تصاویر جدیدی از شخصیت‌های بازی Dragon Ball Z: Kakarot منتشر شد

محمد سعیدی
۱۳:۰۰ ۱۳۹۸/۰۸/۱۴

دیگر چیزی تا عرضه‌ی بازی Dragon Ball Z: Kakarot باقی نمانده و این روزها شاهد انتشار اطلاعات بسیاری در خصوص این عنوان هستیم. امروز هم تصاویر دیگری از شخصیت‌های مهم این بازی در دسترس طرفداران قرار گرفت که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

Dragon Ball Z: Kakarot از سری بازی‌های مورد انتظار به سبک اکشن است که استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارد. پس از موفقیت در ساخت و فروش نسخه‌های پیشین، سازندگان این بار برای یک بازی متفاوت و جذاب تلاش کرده‌اند. جالب است بدانید که کیفیت، شخصیت‌ها و مراحل این نسخه نسبت به گذشته بیشتر است و احتمالا همین موضوع باعث استقبال بازی‌بازان خواهد شد. اوایل این ماه تصاویری از این بازی عرضه شد که از طریق این نشانی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

استودیوی بندای نامکو امروز هم تصاویری از شخصیت‌های Gotenks، Vegito و Kid Buu را در دسترس قرار داد. این سه نفر از بهترین و قوی‌ترین شخصیت‌های بازی به شمار می‌روند. Dragon Ball Z: Kakarot در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۸ (۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید