منطقهی جدید Pyro و مکانیزم Jump Point برای بازی Star Citizen معرفی شد
تیم سازندهی بازی Star Citizen شب گذشته از ویژگیها و محتوای جدید این بازی رونمایی کردند. هواداران این بازی آنلاین و چندنفره میتوانند از این پس از قابلیت Jump Point و همچنین سفر در منطقهی جدید، زیبا و جذاب Pyro لذت ببرند.
شب گذشته و در جریان مراسم سالانهی مربوط به بازی Star Citizen، آقای کریس رابرتس (Chris Roberts)، کارگردان بازی، برروی صحنه رفتند و محتوای جدید این عنوان را به هواداران معرفی کردند. براساس صحبتهای آقای رابرتس، محتوای جدید بازی شامل دو بخش مهم میشوند. بخش اول یک مکانیزم جدید با عنوان Jump Point است. علاوه بر این مکانیزم جدید، تیم سازنده بخشی جدید با عنوان Pyro را نیز طراحی کردهاند. این سیستم جدید یک مکان کاملا آشفته است که دزدان دریایی علاقهی بسیار زیادی به آن دارند. برخلاف منطقهی Spider که از قوانین مشخصی پیروی میکند، سیستم Pyro کاملا آشفته و بیقانون است و هر اتفاقی میتواند در آنجا رخ دهد.
در حال حاضر، بازیبازان برروی دو نقطهی کلیدی در نقشه کار خود را آغاز میکنند. منطقهی اول Port Olisar است که به کاربران و بازیبازان قانونمند تعلق دارد. شهر دوم نیز Grim Hex نام دارد که برای کاربران با سابقهی جنایی بالا در نظر گرفته شده است. با توجه به توضیحات ارائه شده در رابطه با منطقهی جدید Pyro و کاربری آن، به احتمال بسیار زیاد مکان شروع افراد خلافکار و شرور در آینده به یکی از سیارههای این منطقه تغییر خواهد کرد.
همانطور که گفته شد، بالاخره اولین نقطهی پرش فضایی یا Jump Point به بازی Star Citizen اضافه خواهد شد. این مکانیزم یکی از اولین ویژگیهای وعده داده شده توسط تیم سازنده بود که در نهایت توانست در طول ۷ سال آغاز این پروژه، بیش از ۲۴۰ میلیون دلار سرمایهی عمومی را برای آنها جذب کند. اگرچه یکی از مکانیکهای جذاب بازی بررسی و اسکن کردن مناطق جدید است ولی تیم سازنده این نقطهی پرش را به صورت مستقیم برای همهی کاربران فعال کرده است. این نقطهی پرش به شما اجازه میدهد بین دو سیستم Pyro و Stanton آزادانه سفر کنید. شما میتوانید ویدئوی منتشر شده توسط تیم سازنده دربارهی تاریخچه و توضیحات مربوط به سیستم Pyro و سیارههای آن را در ادامه مشاهده کنید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
اگرچه اطلاعات زیادی از محتوای جدید بازی منتشر نشده است ولی بررسی ARK Starmap نشان میدهد که احتمالا برای استفاده از این نقطهی پرش، به امکانات مربوط به ناوبری و جست و جو نیازی نخواهید داشت و تنها با داشتن یک Jump Drive قادر به استفاده از آن خواهید بود. البته هنوز مشخص نیست که برای سفر بین دو سیستم Pyro و Stanton با استفاده از این نقطهی پرش، دقیقا به چه نوع کشتی فضایی نیاز خواهید داشت. اگرچه میتوانیم از قابلیت کشتیهای متوسط و بزرگ برای استفاده از این نقطهی پرش مطمئن باشیم ولی باید منتظر ماند و دید آیا کشتیهای فضای کوچک نیز قادر به استفاده از این ویژگی خواهند بود یا خیر.
اگرچه اضافه شدن مکانیزم نقطهی پرش و سیستم زیبا و جذاب Pyro خبر بسیار خوبی برای هواداران بازی Star Citizen به شمار میرود ولی با این حال، یک موضوع بسیار مهم نیز در خصوص معرفی این سیستم جدید مطرح میشود. در حال حاضر، بسیاری از کاربران نسبت به فضای بسیار بزرگ بازی و زمان لازم برای سفر بین نقاط مختلف نقشه نگران هستند. از این رو، معرفی یک سیستم کاملا جدید در آن سوی کهکشان که خود شامل سیارهها و نقاط مختلفی میشود میتواند این نگرانی را بیش از پیش تشدید کند. در حال حاضر، استفاده از سیستم Quantum Travel (این سیستم به شما اجازه میدهد فواصل بسیار طولانی را سریعتر از حالت عادی طی کنید) به زمان بسیار زیادی نیاز دارد. رفتن به یک سفر تجاری از سیستم Stanton به Pyro و بازگشتن به منطقهی اولیه میتواند چیزی حدود نیم روز زمان ببرد و این ممکن بسیاری از بازیبازان را نگران و دلسرد کند. با توجه به این موضوع، باید منتظر ماند و دید آیا تیم سازنده برنامهای برای افزایش سرعت Quantum Travel دارد یا خیر.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
آدم فقط میتونه مات و مبهوت بشه در مقابل شکوه و عظمت این بازی امیدوارم تا دو سه سال دیگه نسخه نهاییش بیاد
بودجه بسیار زیاد
حجم زیاد
وسعت زیاد
جزییات زیاد
کمک های مردمی بسیار زیاد
اپدیت های زیاد
از ویژگی های بزرگوار هستن :yes:
نت من هم قطع 😐
میگم این بازی چرا هر چی میاد نمیرسه
ایده های زیاد طبیعتا زمان زیادی هم لازم داره برای اعمالشون.
یه سری تکنولوژی باید اول کامل بشه بعد بشه همه محتوارو منتشر کرد خود همین سیستم Pyro به خاطر تکمیل تکنولوژی SOCS میشه که به بازی اضافه بشه بقیه قسمتای این بازیم شبیه همینه
Quantum Travel به تنهایی یک نواوری بزرگ تو صنعت گیم محسوب میشه.جالبه بدونید Quantum Travel بصورت real time تو بازی اجرا میشه و ممکنه تو بازی یک بازیکن از کنار یک بازیکن دیگه با سرعت خیلی زیاد رد بشه! سناریوهای زیادی رو میشه براش متصور شد(مثلا ممکنه تصادف رخ بده یا …)
تصور اینکه وقتی تو بازی به اسمون نگاه میکنی و میدونی که ستاره ها و سیاره های تو اسمون واقعی هستن و میتونی بهشون برسی هم هیجان انگیزه
البته احتمال تصادف واقعا صفر هستش چون قبل از اینکه سیستم اجازه بده کل مسیرو کالیبره میکنه.
اتفاقا با یکی از دوستان همینو تست کردیم هر دو روی یک سیاره کوانتوم زدیم که بعد از طی کردن یک مسیر کوتاه سیستم کوانتومو قطع میکنه.
خیلی جالبه که این مورد و تست کردین.
تو یوتیوب یکی از کاربرا می گفت قراره امکان بازی ۱۰۰۰ نفر همزمان به بازی اضافه بشه!!! و می گفت سعی دارن از یه تکنولوژی خاص برای اینکار استفاده کنن!
از پچ ۲٫۶ این بازیو تجربه کردم و واقعا داشتم تا قبل از پچ ۳ از بازی ناامید میشدم ولی آخرای ۲۰۱۷ که پچ ۳ اومد تا الان واقعا تونستن برنامه ریزیشونو مرتب کنن و پیشرفت خوبی داشتن, امیدوارم بتونن تا اخر ۲۰۲۰ یا ریلیز کنن بخش مولتی رو یا حداقل برسونن اخرای بتا ( اگه برنامه ای واسه بتا داشته باشن ).