اطلاعات جدیدی از بازی Overwatch 2 منتشر شدند
همانطور که اطلاع دارید، شرکت بلیزارد (Blizzard) در جریان رویداد BlizzCon 2019، از دو بازی Overwatch 2 و Diablo 4 رونمایی کرد و تاکنون اطلاعات مختلفی از این عناوین منتشر شده است. حال به تازگی سازندگان این عنوان طی سوال و پاسخی که با آنان انجام شد، اطلاعات جالبی را در اختیار بازیبازان و کاربران قرار دادند.
شرکت بازیسازی بلیزارد به طور معمول بازیها خاص و منحصر به فردی را میسازد که در این میان، بازی Overwatch یکی از پرطرفدارترین و محبوبترینهای این شرکت به حساب میآید. اعضای این شرکت همیشه در تلاش بودهاند تا با انتشار بهروزرسانیها و بهینهسازهای مختلف، عناوین خود را ارتقا داده و آیتمها و محتویات جدیدی را در اختیار هواداران و کاربران قرار دهند. بسیاری از بازیبازان با بازی Overwatch آشنا هستند و آن را تجربه کردهاند. این بازی توانست رضایت طرفداران را جلب کرده و به فروش خوبی هم دست یابد. همین موضوع باعث شده تا شرکت بلیزارد به ساخت نسخهی دوم بپردازد.
تا به الان هنوز تاریخ دقیقی برای عرضهی بازی Overwatch 2 مشخص نشده اما طی سوال و پاسخی که با نویسندهی این بازی، مایکل کلو (Michael Chu) و دستیار کارگردان، آرون کلر (Aaron Keller) انجام شد، اطلاعاتی از سیستم پیشرفت جداگانهی موجود برای بخش داستانی و PvP در دسترس قرار گرفتند. برای مثال آنها اعلام کردند که بخش داستانی بازی بهطور کامل از ساختار و ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار هستند. کلو در اینباره میگوید:
بهواسطهی مراحل داستانی، ما راههای سنتی بسیاری را برای روایت داستان در جهان Overwatch در اختیار داریم که شامل یک داستان کامل میشود؛ داستانی که یک نقطه شروع، نقطه میانی و نقطه پایانی دارد. همچنین ما داستان را به بعد از فراخواندن قهرمانها توسط وینستون (Winston) بردیم و امیدواریم آن را در آینده بهواسطهی رویدادهای مختلف آن را ادامه دهیم.
اضافه شدن بخش داستانی، موردی بود که کاربران در گذشته بارها آن را درخواست کرده بودند. مهمترین مورد در میان صحبتهای کلر، اشاره به جدا بودن سیستم پیشرفت در حالت داستانی و PvP بازی Overwatch 2 بود. وی اعلام کرده که هدف آنها ساخت یک سیستم پیشرفت معناگرا و قدرتمند برای Hero Mission شناخته میشود که بازیبازان و کاربران بتوانند این دسته از مراحل را بارها و بارها تجربه کنند و پس از کامل کردن بخش داستانی، آن را به یکی از اصلیترین حالتهای تجربهی خود از Overwatch 2 تبدیل کنند. در انتها آرون کلر اعلام کرده است که جدا از شخصیت سوجورن (Sojourn)، در حال کار روی قهرمانهای متعددی هستند که نمیتوانند در حال حاضر اطلاعاتی را از آنها در دسترس کاربران قرار دهند.
بازی Overwatch 2 در تاریخی نامشخص برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
نسخه اول که بازی سال شد ببینیم این چه میکنه مطمعنا یه بازیه عالی در حد اولی شاید بهتر هم بشه ولی بازی سال
اورواچ داستان فوقالعاده پیچیده تر و عمیق تر از اون چیزی که فکر میکنید داره هر کدوم از نقشه ها کلی سرنخ و ایستر تگ در مورد داستان دنیای بازی داره کمیک ها و داستان های پیش زمینه ش رو اگه خونده باشین متوجه میشین که چه داستان با پتانسیلی داره
به نظرم بهترین داستان مال زمان گنجی و هانزو هست که چه طوری توی قبیله ی شیمادا به مشکل میخورن و راه هاشون از هم جدا میشه .
داستان تریسر هم خیلی دوست دارم بدونم چه طوری تونست به این قدرت دست پیدا کنه .
مرسی هم به نظرم داستان خفنی باید داشته باشه چون توی این مدت زیاد ازش حرف نزدن و اطلاعات زیادی ازش نیست جز اینکه قبلا دکتر بوده