جهان Ghost of Tsushima آزادتر از دیگر عناوین استودیوی ساکرپانچ خواهد بود
عنوان Ghost of Tsushima که در جریان The Game Awards مشخص شد برای عرضه در تابستان سال آینده برنامهریزی شده است، ساختار جهان بازی را که استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) با آن شناخته میشود حفظ میکند، اما تیم توسعهدهنده این بار قرار است رویکرد جدیدی در پیش بگیرد.
در گزارشی که توسعهدهندگان برای ماه اکتبر (مهر-آبان) منتشر کردند، گفتند که انتخاب ژاپن فئودال به عنوان جهان و فضای پروژهی بعدی انتخاب سادهای بود. وقتی که تیم خلاق پیشنهاد دادند که نیروی پیشبرندهی اصلی بازی تهاجم مغول باشد، دیگر همه چیز سر جای خودش قرار گرفت.
کارگردان هنری بازی، جیسون کانل (Jason Connell)، Ghost of Tsushima را عنوانی اکشن-مخفیکاری خواند که قصد دارد برای انتخاب بازیکن ارزشی بسیار بالا قائل شود.
کانل گفت:
ما واقعا میخواهیم که شما این قدرت را داشته باشید که برای مثال بگویید “هی، آن جنگل بامبو در آن جا خیلی جالب به نظر میرسد. باید به سمتش بروم و نگاهی به آن بیاندازم.” در این بازی هیچ نشانگر مسیری (Waypoint) وجود ندارد. هیچ چیزی نیست که به شما بگوید “برو آن جا و به آن جنگل بامبو نگاهی بیانداز.” ما قصد داریم چیزی ناب و زیبا ارائه دهیم. چیزی که به شما در داستانتان و در گردش جهان، قدرت انتخاب کامل میدهد.
Ghost of Tsuhima در تابستان سال آینده برای پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما میتوانید آخرین تریلر منتشر شده از این عنوان را در این نشانی مشاهده بفرمایید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
قبل از مقایسههای مسخره و احمقانهای که برای این بازی با سکیرو در نظر دارید باید بگم این بازی از سال ۲۰۱۴ که infamous second son عرضه شده در دست توسعه بوده و مراحل ایده پردازی و تولید رو طی کرده. یعنی قبل از اینکه حتی بلاد بورن عرضه بشه چه برسه به سکیرو.
این بازی و سکیرو تنها وجه تشابهی که دارن اینه که از دوربین سوم شخص استفاده میکنن و حتی سیستم مبارزاتیشون هم شباهتی به هم نداره. یکی تاکید روی المانهای فانتزی با گیمپلی سخت و نسبتا سرعتی داره به همراه جهانی نیمه باز.
یکی دیگه تاکید روی گیمپلی کندتر و مبارزات واقعگرایانه به همراه جهانی کاملا باز با یه روایت سینماتیک از یه دوره تاریخی مشخص در ژاپن.
حالا شمایی که فن بوی هستی میتونی تا آخرین قطره خونت از زندگی استفاده کنی برای فن بوی بازیت ولی خب خوشبختانه حقیقت بزرگتر از توعه :yes:
یکی از خفن ترین و کوبنده ترین کامنت هایی که این چند وقت دیده بودم
:yes:
پست من کاملا درست میگی
اتفاقا استدیو ساکرپانچ استدیو قابل احترامی هست و همیشه نشون داده که دست روی موضوعاتی میزاره که کمتر بهش پرداخته شده
از زمانی که گاست معرفی شد مخصوصا بعد از نمایش ۲۰۱۸ تنها شخصی که فکر منو به خودش مشغول کرده بود(بالاتر از کارگردان و نویسنده اثر) همین شخص بود..
آقای جیسون کانل….
کارکردان هنری و هنرمند ساکر پانچ که از سال ۲۰۱۴ و همراه با این پروژه به تیم ملحق شد…
این لعنتی…فضایی رو خلق کرده که چه جنگلش چه گل سرخاش و هر چیزی که وجود داره آدمو متحیر میکنه که چقدر مغز یه انسان (در کنار تیم) میتونه زیبا خلق کنه…
داداش اینایی که این بازی رو با سکیرو مقایسه میکنن یک مشت عقده ای و فن بوی و از همه مهمتر “هیتر و زخم خورده سونی” هستن و چون چشم دیدن موفقیت های سونی رو ندارن متوسل میشن به عقده افشانی و چرت و پرت گفتن :yes: 😉
یه جوری میگن این بازی کپی از سکیرو هست انگار ساکرپانچ منتظر وایساده ببینه که فرام سافتور یک بازی با تم ژاپن باستان چه وقت میسازه اینا هم شروع کنن از روش ساختن :no: :no: :laugh:
دیگه خودت ببین سونی با اینا چی کرده که تا این حد مرز های چرت و پرت گفتن رو درنوردیدن :yes: 😉
من نمیفهمم وقتی پول خرید بازی رو ندارید و هرگز نمیتونید تجربش کنید دیگه برای چی میاین و غیرتی میشین
تو هروقت تونستی بازی رو بخری بیا و بزن تو سر من اما تا اون روز قضیه برعکسه
من بهت پیشنهاد میدم بری و تو تشت اب یخ بشینی
خخخخخخخخخخ :rotfl: :rotfl: :rotfl: :silly: :beauty: :evilgrin: :evilgrin:
http://s7.picofile.com/file/8381917568/psngames.JPG
به نظرم تشت آب رو برای خودت نگه دار لازمت میشه.
خواستی هم آیدی psn ام معلومه داخل عکس میتونی پیام بدی اونجا در مورد توهمت با هم دیگه صحبت کنیم.
http://s6.picofile.com/file/8381918192/psngames2.JPG
راستی این جا موند. فکر نکنم لازم باشه بقیه بازیها رو بهت نشون بدم. دیگه چه خبر؟
تلاش خوبی بود برای اینکه خودتو راضی کنی وراضی نگه داری 😀
من که راضی بودم از قبل چون هم در حال حاضر سکیرو روی کامپیوترم آمادست و بعد از تموم شدن دارک سولز ۱ میرم سراغش و هم تقریبا دیگه پول پیش خرید نسخه استاندارد گوست آمادست و میخوام برم برای نسخه دیجیتال دیلاکس. فقط اونی که از بین این دوتا بازی چارهای نداره جز این که فقط سکیرو بازی کنه به نظر میرسه مجبور باشه خودشو راضی نگه داره.
توهنوز بازیش نکردی اومدی اینجا ۲ ساعت پست میزاری :rotfl: :rotfl: :rotfl:
درسته هیچ شباهتی بین این بازی و سکیرو نیست ولی اگر از من بپرسن این بازی تورو یاد کدوم بازی میندازه بدون شک میگم سری Tenchu کاملا یک نسخه اپگرید شده tenchu حساب میشه و اینم که میگن این بازی از سال ۲۰۱۴ در دست ساخت کاملا دروغه به دلیل اینکه یک جوی بین گیمر های وجود داره که فکر میکنن اگر یک بازی تو مدت زمان کمتر از یک سال ساخته بشه بازی بدی ولی اگر ۳ یا ۴ سال طول بکشه شاهکار میشه در صورتی که کیفیت بازی ربطی به مدت زمان ساخت نداره .
عزیز جان یه فیلم خفن هم که میخواد ساخته بشه برای اون دو ساعت زمانی که داره ۳ سال برنامه ریزی میشه. دیگه بازی که جای خود داره و ده برابر بیشتر زحمت میکشن پاش.
اگرم درست باشه و ۶ سال طول کشیده به خاطر این بوده که یک بار کنسل شده . ۶ سال زمان کمی نیست.
دوستانی که میان منفی میدین یک سرچ کنید تو گوگل هیمن طرفدارای خارجی سونی به شبح سوشیما لقب تنچو جدید دادن . تا دلتون میخواد منفی بدین هیچی از واقیعت کم نمیشه و حرفم اینه که اونایی که میگن این یک بازی جدید و ایده جدید و شاهکار اشتباه .
فرستنده : REDDEAD1372
تاریخ: ۲۰۱۹-۱۲-۱۶ ۱۶:۴۳:۱۹
موضوع: هخخخخ
هخخخخخ امین رو که رو نیست سنگ پای قزوینه
تو باید بیای و جلو جمع از من معذرت خواهی کنی تا من ببخشمت و به همه بگم دیگه باهات کاری نداشته باشن
میل خودته اگه بازم میخوای از من شکست بخوری به کارهات ادامه بده ولی تو نمیتونی منو شکست بدی
۳ روز بهت فرصت میدم تا بیای و از من معذرت خواهی کنی
تازه یک نکته مهم تر که گفتم یک پست دیگه تائید نکردن
بازی سکیرو کپی از تنچو هستش. بازی تنچو انحصاری پلی ۱ بود که توسط سونی فرام سافتور و یک شرکت دیگه ساخته شد منظورم ناشر نیست منظورم خود سازندس
بعد سکیرو اومد سولز بورنشو از روی تنچو ساخت
حالا اگر در فرض بازی گوست بخواد از روی سکیرو کپی کنه در اصل از انحصاری خودش بازیه تنچو کپی کرده
و اینکه کارگردان بازی تنچو با کارگردان بازی سکیرو یعنی میازاکی فرق دارن
به یکی از نامزد های گوتی سال ۲۰۲۰ سلام کنید
لست ۲
گوست آف توشیما
درمیز
حتی اگر در مراسم گیم آواردز جایزه رو با پارتی بازی به سایبر بدن مهم نیست چون گوتی اصلی یا همون بیگ وینر برای یکی از این سه بازی خواهد شد و گوتی سال ۲۰۲۰ میشن
۲۰۱۸ گاد
۲۰۱۹ دس میشه
۲۰۲۰ هم یکی از این ۳تا
سونی سلطان صنعت گیم تکبیر
من به سلطان ملطان کاری ندارم. به نظر میرسه یه سری فقط میتونن سکیرو بازی کنن و عدم دستریسشون به گوست به مقدار خاطرشون رو مکدر کرده. از الان دارن سعی میکنن بگن سکیرو بازی بهتریه. من از الان ادعا نمیکنم که گوست بازی بهتریه نسبت به سکیرو چون خودم میگم مقایسشون اشتباهه کلا. مخالفتم با نمک پرونیهایی هست که یه عده میکنن و مدعین اگر گوست نصف سکیرو عمل کنه فراتر از انتظار بوده : )
برادر گل deathisgoty ای پی tenchu ماله Acquire Corp سونی و فرام سافتور و اکتیوژن فقط ناشر بازی بودن و به جز ۳ تا از بازی های tenchu مابقی مولتی پلتفرم , میدونی دلیل ساخت نشدن tenchu چیه ؟ صاحب امتیاز ای پی اجازه ساخت به هیچکس نمیده و حاظر نیست خودشم بسازه وگرنه از سال ۲۰۰۹ تا الان کلی از کمپانی ها میخاستن این ای پی احیا کنن مخصوصا سونی ولی الان به جاش یک ای پی جدید ساختن که جایگزین معنوی تنچو . هیچ شباهتی بین سکیرو و تنچو نیست , سکیرو سبک ninja hack & slash ولی تنچو سبکش ninja stealth این بازی شبح سوشیما هم سبکش مخفی کاری البته مبارزه رو در رو داره .
https://en.wikipedia.org/wiki/Acquire_(company)
درضمن سوشیما اسم نقشه بازی مکانی که داستان در جریانه , بعضی از دوستان فکر میکنن اسم قهرمان بازیه .
احسنت واقعا بهترین جوابی که میشد داد (قبل از مقایسههای مسخره و احمقانهای که برای این بازی با سکیرو در نظر دارید باید بگم این بازی از سال ۲۰۱۴ که infamous second son عرضه شده در دست توسعه بوده و مراحل ایده پردازی و تولید رو طی کرده. یعنی قبل از اینکه حتی بلاد بورن عرضه بشه چه برسه به سکیرو.)
تو شاهکار بودنش شکی نیست
ولی این رو
(یکی دیگه تاکید روی گیمپلی کندتر و مبارزات واقعگرایانه به همراه جهانی کاملا باز با یه روایت سینماتیک از یه دوره تاریخی مشخص در ژاپن.)
از کجا فهمیدی
دقیقا تو گیمپلیش نشون میده اسب سواری میکنه و یه چیزی مثل بمبی آتیشی چیزی پرت میکنه
مبارزاتش رو که کلا سینماتیک نشون میدن
به نظرم یه ماه شایدم دو ماه دیگه گیمپلی اصلیش رو نشون بدن
امیدوارم منظرمو بد برداشت نکنی
فعلا تا آماده شدن یه دموی قابل بازی گیمپلی رو به شکل ترکیبی سینماتیک و گیمپلی نشون میدن ولی همینه. دث استرندینگ هم اولین بار که گیمپلیش رو نشون دادن توی e3 2018 به شکل سینماتیک بود ولی دیدیم که همونه. (کاری به کیفیت گیمپلیش ندارم ربطی به بحث نداره. حرفم اینه گیمپلی همونی بود که به شکل سینماتیک نشون دادن.).
داداش کامنتت خیلی جامع بود و جای هیچ حرفی باقی نذاشت.درود بر تو.واقعا بعضی از این فن بوی ها(فرقی نداره پلتفرمش) گیرایی به بازی میدن که آدم شاخ در میاره.پارسال مقایسه اسپایدر من با فرنچایز رو شاهدش بودیم در حال حاضر هم گوست و سکیرو.امیدوارم یروزی این فن بوی بازیها رو بذارن کنار چون فقط خودشونن که متضرر میشن.به امید موفقیت این بازی بسیار زیبا که انتظار واسش خیلی سخته
عالی بود دوست عزیز کاملا موافقم
عجب بازی حماسی بشه این اثر
فقط اون برگای درخت
من عاشقه گندم زارش هم شدم خیلی طبیعی بود بیوجدان . ایشالا دانگرید نشع فقط
:pirate:
اره گرافیکش خیلی پائین بود و خندیدیم
حاجی اینها همش یمشت دروغه ۱۵ ساله دارین بازی میسازین و ما سونی فنها رو الاغ فرض کردین که گول میخوریم و میایم بازی رو میخریم
نمیدونم شایدم درست باشه
سینا یکی از بی حاشیه ترین کاربران این سایته و مطمئنم هیچ کس ازش جعلی نمیسازه…
هر کی هستی و داری اینکارو میکنی بدون خیلی بدبختی و قصدت کاملاً معلومه چیه تو میخوای وجهه سونی فن های سایت رو خراب کنی و درآخر بگین سونی فن ها مسئول جعل کاربرای سایتن نه خیر عزیز من قشنگ معلومه قصدت چیه برو خودت رو سیاه کن :no: :no:
عزیزم لازم نیس خودتو با ما جمع ببندی….
تو خودتو سونی فن حساب نکن که آبروشون رو میبری
نظرات تند و فن بویانه شدیدت کم از گرز رستم ندارن
اصلا شاید از اکانت های خودش باشی
با منی ?:-)
مگه شما رو ریپلای کردم
نکنه M4HD1 اکانت دومت
لو رفتی که
:rotfl:
نه عزیز جان من اشتباه کردم :yes:
از شما عذر میخوام 😉
چرا اینو نمیگی که نظرات من داره ذوبت میکنه…. حلبی فن….
حالا من کاری ندارم که رفیق عزیزمو جعل کرده ولی اینکه ریپلایش میکنید خودتونو میچسبونید بهش :laugh:
عالی گفتی
خخخخ اخه تو کدوم بیکاری هستی که اومدی سینا رو جلع کردی
خودت و نچسبون به سونی فن ها باو جعبه فن
عه gorze rostan خودتی
یه چند وقت بود با این اکانتت کامنت نذاشته بودی
حواسم هستا
ای جان :inlove:
تو فقط بیا که بدجور منتظرتم شبح دل انگیز من :-))
این بازی یه جادوی خاصی داره
شما هم حسش می کنید؟
من همون شیفته اون جادوی خاصش شدم که بی صبرانه منتظرم تا تجربش کنم :yes: :inlove: :inlove:
اگه واقعا داستانی درگیر کننده داشته باشه
گیمپلی هیجان انگیز و تنوع سلاح و جادوهاش عالی باشه
تنوع فینشرهاش عالی باشه
مراحل جذاب و متنوع داشته باشه
به راحتی میتونه یکی از ستونهای سونی بشه
تا اینجاش چیز خاصی ندیدم از بازی و نمیدونم ولی امیدوارم موفق بشه چون سبکش خیلی تو دل برو هست
سال ۲۰۲۰ عجب سالیه مثل ۲۰۱۸
اویل سه ریمیک
لست اف لس
گوست سوشیما
خیلی دوس دارم ببینم گیمپلیاش چجوریع .. در حد بازیای نسل هشته یا یه چیز جدید میخوان ارائه بدن در عرصهی گیمپلی چون با توجه به بازه زمانی انتشارش برای پلی فایو هم میاد و از این رو باید شاهد یه گیمپلی باشیم که حس تازگی به آدم بده ..
:reindeer:
چه شود پایان نسل….
خداییش بازیش مفت که نه ولی حتی اکه هزار تومنم با بازیش بدن بازم گرونه :rotfl: :rotfl:
:pill: :pill:
بدون شک بازی قشنگی از آب در میاد
اب دهنم راه افتاد
خدااای من
از همون معدود انحصاری هایی که وقتی تجربه کنیم دگ سایر عنوان ها حس … رو دارند :laugh: :laugh:
مغولا دو بار به فاصله ۷ سال به ژاپن حمله کردن، این فکر کنم اولیه نه؟
این داستانش
Plot. Set on Tsushima Island in 1274, the game revolves around the last samurai, Jin Sakai (Daisuke Tsuji), during the first Mongol invasion of Japan. Jin will have to master a new fighting style, the way of the Ghost, to defeat the Mongol Empire and fight for the freedom and independence of Japan.
بله که در نبرد اول کلیه مردان جزیره سوشیما کشته شدند و تمام زن ها دست هاشون سوراخ و به بردگی گرفته شدند
حالا نمی دونم بازی واقعیت رو میخواد بازگو کنه یا نه…
چه شوددددد