به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا

به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد

آرش بوالحسنی
۱۶:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا

بازی Star Citizen این بار با یک به‌روزرسانی بزرگ که Alpha 3.8 – New Frontiers یا همان مرزهای جدید نام دارد، دوباره خبرساز شده است. هدف اصلی این به‌روزرسانی اضافه کردن تکنولوژی جدید به دنیای Star Citizen است.

این به‌روزرسانی که توسط توسعه‌دهندگان به عنوان یک به‌روزرسانی بنیانی معرفی شده است، قرار است تکنولوژی‌های تازه‌ای از جمله سیاره‌های جدید و ارتقای ابزارآلات بازی، افکت‌های آب و هوایی برای سیاره‌ها و سیستم جدیدی به نام Server-Side Object Container Streaming (سیستمی که باعث می‌شود سرورها از انرژی کمتری استفاده کنند)  را به بازی اضافه کند. سازندگان در مورد این سیستم گفته‌اند:

SOCS نه تنها با بارگذاری مواردی که سرور در همان لحظه نیاز دارد، عملکرد سرور را بهبود می‌بخشد بلکه باعث می‌شود تا بازی بتواند به صورت نمایی محتوای بیشتری را به بازی‌باز عرضه کند و فقط مواردی که لازم است، را به‌روزرسانی کند تا رویای یک دنیای زنده و پویا را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر کند.

این به‌روزرسانی همچنین قرار است محتوای قابل بازی زیادی را نیز به Star Citizen اضافه کنید که از میان آن‌ها، می‌توان به سیاره‌ی یخ زده‌ی جدید بازی یعنی microTech و کشتی معدنکاری تازه‌ای به نام Mole انداخت. همچنین ماموریت‌های جدیدی برای بخش کوآپ (Co-Op) به بازی اضافه شده‌اند. این به‌روزرسانی همچنین قرار است نبرد تن به تن را به بازی اضافه کند. البته توسعه‌‌دهنده‌ی بازی در مورد امکان عدم سازگاری این به‌روزرسانی با به‌روزرسانی ۳٫۷٫۲ هم حرف زده است:

می‌دانیم که پایداری این به‌روزرسانی ممکن است به حد احسن نباشد. با افزودن ارتقاهای وسیع به بازی از جمله سیستم SOCS، نیاز است تا بازی را بیشتر باگ‌زدایی کنیم و محصول صیقل‌خورده‌تری عرضه کنیم.

در نهایت کریس رابرتس (Chris Roberts)، رئیس استودیو  Cloud Imperium در مورد این به‌روزرسانی گفت:

نمی‌توانم به روش بهتری برای به پایان رساند سال برای Star Citizen فکر کنم. این به‌روزرسانی نه تنها سیستم پیشرفته‌ی SOCS را به بازی اضافه می‌کند، بلکه شامل تغییرات عظیم گیم‌پلی مانند افکت‌های آب و هوایی و نبرد تن به تن است. با اینکه در آینده برنامه‌های زیادی در مورد Star Citizen داریم و قرار است محتوای بیشتری به بازی اضافه شود، امروز در مورد تجارب بازی‌بازان با این به‌روزرسانی هیجان‌زده‌ام.

Star Citizen هم اکنون بیش از ۲۵۰ میلیون دلار از طریق اهدای پول توسط هواداران کسب کرده است. وقتی اولین بار کمپین جمع‌آوری بودجه برای Star Citizen در ۲۰۲۰ آغاز شد، هدف استودیو سازنده ۶ میلیون دلار بود و با اینکه این شبیه‌ساز فضا نتوانست در تاریخ اصلی یعنی سال ۲۰۱۴ عرضه شود، این رقم همچنان رو به افزایش بوده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی Alpha 3.8 – New Frontiers می‌توانید به وبسایت Star Citizen مراجعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا
به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Vagabond گفت:

    اگر دو سه سال پیش کسی بهم میگفت این بازی به هیچ جایی نمیرسه و آخر سر با مخ میخوره تو زمین بدون هیچ شکی باهاش موافقت میکردم اما تیم سازنده به طرز شگفت انگیزی توی این دو سال بازی رو از این رو به اون رو کرده و داره تک تک وعده های جاه طلبانه ای رو که مطرح کرده بود رو عملی میکنه.تقریبا دو ساله هر سه ماه یک آپدیت بسیار بزرگ منتشر میشه و بازی رو از هر لحاظ عمیقتر و بزرگتر میکنه.گرافیک بازی هم که واقعا فک براندازه!پیشنهاد میکنم ویدئوهایی که سازنده ها و گیمرها بعد از هر آپدیت از بازی منتشر میکنند رو نگاه کنید تا ببینید چقدر گیم پلی و طراحی و جهان بازی جذاب شده و چقدر عناصر مختلف وارد گیم پلی شده و اون رو بسیار غنی کرده.بخش داستانی هم طبق گفته هاشون اواخر سال ۲۰۲۰ یا اواسط ۲۰۲۱ منتشر میشه.چند وقت پیش موسیقی ساز بازی اعلام کرد ساخت موسیقی متن بخش داستانی تموم شده و داره روی قطعات جدید برای بخش مولتی کار میکنه.به امید موفقیتشون

  • TERIXA گفت:

    خدایا اگر این بازی قابل انتشار منتشر در غیر اینصورت نیست و نابود و کنسل فرما.

  • mbox گفت:

    متاسفانه سرابی بیش نبود
    انقدر کند کار کردن و طولش دادن که به زودی نسل هم عوض میشه و کم کم همه بازیا از نظر گرافیکی که نقطه قوتش بود هم بهش میرسن و حتی جلو میزنن.
    در نهایت کلی ارزو برای این بازی بر باد رفت

  • UnReal گفت:

    چند تا عکس از ملخکم میذارم.۴۵ دلار پولشو دادم تو مشخصاتش گفته بودن ۲ سرنشینس اما توش ۱ صندلی داره نفر دوم باید میله های سقفو بگیره که تو سرعت کوانتم ولو نشه وسط سفینه.
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/463772480847478794/Untitled.jpg
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/463772654109982732/Untitled2.jpg
    عکس وسط مسیر
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/462666051805773825/9.jpg
    پایگاه فضایی بین مسیر
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/462666076023422976/8.jpg
    تجهیزات مثلا حرفهای سفینم که معمولا برای دفاع و فرار استفاده میکنم
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/462665788059549726/Untitled3.jpg
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/464191522548482059/unknown.png
    اینم مود دث مچ که خیلی realistic و سخته چون aim نداره
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/464279729814372352/Untitled124.jpg
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/464279734734553101/Untitled12.jpg
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/464279702689808394/Untitled.jpg
    https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/464279750295420939/Untitled1.jpg
    در کل اگر بازی تا الان ریلیز شده بود میشد این حرفو زد که گرافیک کنسولا قادر به اجرای این بازی نیستن اما اینقدر طولش دادن که کنسولای نسل ۹ دارن میان اینا حتی بتا هم ندادن من رو تنظیمات very high (بیشتر از این نداره خود بازی یعنی آخرشه) راحت با فرم بالا اجرا میکنم بازیو یعنی دیگه کنسولای نسل ۹ بازیو میتونن اجرا کنن حداقل از لحاظ گرافیکی از لحاظ وسعت بازی نمی دونم.ولی اگر کامل بشه بازیش سرگرم کنندس اگر کامل بشه البته.

    • UnReal گفت:

      اینو یادم رفت اینم ماله سرعت کوانتومه
      https://cdn.discordapp.com/attachments/382254038026027008/462665769654943755/Untitled.jpg

      • Metallove گفت:

        aurora تک سرنشین هست هیچجا نگفتن ۲ نفرس : https://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/rsi-aurora/Aurora-MR
        توی کنسولِ بازی بزنید r_displayinfo 3 فریمو نشون میده چطوری با فریم بالا بازی میکنید وقتی طرف با ۲۰۸۰ داره ۶۰ فریم به زور میگیره؟!

        • UnReal گفت:

          فریم بازیو میبینم کمی‌بالاتر از ۶۰ میره اما من gsync رو فعال کردم که رو ۶۰ قفل شه.منظورم از فریم بالا برای این بازی ۶۰ بود نه ۱۲۰.
          طرف نمیتونه با ۲۰۸۰ ۶۰ فریم بگیره علتش اینه که من ۱۰۸۰ti دارم که به صورت کلی روی مدل فاندر ادیشن ۱۰ درصد از ۲۰۸۰ قویتره
          https://pasteboard.co/IMKDAux.jpg
          ولی خب من قویترین مدلشو دارم مدل پوزیدون که با مدل فاندر خودش کلی اختلاف داره.
          عزیزم طرف با ۲۰۸۰ نمیتونه ۶۰ بگیره علتش این نیست بازی خیلی خفنه وقتی بازی داشته ساخته میشده سری ۱۰۰۰ تازه امده بوده مشکل بهینه سازیشه که رو سری ۲۰۰۰ خوب نیست وگرنه خودشون گفته بودن برای سری‌ ۱۰۰۰ بهینه سازی کردن.
          هیچ وقت سری ۲۰۰۰ رو با معماری گرون و بدرد نخور turing رو با سری افسانه ای ۱۰۰۰ مقایسه نکن.روزی که سری ۲۰۰۰ امد بزرگترین تسترای‌یوتوبر مثل linus و randomfrankp گفتن انویدیا جوری اینو ساخته که انگار میخواد خودش بگه نخرید اینو.قدرت و قربانی تکنولوژی ری تریسینک کرد که در نتیجه اونم شد یک تکنولوژی ناقص که رو هر گیمی جالب نیست که الان هم خود انویدیا با بیانیه گفت که چندین اشتباه داشتیم تو این سری وگرنه تفاوت سری ۱۰۰۰ با ۹۰۰ خیلی بیشتر بود.روز اول برا تبلیغات امدن بازیای قدیمی رو تست کردن رو هر ۲ سری گفتن ببینید چقدر تو ۲۰۸۰ و ۲۰۸۰ tiفریم بالاتره.توی بازی مترو پسر عمه من که ۲۰۸۰ گرفته تو افت فریم داشت جون میداد در صورتی که من راحت بازی میکردم. توی توییچ shroud و lirik و چندین استریمر همش از افت فریم شکایت میکنن.
          میدوارم همونطور که گفتن سری بعدی با تکنولوژی ampere انقلابی باشه.
          سفینه aurora همون اولا که من گرفتم ت قسمت سفینه ۲ سرنشین بود و تو اطلاعاتش هم زده بود وگرنه میدنم الان تک سرنشین‌ زده برای همین دیگه نشد تیکت زد چون زمان زیادی برد تا یکی از دوستام بیاد و تستش کنیم و جالبه من فکر میکردم اگر کسی وارد سفینه بشه رو تخت عقب سفینه میتونه بشینه.

          • Metallove گفت:

            اتفاقا دلیلی که گفتم چند فریم میگیرید واسه همین بود که بازی اصلا بهینه نیست و عملا به سی پی یو قوی نیاز داره تا گرافیک,
            aurora حداقل از ۳ سال پیش که من بازی میکنم تک سرنشین بوده حالا قبلترشو در جریان نیستم

به‌روزرسانی Alpha 3.8 برای بازی Star Citizen عرضه شد - گیمفا