بازی Star Wars: Jedi Fallen Order مکانیزم مجازاتی شبیه به Bloodborne خواهد داشت
به نظر میرسد که بازی Star Wars: Jedi Fallen Order قرار است شباهتهای زیادی به شاهکار Bloodborne داشته باشد. البته که این مورد را نمیتوان یک امتیاز منفی در نظر گرفت، ولی باید در نظر داشت که تقلید از عناوین بزرگ، همانقدر که میتواند باعث موفقیت بازی شود، میتواند دلیل تکراری بودن و شکست یک عنوان مشهور نیز باشد.
زمانی که برای اولین بار گیمپلی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order به عموم نشان داده شد، بسیاری از منتقدین و البته بازیبازان بر این عقیده بودند که گیمپلی این عنوان شباهت زیادی به سری Souls و البته ساختهی دیگر کارگردان آن، یعنی Bloodborne، دارد. شما باید حرکات خود را زمانبندی کنید، در زمان مناسب حمله و سپس به لاک دفاعی خود بازگردید. با این حال، به نظر میرسد که علاوه بر شباهتهای گیمپلی و مکانیزم مبارزات، قرار است شاهد نکات مشابه بیشتری در بازی Star Wars: Jedi Fallen Order با عناوین ساختهی میازاکی باشیم.
اکنون نکتهای جدید در رابطه با بخش XP افشا شده است. طبق صحبتهای تیم سازنده، پس از این که دشمنی شما را شکست میدهد، تمام XPهایی که جمع کردهاید، به او منتقل میشود. شما باید برای بدست آوردن امتیازهای خود، دوباره به سراغ همان دشمن بروید. البته سازندگان بیان کردند که به جهت آسانسازی هر چه بیشتر بازی، شما لازم نیست تا دشمن مذکور را به صورت کامل شکست دهید؛ بلکه تنها یک ضربه میتواند امتیازهای شما را بازگرداند و البته خط سلامتی شما را پر کند.
اگر دقت کرده باشید، حتما متوجه شدهاید که دقیقا همین سیستم و تنها با تفاوتهای بسیار ریزی در بازی Bloodborne نیز به کار رفته است. تنها تفاوتی که میتوان در این میان یافت، آن است که در Bloodborne برای بازیابی امتیازهای از دست رفته، باید دشمن مذکور را به صورت کامل شکست دهید. البته خبری از پر شدن سلامتی نیز در این بازی نیست و همانطور که ذکر شد، سازندگان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای هر چه راحتتر شدن بازی این مکانیزم را به کار بردهاند.
بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان و همچنین پلتفرم رایانههای شخصی عرضه میگردد. شما میتوانید سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی برروی رایانههای شخصی را نیز در این نشانی مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از دید تیم تحریریه گیمفا
نظرات
خود استودیو ریسپاون گفته بود که در مبارزات از بازی های استاد میازاکی الهام گرفتن و به نظرم مبارزات قشنگی هم داره با توجه به تریلر ها و توی درجه های سختی های بالاتر چالشی میشه ولی در کل بازی خوبی میشه به نظرم و ریسپاون تونست به بهترین نحو از بازی های فرامسافتور و بازی آنچارتد الهام بگیره البته تا اینجا اینطور به نظر میرسه و قدرت جدای ها رو هم خوب در گیم پلی بازی پیاده کردن و قدرتاش عالی به تصویر کشیده شدن فقط تنها چیز زیادی قوی به نظر اومدن شخصیت اصلی نسبت به دشمن هاست که ممکنه اون چالش مبارزات که بالا گفتمو کم کنه که امیدوارم محدودیت داشته باشه
میازاکی داره بازی رو میسازه خبر نداریم؟
قبلا هم گفتن مثل سکیروعه :laugh: :laugh:
در کل من که خوشم نیومد از بازی واقعا عجیبه همه تعریف کردن ازش
جالبه! اگه سختیشم مثل سولز باشه عنوان باحالی میشه
اینم که آبان میاد
جیب 😥
اقا پس رسما پوستمون کنده هست مراقب باشید نمیرید چون پول بی پول
تمام نکاتی که تا حالا در مورد این بازی گفتن من رو خوش حال کرده
هم الهام بازی از ساخته های میازاکی
هم آنتاگونیست های مرموز بازی (گروه خواهران )
گیمپلی هم که خیلی جذاب بود
در کل این عنوان رو باید رو درجه ی فوق سخت انجام داد تا مبارزات تاکتیکی شه و لذت بازی به سقف بچسبه :inlove:
کپی برداری هستش اما به نظرم بازیو جذاب میکنه