نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی GTFO تا پایان امسال منتشر می‌شود

truth seeker
۱۳:۰۰ ۱۳۹۸/۰۹/۰۴

براساس اخبار منتشر شده از سوی استودیوی تن چیمبرز کالکتیو، نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی GTFO تا پایان سال جاری میلادی با قیمت ۳۴٫۹۹ دلار از طریق فروشگاه استیم در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

استودیوی تن چیمبرز کالکتیو (۱۰ Chambers Collective) از بازی چندنفره و تیراندازی جدید خود یعنی GTFO در جریان مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد. تیم سازنده‌ی این بازی که ساخت عنوانی همچون Payday را در کارنامه دارد، بیش از سه سال پیش ساخت این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی یونیتی (Unity) را آغاز کرده است. در کنار اعلام خبر عرضه‌ی نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی، تیم سازنده جزییاتی از مفهوم Rundown در بازی را نیز منتشر کرده است. در بازی GTFO، بازی‌بازان نقش زندانیانی را ایفا می‌کنند که با هر بار ورود به بازی، باید ماموریت‌های مشخص شده را انجام دهند.

براساس توضیحات ارائه شده، Rundown در حقیقت منوی اصلی بازی است که کاربران در زمان اجرای GTFO با آن روبه‌رو می‌شوند. به مرور زمان و هرچه که شما به مناطق عمیق‌تر مجموعه‌ی زیرزمینی بروید، ماموریت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، دشوارتر و نفس‌گیرتر خواهد شد. علاوه بر این، Rundown در بازی شامل یک زمان‌سنج نیز می‌شود. با به پایان رسیدن زمان مشخص شده، ماموریت‌های فعلی حذف و ماموریت‌هایی کاملا جدید جایگزین آن‌ها خواهند شد. هدف تیم سازنده ارائه‌ی یک مجموعه‌ی پویا و جذاب از ماموریت‌ها و محیط‌های مختلف به کاربران است تا آن‌ها بتوانند از تجربه‌ی بازی نهایت لذت را ببرند.

یکی از اعضای ارشد تیم سازنده درباره‌ی بازی و سیستم Rundown بیان کرده است:

هر یک از ماموریت‌های مشخص شده در حقیقت به معنی یک ماجراجویی و سفر به یکی از مناطق مجموعه‌ی زیرزمینی است که در آن، محیط‌ها، هیولاها، اهداف و دیگر شرایط به شدت با دیگران متفاوت بوده و یک تجربه‌ی کاملا متمایز را به شما ارائه می‌کند.

موسس استودیوی تن چیمبرز کالکتیو نیز در خصوص انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی بیان کرده است:

انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی GTFO برای ما بسیار هیجان‌انگیز است. ما قصد داریم موارد مختلفی در رابطه با Rundown را آزمایش کنیم؛ این که هر ماموریت چه مدت در دسترس باقی بماند، تعداد و تنوع ماموریت‌ها تا چه حد باشد و  بسیاری مواردی دیگر. این یک آزمایش خواهد بود که به نظر ما می‌تواند برای بازی‌بازان علاقه‌مند به عناوین دشوار و CO-Op که دوست دارند روند توسعه‌ی بازی را از نزدیک دنبال کنند، جذاب باشد.

با توجه به این که مهمات در بازی بسیار محدود بود و استفاده از مخفی‌کاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تیم سازنده پیش از این اشاره کرده بود که بازی GTFO یک بازی دشوار خواهد بود. پیش از انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام، تیم سازنده یک بتای خصوصی از بازی را نیز برگزار خواهد کرد. اگر دوست دارید شانس خود برای دریافت کد بتای بازی را امتحان کنید، می‌توانید آدرس ایمیل خود را در وب‌سایت تیم سازنده ثبت کنید. تیم سازنده مدتی پیش تریلری از این بازی را نیز منتشر کرده بود که شما علاقه‌مندان می‌توانید آن را از طریق این لینک تماشا کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید