بازیهای آیندهی تلتیل گیمز دیگر بهصورت اپیزودی عرضه نخواهند شد
بهنظر میرسد تحولات استودیو تلتیل گیمز (Telltale Games) پس از احیای مجدد توسط شرکت LCG Entertainment تنها محدود به شرایط کاری کارمندان و موتور بازیسازی نبوده و شامل تغییر استراتژی عرضهی بازیها نیز میشود.
بهتازگی آقای جیمی اوتیلی (Jamie Ottilie)، مدیر ارشد اجرایی LCG Entertainment، در مصاحبه با وبسایت GameDaily حاضر شده و صحبتهای تازهای دربارهی ساختار عرضهی بازیهای آیندهی استودیو تلتیل گیمز بهمیان آورده است:
ما داستانها را به صورت قسمتی تولید خواهیم کرد اما اینکه آنها را چطور به بازار عرضه کنیم هنوز مشخص نیست. من فکر میکنم تفاوت مهمِ قضیه در این باشد که ما دیگر بازیهای خود را بهصورت قسمتی منتشر نخواهیم کرد. [حتی] اگر یک بازی را به صورت قسمتی بسازیم، تمام اپیزودها در یک روز به فروشگاهها عرضه خواهند شد.
بنابراین دیگر نیاز نیست پس از اتمام یک قسمت در انتظار اپیزود بعدی باشیم و خاطرمان از بابت در اختیار داشتن کامل قسمتهای بازی در روز انتشار راحت است. لازم بهذکر است در حال حاضر استودیو تلتیل گیمز مشغول به توسعهی عنوان The Wolf Among Us 2 بوده که در تاریخ نامشخصی برروی پلتفرم رایانههای شخصی (بهصورت انحصاری توسط فروشگاه اپیک) و کنسولهای نسلِ بعدی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات