مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Need for Speed Heat اعلام شد
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به طور رسمی مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Need for Speed Heat را اعلام کرد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی برای اجرای این بازی حداقل به یک پردازندهی AMD FX-6350 و یا Intel Core i5-3570، یک حافظهی رم ۸ گیگابایتی و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 و یا AMD Radeon 7970/Radeon R9 280X نیاز دارند.
همچنین شرکت الکترونیک آرتس برای اجرای این عنوان در بهترین کیفیت، یک پردازندهی AMD Ryzen 3 1300X و یا Intel Core i7-4790، حافظهی رم ۱۶ گیگابایتی و کارت گرافیک GeForce GTX 1060 و یا Radeon RX 480 را پیشنهاد کرده است. علاوه بر این موارد، برای نصب Need for Speed Heat به ۵۰ گیگابایت فضای خالی نیاز است.
مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Need for Speed Heat را میتوانید در قسمت زیر مشاهده بفرمایید.
حداقل سیستم مورد نیاز:
- سیستم عامل: ویندوز ۱۰
- پردازنده: Intel Core i5-3570 و یا AMD FX-6350
- حافظهی رم: ۸ گیگابایت
- کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 و یا AMD Radeon 7970/Radeon R9 280X
- فضای خالی مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت
- دایرکتایکس: نسخهی ۱۱
سیستم پیشنهادی:
- سیستم عامل: ویندوز ۱۰
- پردازنده: Intel Core i7-4790 و یا AMD Ryzen 3 1300X
- حافظهی رم: ۱۶ گیگابایت
- کارت گرافیک: GeForce GTX 1060 و یا Radeon RX 480
- فضای خالی مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت
- دایرکتایکس: نسخهی ۱۱
بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان ماه سال جاری (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از بازی Need for Speed Heat به این نشانی مراجعه نمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
سیستم خوبیه درست مثل اکثر بازی ها
دوباره اینم همینطوریه :
یا چرت و پرت نوشته
یا بهینه نیست ، آخه لامصب رد دد ۱۶ گیگ رم نمیخواد اونوقت heat با موتور عهد بوق ۱۶ گیگ رم بخواد
ببخشید دیگه باید رم ۲ گیگ ddr1 میخواست که رو سیستم همتون رو حالت low اجراشه
قشنگم من که ۱۶ گیگ رم دارم ، این رو هم رو high حداقل میزنم ، منتها اون بنده خدایی که عشق ریسینگه و سیستم خوبی نداره وقتی این رو ببینه سنکوپ میکنه …
زمان DDR1 که رم دو گیگ وجود نداشته.
رفع اسپم سیستم خیلی خوبی خواسته به نسبت بقیه بازیهای روز.
دیگه انتظار نداشته باش یه استدیو کوچیکی مثل گوست بیاد در حد راکستار بهینه سازی کنه بعدم انجین عهد بوق کجاست کامل نسل هشتیه
دوست عزیز فراست بایت موتور خیلی قدرتمندی هستش ولی کار باهاش یکم سخت تره..بازی هایی که با فراست بایت ساخته میشن انگار بازی های انحصاری هستن و انگار دارن از حداکثر قدرت کنسول استفاده میکنن..موتور بازی سازی فراست بایت اگه دست ea نبود خیلی بهتر استفاده می شد :yes: :yes: :yes:
عزیز فراستبایت همیشه دست ea بوده و هیچ کس به جز اعضای ea بهش دسترسی نداشتن که ببینیم ازش میشه بهتر استفاده کرد یا نه،
به بازی هایی که با این موتور ساخته شده یه نگاه بندازین متوجه میشین که به ندرت (battlefield V) بازی هاش بهینه بودن
اینم درسته که مقصر فقط موتور بازی سازی نیست و مهارت طراح های این استودیو به اندازه ی استودیو های درجه یک دنیا نیست :yes:
فراست بایت انجین دایسه نه ea کلا دایس توسعش داده بعد سرانea دیدن موتور قدرتمندیه دیگه قانون گذاشتن همه استدیو ها از این موتور باید استفاده کنن مشکل این موتور اینه که فقط برای بازیا اول شخص بهینه شده برای بازی نقش افرینی و ریسینگ و استراتژی بهینه نشده همین خودش مشکلات زیادی رو برای بقیه استدیو ها غیر از دایس بوجود اورده و فقط دایس هست که میتونه از حداکثر قدرت این انجین استفاده کنه که خب همه بازیاش اول شخصه…من قبلا فک میکردم یه ناشر انجین واحد داشته باشه برای استدیو هاش خوبه بعدا دیدم نه این همه سال از توسعه نسخه ۳ گذشته هنوز مشکلاتی داره بهترین کار اینه هر استدیو انجین خودشو توسعه بده مثل استدیو اای سونی و یا یوبی سافت تا حداقل بازی ها بهینه تر باشن…
خب اینم سیستمش تقریبا مثل بیشتر این بازیای اواخر نسلیه و با توجه به تریلر گیمپلیش سیستم معقولیه نه خیلی بهینه شدس نه خیلی سنگین
۱۰۶۰افسانه ای :yes: :yes: :rotfl: :rotfl:
گرافیکش از پی بک بیشتره و از ۲۰۱۵ کمتر . اونوقت دوبرابر اونا سیستم میخواد . نسبت به اونا خیلی بهینه نیست . ولی کاش حداقل یه ذره به اون نسخه ها طلایی قدیمی شباهت داشته باشه و بازی خوبی بشه. از نظر من که بیشتر شبیه کربنه.
اغا ۴روز مونده تا انتشار wwe2k20 یه اخباری چیزیم از اون بازی بزارید
نظر به تجربه ۱۸ ساله خودم همیشه سیستم پیشنهادی یک نوع بازاریابی هست برای شرکت هایی که سازنده سخت افزار هستن
بیشتر جنبه تبلیغاتی داره تا جنبه عملی چون عملا در خیلی از موارد به شدت اغراق میشه
به هر حال با این وضعیت جاری اقتصادی مردم توی ایران واقعا کار سختی هست که بشه یه سیستم بست که حداقل روش قطعاتی باشه که بشه تمام بازیهارو روی رزولویشن ۱۰۸۰ اجرا کرد
چون الان که قیمتارو میدیدم واقعا افتضاحه محضه
به هر حال امیدوارم هر گیمر ایرانی حداقل امکانات گیمینگ رو داشته باشه تا همه با هم بتونیم از گیمفا و بازی کردنمون لذت ببریم
دوستان رمم ۸ه
یک ۸ دیگه بزارم تاثیرشو احساس میکنم؟
بعضیا میگن کمتر میشه فریم حتی با رم بیشتر
کارت گرافیک ۱۰۶۰ ۳ gig
بزار اگر تونستی ۳ تا دیگه بزار بشه ۳۲ گیگ یه اینده نگری هم کردی با این کار …
مرسی دوستان
پ یکی دیگه میزارم
اگر dual channel بشه تاثیر مثبت و محسوسی توی فریم ریت داره باید دو تا رم با حجم و فرکانس و ddr مشابه باشن تا dual channel بشه البته مادربردتم باید اسلات رم دوئال چنل داشته باشه
اگه یه رم دیگه بذاری گرافیکت شیر میکنه و بهتر فریم میده و پردازندت هم بهتر پردازش میکنه :yes:
دوستان یچیزی میگم خدایی بهم راستشو بگید کارت گرافیک gtx 1660 با پردازنده i5-9400f چند سال دووم میاره؟ اگه بازی های سال های بعد رو ultra یا veryhigh نکشه رو high میکشه دیگه نه؟