ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا
ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا
ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا
ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا

ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix

سعید آقابابایی
۰۹:۴۱ ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا

عرض سلام و ادب دارم خدمت تمامی کاربران عزیز و گرامی وبسایت گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت باشید و مشغول لذت بردن از بازی های رایانه ای نیز در کنار زندگی روزمره تان باشید. امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی دیگر در خدمت شما باشیم و امید داریم که بتوانیم رضایت شما را جلب نماییم، زیرا همان طور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب ویدئویی گیمفا نیز لذت ببرید. ویدئوی امروز از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفاست که به موضوعی جذاب اختصاص دارد. موضوع بررسی بزرگترین بازی های یکی از بزرگترین خوشنام ترین کمپانی های گیم دنیا به نام Square Enix.  کمپانی که بسیار عظیم و محبوب و دوست داشتنی است و از سال های دور تا امروز برخی از برترین خاطرات کلی از بازیبازهای دنیا را مخصوصا در سبک نقش آفرینی برای آنها خلق کرده است و به نوعی یک خانه امن برای برای تعداد زیادی تز برترین فرنچایزهای نقش افرینی در دنیاست. Square Enix همواره احترام خاصی بین بازیبازان و افراد حاضر در صنعت بازی داشته و دارد زیرا که همیشه به کیفیت توجه کرده و از فرنچایزهای محبوبش سوء استفاده نکرده است و حاشیه های بسیار کمی هم تا به امروز داشته است و هرگز درگیر مواردی مثل خرید درون برنامه ای و صنعت گیم را سم پاشی نکرده است. Square Enix یکی از بزرگترین کمپانی ها از نظر تعدد و تنوع فرنچایزهای  قدرتمند و محبوب نیز به حساب می آید. خوشبختانه این کمپانی در نسل های اخیر هم در مسیر صحیحی قرار داشته و توانسته تا به اینجا انتظارات طرفدارانش را از فرنچایزهای قدرتمندی که در اختیار دارد، برآورده کند. امروز می خواهیم به بررسی بازی هایی بپردازیم که نقطه اوج در کارنامه عناوین این کمپانی محسوب می شوند.

در واقع در این ویدئو قصد داریم تا به ۱۰ عدد از برترین بازی های کمپانی Square Enix در تاریخ بازی های رایانه ای اشاره کنیم و آن ها را همراه شما برشماریم. عناوینی که هر کدام برای ما خاطرات زیادی را رقم زده اند و بسیار محبوب هستند. لازم به ذکر است که در این لیست از هر فرنچایز فقط یک نسخه که برترین آن هست قرار داده شده وگرنه کل لیست فقط با فاینال فانتزی پر می شد.  به مانند همیشه در ویدئوهای ۱۰ برتر و ۲۰ برتر و … باید نکاتی را ذکر کنم که از شما عزیزان خواهشمندم آن ها را مطالعه نمایید تا شک و شبهه ای برای شما دوستان پیش نیاید. قطعا جدا از این لیست که بنده تهیه کرده ام تعداد بسیار زیادی گزینه های دیگر وجود داشته اند که می توانستند در این ویدئو حاضر باشند اما به هر حال تعداد محدودیت دارد و بنده، انتخاب هایی را که از نظرم برتر بوده اند در لیست جای داده ام. پس دقت کنید که این ویدئو، “برترین عناوین کمپانی Square Enix” از نگاه ما است، زیرا که اساس چنین ویدئوهایی این گونه است و سلیقه شخصی نیز بسیار اهمیت دارد. رتبه بندی و ترتیبی که در این ویدئو برای بازی های مختلف لحاظ شده است کاملا نظر شخصی است و هیچ معیار و میزانی برای درست یا غلط بودن آن وجود ندارد زیرا پای سلیقه مطرح است البته سلیقه منطقی. به هر حال چه خوشمان بیاید و چه خیر، سلیقه شخصی نیز در چنین ویدئوهایی در همه جای دنیا بسیار اهمیت دارد. قطعا در رده بندی این بازی ها سلائق و علائق با هم متفاوت است و بر اساس تجربه و خاطراتی که هر شخص دارد جایگاه ها را تعیین می کند و قاعدتا هر شخصی از هر بازی که بیشتر از آن خاطره داشته باشد و به آن علاقمند باشد، آن را بالاتر قرار خواهد داد. البته ما در این ویدئو سعی کرده ایم تا بازی هایی را قرار دهیم که یک وفاق جمعی بین بسیاری از بازیبازان دنیا در مورد این که جزو برترین های تاریخ ۲K Games هستند برقرار است. بدون شک عناوین قرار گرفته در این لیست در خیلی از ویدئوها و مطالب مربوط به برترین عناوین کمپانیSquare Enix، با ویدئوی ما مشترک هستند. در نظر داشته باشید عنوانی که مثلا من در رتبه ششم قرار داده ام دلیلی بر این نیست که آن بازی حتما و به صورت وحی منزل، ششمین بازی برتر Square Enix است، بلکه برای من این گونه است و شاید برای شما اول یا دهم باشد و یا شاید اصلا در لیست شما حضور نداشته باشد. نکته بعدی این که تمامی گزینه های این لیست بر اساس داشته ها و اطلاعات بنده گرد آوری شده اند و در این ویدئو قرار گرفته اند. شاید شما عقیده داشته باشید که مثلا عنوان دیگری می تواند به جای فلان شماره از این لیست قرار بگیرد و یا جایگاه آن فرق کند. در اینجا نیز معیار و میزان ثابتی نداریم و عقل و منطق در کنار احساس و خاطرات است که در ذهن هر شخص با هم ترکیب می شوند و اسم های مختلف را به عنوان خروجی بیرون می دهند. پس بهتر است تا این ویدئو را به عنوان یک ویدئوی سرگرم کننده که به همراه آن برخی از شیرین ترین خاطراتتان را مرور خواهید کرد، نگاه کنید. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو شاهد پیشرفت آن ها نیز خواهید بود. برای مشاهده و دانلود ویدئوی “برترین عناوین کمپانی Square Enix” با من و گیمفا در ادامه همراه باشید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰ / دانلود با کیفیت ۷۲۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا
ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا
ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا
ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا
ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • parsa 00 گفت:

    درود بر شما برای این همه لطفی که به ما دارین.
    فقط چرا در بخش بازی های آینده بروزرسانی انجام نمی دهید.
    پس،رد دد۲ کو 😕 ?:-)

  • PERSIAN STALKER گفت:

    برترین بازیهای تاریخ اسکوئار انیکس برای من
    ۱_ فاینال فانتزی ۱۲
    ۲_ شادو اف تومب ریدر
    ۳_ تومب ریدر ۲۰۱۳
    ۴_ رایز اف تومب ریدر
    ۵_ فاینال فانتزی ۷_ دیرگ اف سربروس
    ۶_ فاینال فانتزی ۷
    ۸_ فاینال فانتزی ۱۰ _۲
    ۹_ تومب ریدر لجند
    ۱۰_ تومب ریدر انیورساری
    یه چندتا فاینال فانتزی دیگه و تومب ریدر دیگه و جاست کاز هم بازی کردم ولی من این ۱۰ تا رو ترجیح دادم

  • UMK3 گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا بخش آیتم های ویدیویی رو بیشتر کنید 🙂 :-))

  • ممنون از سعید آقابابایی و گیمفا. ویدئوها داره کم کم بیشتر میشه. :yes:
    Square Enix فقط parasite eve رو برگردونه، برای من تبدیل میشه به محبوب ترین ناشر :inlove: هر چند حالاشم کم عناوین دوست داشتنی نداره. FFxv پتانسیل بهترین بازی نسل شدن رو داشت ولی حیف با آشفتگی ساخته شد و اونجوری که باید خوب چفت و بست نشد.

  • عرض سلام و خسته نباشید سعیدجان
    تومب ریدر که حرفی برای گفتن نمیذاره و همیشه یه فرنچایز قدرتمند بوده. ولی جدا از اون دوست داشتم اینو بگم امروز امیدوارم وقت دوستان رو نگیرم: تا همین چند ماه پیش و قبل تجربه از نی اح و یا سکیرو، به واقع زیاد علاقه‌ای به انیمه و بازی‌هایی با استایل خاص ژاپنی نداشتم و معدود مواردی که تجربه کرده بودم، همگی تو بازارهای غربی فروش خوبی داشتن و منظور اینکه با این گونه آثار ارتباطی نمیگرفتم. ولی همه واقفیم که بازی‌های سری سولز بورن، همگی روح ژاپنی دارن و بعد از اون‌ها هم عناوین سکیرو و نی اح باعث شدن کم کم بیشتر به ژاپن علاقه‌مند بشم؛ در همین ایام دارم سریال‌هایی ژاپنی-غربی رو تماشا میکنم و هرچه بیشتر در این فرهنگ جذاب غرق میشم. و با توجه به اینکه عناوینی نظیر کود وین، نی اح ۲ و گوست آو توشیما رو هم پیشرو دارم، خب شاید تا سال دیگه یه انیمه دیدم!
    تشکر از شما سعیدجان، آخر هفته خوبی داشته باشید دوستان

  • از نظر من Just Cause3 و بطور کلی سری Just Cause بهترین مجموعه بازی اسکوار انیکس هست.چون ویدیو طولانی بود جسته و گریخته دیدم و ظاهراً این سری اصلا داخل ویدیو نبود که من واقعا تعجب کردم.بحرحال از نظر من جاست کاز و تومب ریدر و نهایتا فاینال فانتزی و دیوس ایکس مهمترین بازیاش هستن.راستش رو بخواین اسکوار انیکس رو بدون Just Cause قبول ندارم مثل راکستار بدون GTA.

  • mm_44 گفت:

    سری فاینال فانتزی واقعا شاهکاره , حیف که این سری تو ایران مورد کم لطفی قرار بگیره , منم تا چند سال پیش هیچ اهمیتی به این فرانچایز نمیدادم تا اینکه به طور اتفاقی یکی از نسخه هاش رو بازی کردم و عاشق این مجموعه شدم به طوری که ریمیک فاینال فانتزی ۷ مورد انتظار ترین بازیمه

  • MR.RTX گفت:

    یکی از شزکتای مورد علاقم هست
    بازی مورد علاقه این شرکت هم برای من superme commender 2 هست ولی معروف نیس
    کسی این بازیو بازی کرده ؟ میشه نظرتونو بگین؟

  • دست اقا سعید گل درد نکنه
    یکی از او شرکت هایی که حسابی تو دل گیمرا جا باز کرده

  • ERFAN103079 گفت:

    برترین بازی های SQUARE ENIX در نسل حاضر

    ۱-RISE OF TOMB RAIDER
    ۲-SHADOW OF TOMB RAIDER
    ۳-FINAL FANTASY XV
    ۴-NIER AUTOMATA
    ۵-LIFE IS STRANGE
    ۶-LIFE IS STRANGE : BEFORE THE STORM
    ۷-LIFE IS STRANGE 2
    ۸-DEUS EX : MANKIND DIVIDED
    ۹-JUST CAUSE 3
    ۱۰-JUST CAUSE 4

    ۱۱-SLEEPING DOGS : DEFENITIVE EDITION
    ۱۲-TOMB RAIDER : DEFENITIVE EDITION

    یه عملکرد فوق العاده تو این نسل داشت امیدواریم شاهد نسخه های بعدی همه این بازی ها تو نسل بعد باشیم

    LARA CROFT: SOME TIMES YOU MUST REMEMBER WE FIGHTING FOR WHAT

  • Bombsam گفت:

    بهترین بازی های این شرکت از نظر من:
    Hitman Absolution
    Tomb Raider
    Rise of the Tomb Raider

  • mbox گفت:

    بهترین فاینال فانتزی ۶ هست.

    • mm_44 گفت:

      اولین نفری هستی که میبینم تو گیمفا فاینال فانتزی ۶ رو بازی کردی , دمت گرم واقعا :yes: البته به نظرم بهترین بازی اسکوئر انیکس chrono trigger هست , اگه کسی اینجا بازیش کرده باشه

    • vaan 2 گفت:

      والا من هیچ جا ندیدم فاینال هفت رو به عنوان بهترین فاینال انتخاب کنن ، چه برسه بهترین ساخته اسکوار انیکس اونم با اختلاف
      https://www.polygon.com/features/2017/12/19/16793294/ranking-the-numbered-final-fantasy-games

      https://www.vg247.com/2018/11/23/final-fantasy-10-best-games/

      https://www.cbr.com/final-fantasy-games-ranked/

      https://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/12/02/ranking-the-final-fantasy-series.aspx

      https://m.ign.com/articles/2016/05/15/ranking-the-final-fantasy-games

      https://www.bountie.io/blog/ranking-main-final-fantasy-games-worst-best/

      https://screenrant.com/best-worst-final-fantasy-games-ranked/

      https://kotaku.com/let-s-rank-the-final-fantasy-games-best-to-worst-453100182

      http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Forum:Best_gameplay_in_main_FF_series?useskin=oasis

  • Dragon 313 گفت:

    با تشکر از آقا سعید.انشاءالله هفته بعد برترین عناوین کمپانی راکستار. :yes: :yes: :yes:

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سعید جان
    مرسی بابت ویدیو دوس داشتنی
    سعید جان یه راهنمایی ازت میخوام همینطور که میدونی psn us تخفیفات Double Discounts (دوستان میدونن یه تخفیف معمولی هر بازی خورده و دارندگان اشتراک پلاس یه تخفیف اضافه هم براشون لحاظ شده) اعمال کرده میخوام batman arkham night رو بخرم ولی دودلم چون تا حالا هیچ کدوم رو بازی نکردم نمیدونم میتونم باهاش ارتباط برقرار کنم و باهاش به قول معروف مَچ بشم یا نه یه راهنمایی میتونی منو بکنی سعید جان؟مرسی :rose:

  • vergil2max گفت:

    وقتی این ویدیو زیبا را دیدم کمی حرص خوردم.با خودم گفتم عجب عناوین نابی بودن قدیما و من نتونستم تجربه کنم.البته اگه میخواستم احتمالا نمیتونستم.امیدوارم در اینده نسخه های جدید یا ریمیک در خور اون بازیها منتشر بشن و بتونم بازیشون بکنم چیزی شبیه رزیدنت ۲ ریمیک.خوشبختانه ریمیک فاینال ۷ سال دیگه عرضه و بسیار مشتاق تجربه ش هستم
    بیشتر از همه parasite و chrono منو جذب کردن.با تشکر

  • Nima.1371 گفت:

    سلام و عرض احترام خدمت استاد گرانقدر.ویدئو بسیار جذاب و عالی بود.ممنونم ازتون.نسخه ی ۲ پاراسایت ایو به نظرم در کنار متال گیر سالید ۱ و چند بازی دیگه برترین های نسل پنجم بودن.
    منتظر نقد شما از ساخته ی جدید استاد هیدئو کوجیما هستم.

  • Artyom King گفت:

    لطفا یه نقد و بررسی از بازی Wolfenstein The Old Blood هم برید ممنون

  • kingofstars گفت:

    کم لطفی کردی که از شماره ۲ parasite eve حرفی نزدی یک بازی تمام عیار و خیلی بهتر از هم نسل هاش

ویدئو گیمفا: خانه‌ی امن نقش‌آفرینی | برترین عناوین کمپانی Square Enix - گیمفا