طلوع حماسه و خیانت | پیش نمایش Gears of War: Judgment
خیلی ها کنسول های نسل هفتم را در عرصه بازی های ویدئویی، غالب بر رایانه های شخصی می دانند و دلیل این پیروزی را، بازیهای انحصاری این دستگاه ها تشخیص داده اند. سری بازیهای Gears of War که خیلی هارا مشتاق به خرید XBOX360 کرده، یک پیش درآمد بر این سری را در اختیار این کنسول قرار داده تا نفس های آخر این پلتفرم، با غرور دمیده شود.
نام: Gears of War: Judgment
سازنده: Epic Games / People Can Fly
ناشر: Microsoft Studios
سبک: TPS (شوتر سوم شخص)
پلتفرم: XBOX 360
تاریخ انتشار: ۱۹ / March / 2013
در هیاهوی مراسم E3 2012 بود که تصویری از مجله معتبر GameInformer در فضای مجازی منتشر شد که هیچ صراحتی نداشت اما با توجه به گمانه زنی ها و جزئیات تصویر، اولین بازی که به ذهن رسانه ها رسید، قسمت بعدی سری بازی های Gears of War بود. طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2012، ساخت یک GeOW دیگر به تایید رسید تا GeOW: Judgment، نخستین اسپین آف از این IP باشد.
ساخت این عنوان از همان ابتدا با تفاوت هایی نسبت به سایر قسمت های این سه گانه بود. ساخت این عنوان را یک استودیو بازیسازی مقیم در لهستان، که از زیر مجموعه های Epic Games است، عهده دار شد. بله! People Can Fly، سازنده ی عناوین تحسین برانگیزی چون PainKiller و Bulletstorm، دست به ساخت آخرین Gears of War نسل هفتم برده است. (چه بسا که Judgment، خاتم نام چرخ دنده های جنگ باشد.)
Epic Games هم بر ساخت این بازی نظارت مستقیم دارد. همچنین حضور خالق GeOW، یعنی آقای کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) بعنوان طراح این بازی، ضمانتی بر تکرار موفقیت های سری بازیهای GeOW، به لطف Judgment است.
امید به تاکید بر افتخارات
اگر در انتخاب ساخت این عنوان تجدید نشده، دارا بودن بخشی از امتیازات این IP از سوی Epic Games، یکی از دلایلش است. اما منطقی ترین آن، سابقه ی درخشان سازندگان است که با تکیه بر المان های خاص GeOW، نوید تکرار موفقیت های نسخه های پیشین، به گوش همه رسیده است. پس نگاهی گذرا بر گذشته ی سری بازی های Gears of War می اندازیم:
Gears of War: سال ۲۰۰۶، عرضه ی اولین قسمت از این IP بهانه ای بود تا قدرت نمایی موتور گرافیکی Unreal Engine 3 را شاهد باشیم؛ اما از آن مهم تر، X360 یک بازوی جدید یافته بود. اکشن دلچسب و خشونت منطقی در این بازی، عامل شد تا در کنار داستانی وسیع که ضمیمه ی یک شخصیت پردازی بی نظیر شده بود، این بازی مفتخر به دریافت متای ۹۴ شود. این عنوان از سوی ده ها مجله و سایت معتبر، و همچنین مراسم هایی چون D.I.C.E و Golden Joystick و Interactive Achievement، موفق به کسب مقام هایی نظیر بهترین اکشن سال، بهترین چندنفره ی سال، بهترین انحصاری و بهترین عنوان عرضه شده بر روی X360 و بهترین صداگذاری سال شد. همچنین این بازی در E3 2006 موفق شد تا جایگاه بهترین نمایش را در این مراسم، بدست آورد.
لازم بذکر است که این بازی در اواخر سال ۲۰۰۷ و به همت People Can Fly به رایانه های شخصی راه یافت.
Gears of War 2: سال ۲۰۰۸ زمان مناسبی بود تا پس از وقفه ای نه چندان طولانی، عطش هواداران GeOW برای تجربه ی قسمت بعدی آن برطرف شود. بازهم بلسزینسکی و Epic، حماسه آفریدند و یک انحصاری فوق العاده دیگر را برای X360 بازان به ارمغان آوردند. این بازی که متای ۹۳ را کسب کرده، در مراسم اسپایک وقت، مفتخر شد تا جایگاه بهترین شوتر سال و بهترین انحصاری X360 را نصیب خود کند. برگزیده شدن این بازی بعنوان بهترین گرافیک سال ۲۰۰۸ از سوی بسیاری از رسانه ها، شایان ذکر است.
Gears of War 3: همه خود را برای مشاهده یک پایان حماسی، آماده کرده بودند. سال ۲۰۱۱ زمانی بود که می بایست شاهد پایان سه گانه ی چرخ دنده های جنگ باشیم. این بازی که از نسخه بهینه شده ی آنریل ۳ بهره می برد، موفق شد تا با خاتمه ای زیبا در روند داستانی، ضمن آن که GeOW 3 یک عنوان بی نظیر بود، هواداران این IP را راضی نگه دارد. آخرین قسمت از این سه گانه نیز از سوی بسیاری از منابع تحلیلی بهترین در سبک خود شناخته شد و متای ۹۱ را از سایت Metacritic دریافت کرد.
پشت صحنه
همانطور که میدانید بازی یک prequel یا پیش درآمد برای سری GeOW محسوب می شود و روایتگر وقایع قبل از نسخه اول این سه گانه می باشد. داستان Jugdment در واقع ۱۴ سال قبل از نخستین دیدار ما با مارکوس فینکس (Marcus Fenix) روایت می شود جایی که تنها ۲هفته از Emergency Day میگذرد. بازی راوی اتفاقاتی هست که در این دوره برای ستوان Damon Baird و گروهش یعنی Kilo Squad اتفاق میافتد. این گروه متشکل از Agustus Cole، Damon Baird، Sofia و Garron است که از این بین گارون و سوفیا برای اولین بار در سری GeOW حضور می یابند. تا به حال اطلاعات زیادی از شخصیت های جدید داده نشده و فقط میدانیم که آن ها هم به همراه Damon Baird و Agustus Cole بخاطر سرپیچی از دستورات COG دستگیر شده اند. بازی به صورت فلش بک های متعدد و بازگو کردن خاطرات این گروه روایت می شود تا مشخص شود چرا COG در شرایط بحرانی حمله ی لوکاست ها یکی از مهمترین گروه های خود را بازداشت کرده است. طبق اطلاعاتی که از منابع نزدیک به بازی منتشر شده است Kilo Squad در ماموریت های خود متوجه حقایق تلخی در خصوص COG می شوند و فساد گسترده ای در این سازمان توجه آنان را جلب می کند؛ از نابود سازی کامل مناطقی که هنوز از انسان ها تخلیه نشده اند تا پنهان کاری آشکار در خصوص خطر حمله لوکاست ها.
اما یکی از هوشمندانه ترین تصمیمات سازنده ها در خصوص داستان بازی، ارتباط دادن آن با درجه ی سختی بازی است به این صورت که هرچه بازی کننده با درجه ی سخت تری مراحل را به پایان برساند اطلاعات بیشتر و مستند تری در خصوص داستان بازی کسب خواهد کرد. همینطور بخشی با نام Classfied (محرمانه) در بازی گنجانده خواهد شد که بعد از اتمام هر مرحله با آخرین درجه ی سختی باز خواهد شد که به موجب آن، وقایع آن مرحله از زاویه دید متفاوتی خواهید دید و بسیاری از حقایق و گره های داستانی بازی در طی این مراحل فاش خواهند شد. به طور مثال شاید شما بعد از اتمام یک مرحله در بخش عادی یا همان Declssfied ( غیر محرمانه) فکر کنید ماموریت را به درستی انجام داده اید اما در بخش Classfied با حقایق متفاوت مواجه می شوید و آسیب هایی که نبرد های شما ایجاد کرده را، مشاهده می کنید.
مکافات چرخ دنده های جنگ
GeOW است و اکشن خارق العاده اش. واقعا که در مقام یک شوتر، هیچ ایراد محوری به این شاخص وارد نیست. نظام اصلی روند مراحل همچون نسخه های پیشین، بر پایه جابجایی در محیط، میان دو نقطه ی معین است؛ همان سیستمی که در اکثر عناوین شوتر از جمله سری بازی های Call of Duty مورد استفاده قرار گرفته است. طی جابجایی هاست که با گروه Locust که همان موجودات آشنا برای طرفداران این سه گانه است، (چرا که از درگیری و نبرد با آنان، خاطرات خوشی دارند) برخورد خواهید کرد و با تعریف آن ها بعنوان سدّ راه، میدان نبرد به راه می شود و درگیری ها آغاز می شود. باز هم همان سیستم کاورگیری (سنگر گیری) معروف و شناخته شده ی این IP، در این بازی حضور یافته تا شاهد لذت بیشتری از جنگ گرم باشیم. البته به لطف طراحان این بازی، با اسلحه های خاص سری بازی GeOW انس کافی گرفته ایم تا عطش استفاده مجدد از آن ها را داشته باشیم. از مشهور ترین این اسلحه ها، می توان به تفنگ لنسر (Lancer) اشاره کرد؛ اسلحه ای که پس از لوگوی این سری بازی، نماد سری بازی های Gears of War است. البته استفاده از سایر سلاح ها نیز افتخار بزرگی است چرا که تنوع سلاح و قدرت های متفاوتی که ازآنِ این اسلحه هاست، اهرمی دیگر برای افزون شاخه های مثبت گیم پلی GeOW است.
اما اگر تمام این استانداردها در یک بازی به کار روند، باز هم گیم پلی بازی دچار یکنواختی می شود. عاملی که با توجه به مدت زمان نسبتا طویل گیم پلی Gears of War 3، با عنوان انتقاد بر این بازی وارد شد. علیرغم آن که در این بازی پردازش بی نظیری را در محیط ها شاهد بودیم و ماموریت Mecha (کنترل ربات) در کنار استفاده از Machine Gun های مختلف و مراحلی با محوریت وسایل نقلیه، در سومین قسمت این عنوان وجود داشت. به هر حال توقع می رود تا بازیسازان خوش سابقه و با تجربه ی GeOW: Judgment تنوع مراحل بیشتری را شاهد باشیم که این مهم به هیچ وجه دور از انتظار نیست. چرا که فیزیک UN3 براحتی موجب استفاده و کنترل وسایل نقلیه می شود. علاوه بر همه این ها، به لطف پردازش قوی که در ایجاد Locust ها وجود دارد، دشمنانمان در سطح های متفاوتی قرار دارند و همانند نسخه های پیشین، از دیدگاه هوش مصنوعی، نکته منفی به نظر نمی رسد.
طبق گفته های طراح این بازی، آقای بلسزینسکی، شاهد صحنه های شلوغ تری خواهیم بود. وی در این باره اذعان داشته:
صحنه ها شلوغ تر و نبرد ها حجیم تر هستند. این ها باعث می شود تا استفاده از سلاح های پرتابی بیشتر شود
همچنین او پیش از بیان مطلب فوق، در مورد درجه سختی این بازی این گونه خبر داد:
Gears of War Judgment عرق شما را در خواهد آورد!
او پس از انتقاد از آسان شدن بازی های کنونی ادامه داد:
ما به گذشته بازخواهیم گشت. اگر هنگام بازی کردن GeOW: Judgment عرق شما در نیامد، بدان معناست که ما وظیفه خود را به خوبی انجام نداده ایم
به عبارتی دیگر می توان، افزایش سختی این بازی را وابسته به موازی سازی با داستان بازی دانست. چرا که همان گونه که پیش از این ذکر شد، Judgment پیش درآمدی بر این سری بازی است و به گذشته ی آن می پردازد و باتوجه به اینکه کارکترهای قابل کنترل در سه گانه GeOW در این اسپین آف حضور دارند، می توان بر آن اعتنا داشت که تجربه کمتر این کاراکترها، نبردهای سخت تری را موجب شده است.
در مجموع، گیم پلی و اکشن Judgment دچار تغییر محوری نشده است و مطمئنا، شاهد تکرار تمجیدات وارد بر این شاخص همچون نسخه های پیشین خواهیم بود.
دود از کنده بلند می شود
کار را به کارساز بسپار!
به دور از تفکر هیچ کس نیست که سازنده ی موتورگرافیکی Unreal Engine، یعنی Epic، قادر به دریافت بهترین خروجی از این موتور گرافیکی باشد. نسخه بهینه و آپدیت شده ی UN3 که به اصطلاح از آن به UN 3.5 یاد می شود، Judgment را از خود بهره مند ساخته؛ همان نسخه ای که در دومین و سومین GeOW نیز به کار گرفته شد و تحسین های فراوانی را بر انگیخت. به خصوص در بخش گرافیک فنی، خیلی ها عناوین یاد شده را بهترین می دانند. این در حالیست که آنریل ۳ در سال ۲۰۰۴ ساخته شد و قدرت نمایی اش را به سال ۲۰۰۷ موکول کرد. اما Epic با درایت خود به بهینه سازی این انجین پرداخته و قصد دارد تا با تزریق قدرتی از نوع آنریل به GeOW: Judgment، شاخص دیگری را در زمره ی خوبی ها این عنوان قرار دهد. با توجه به اسکرین شات ها و تریلر های منتشر شده، طراحی چهره ها خود را به حدود اکثر قدرت X360 رسانده است و در کنار طراحی محیط و شخصیت ها Locustها، یک گرافیم هنری زیبا را ضمیمه گرافیک فنی بی نظیر این بازی کرده است.
فیزیک بازی نیز بر پایه ی آریل ۳ بنا شده که سری بازی های GeOW را از بسیاری دیگر از هم سبک هایش در این زمینه، مبرّا ساخته. به لطف بازیگران با تجربه ای که برای شخصیت های بازی انتخاب شده اند، سازندگان تاکید کرده اند که حرکات کاراکتر ها بیش از پیش طبیعی به نظر خواهد رسید.
قطعا نمی توان گمان های مثبت و تبلیغات سازندگان جهت تضمین بی نقص بودن این بخش از بازی، کذب خواند. موفقیت Judgment در این بخش، تضمین شدنی است.
تحسین، اثبات شدنی است
از عوامل محبوبیت GeOW، مراحلی است که برپایه حرکات تیمی تعبیه شده و شخصیت پردازی بی نظیر آن، مثال زدنی شدن این عنوان را، حاصل شده است. از عوامل مهمی که در این ثمره نقش داشته، انتخاب افرادی بعنوان بازیگر و صداپیشه ی کاراکترهای GeOW بود که با شخصیت آنان تطبیق داشت. برای مثال، Cole Train که یک فوتبالیست است، نقش خود را مدیون یک فوتبالیست به نام Laster Speight است. چنین تطبیقی بین کارکتر ها و نقش آفرینان آنها، در مورد سایر شخصیت های GeOW صدق می کند. در Judgment نیز شاهد چنین هنرنمایی قدیمی های GeOW هستیم اما با تجربه ی بیشتر.
در مورد موسیقی های بازی نیز، Epic اظهار داشت که قصد چندانی به تغییر آهنگساز این بازی ندارد. همچنین تاکید خالق Gears of War در مورد موسیقی های این عنوان آن است که با توجه به روند تند این بازی و شخصیت های چرخ دنده های جنگ، موسیقی از نوع راک آمریکایی جذابیت بیشتری را به بازی و افزایش هیجان را به بازیباز، القا می کند.
لازم بذکر است که آهنگساز قسمت های دوم GeOW، آقای Steven Jablonsky است که با ساخت موزیک های دومین MGS، خود را بیش از پیش در این صنعت مطرح کرد.
فروش قابل توجه عناوین شوتر که بخش های چند نفره وسیعی دارند، و محبوبیت فوق العاده Gears of War تضمینی بر فروش قابل قبول Judgment است. علاوه بر این، پیش خرید عنوان شما را مفتخر به دریافت رایگان قسمت های دوم یا سوم این IP می کند. شوتر لذت بخش و اکشن منطقی این عنوان و بخش چند نفره ی آن نیز، به کمک این مهم آمده. همچنین نظرسنجی های مربوط به مورد انتظارترین بازی ۲۰۱۳، اهرمی دیگر در این باره است.
پس، در انتظار تکرار حماسه، توسط چرخ دنده های جنگ می مانیم!
_______________
باسپاس فراوان از: شایان فارسی
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
بهزاد جان ممنون برای پیش نمایش زیبات :inlove: :snicker:
این عنوان یکی ویدونه مایکروسافت هستش به قولی :lashes: ولی به نظرم بهتره دیگه تو نسل بعدی این سری رو دیگه درست نکن چون دیگه چیزی جدیدی برای عرضه نداره بهتره روی یک IP دیگه کار کنه :yes: :laugh:البته با تمام احترام به فن های این سری :shy:
مرسی که مطالعه کردی!
در ضمن، وصف صحنت هم خیلی خوبه…برو تو کار بازینامه نویسی 😀
ممنونم بهزاد عزیز :-* ;-)آره از بازی نامه نویسی خوشم میاد :drool: بهزاد جان میدونی برای شروع باید رشته دانشگاهی برم اصلا چنین رشته ای وجود داره میشه بگی ممنونت مشیم :-* :snicker:
من از طرفدارای پرو پا قرص gears of war هستم.از اون نسخه ی اول تا حالا.ولی این دیگه آخرشه.ای فرانچایز دیگه ظرفیتی برا ادامه نداره و judgment یه فلشبک به اتفاقات قبل بود و در سطح خوب و نسبتا عالی قرار گرفت و سرگرم کننده بود.خدا کنه مایکرو واس نسل بعد یه ip جدید ولی تو مایع های gears بده بیرون که مثل این بترکونه.
ممنون. :yawn:
ولی خدایی همه ی نسخه ها از این بهتر بود و لی لایو این بیشتر حال میده.ولی شاید داستانش هنوز جای مانور داشته باشه.مثلا بره دوران جوونیایه prescott و یا بره سراغ قدیمیای cog.ولی هیچی گرز نمیشه.خدایی تو کدوم بازی کاراکتراش به با حالی گرز حرف میزنن :yes:
کلیف که نباشه گیرز هم دیگه نیست ….ولی آنریل انجین همچنان می تازد :yes:
آرش حرفت رو قبول دارم در مورد کلیف :yes: :laugh:
اما این استدلال بنده از رفتن کلیف:
کلیف اواسط ساخت بازی متوجه شد که دیگه این سری نمیتونه خوب از آب در بیاد یعنی دیگه چیز نو وخلاقیتی برای ادامه دادن این فرانچایز نیست و بچه ها بالا هم نذاشتن به کاری که میخواسته در ساخت بازی بکنه تا بازی رو از حالت تکراری در بیاره ومسئولان بازی ریسک این کار رو بهش ندادند وحرفش شد با برو بچه ها استدیو و یه دفه کار به جای باریک کشید، و اوه اوه یا خدا:footmouth: آقا عصبانی نشید با صحبت میشه همه چی رو حل کرد،:beatup: آقا چی میکنی نزن، کلیف گرفتمش بزنش ،دوفشک… 😀
بله هیمنطور دیدی که کلیف از استدیو سازنده EPIC و PCF اومد بیرون 😀 :yes:
طوری منظره رو توصیف کردی که فکر کردم دارم جلوی چشمام می بینمش :rotfl: لووول
آرش عزیز این است قدرت تصور من :laugh: آرش بگیر که اومد دوفشک :footmouth: 😀
:yes:
ولی چرا پیش نمایش!!!! آخه بازی لیک شده!!!بهتر نیود نقد می نوشتی ؟؟؟ ?:-)
خسته نباشی بهزاد جان بازم مثل همیشه عالی نوشتی.
برای من که هنوز نتونستم بازیش کنم اطلاعات مفیدی داشت.
در مورد سخت تر شدنشم که بهش اشاره کردی به نظرم یک و دوش خیلی سخته من رو هارد میرفتم با یه ضربه مارکوس میمرد.
ولی سه یکم فرق داشت البته به نظرم یکی از دلایل راحت تر شدن سه این بود که هوش مصنوعی یارها خیلی پیشرفت کرده بود و تا رو زمین می افتادی به سرع زندن میکردن و خیلی خوب هم تیراندازی میکردن.
راستی تو این نسخه با زن هم میشه بازی کرد یا فقط کول و برد هستن ؟
فعلا که اون سوال آخریت رو اپیک تایید نکرده!
واقعا ممنون از لطفت..خوشحالم که مطالعش کردی!
ممنون از توجهت!
اما در مورد نشر پیش نمایش:
۱-تاریخ انتشار بازی ۱۹ مارچ هست..نسخه لیک شده برای نقد و بررسی این بازی هیچ مدرک معتبری نیست (ممکنه..مثلا کرایسیس یا Fear3 که نسخه لیک شدشون زمین تا آسمون با نسخه اصلی فرق داشت)
۲-من این پیش نمایش رو نوشته بودم..برای سایتی به وسعت گیمفا که تحلیلی هم هست، به هیچ وجه درست نیست پیش نمایش چنین بازی عظیمی رو نداشته باشه..بعدم به خاطر کنفرانس سونی نشر مقاله یکم با تاخیر انجام شد
_______________________
نقد این بازی هم به عهده آقای شایان فارسی هست!! Grin
سلام دوستان از دیروز دارم بازیش میکنم واقعا عالیه یعنى شاهکاره!!!! صدرصد باید بازیش کنید تا متوجه منظورم بشین از حالا میگم غیرممکنه زیره ۹ از گیم اسپات و اى جى ان بیگیره سپاس براى پیش نمایش
دوست عزیز من که و این نسخه از نسخه قببلی بیشتر دوست نداشتم هرچند که خودم xbox دارم ولی هک شده نیست میرم خونه پسر خالم تمومش کنم با هم بازی کردیم خیلی دیگه شیر تو شیر شده بود و خیلی هم اسون گرفیکشم عالی نبود خوب بود من اگه به نسخه ۳ نمرهی ۹ میدادم به این ۸ میدم ولی بازم عالی بود :snicker:
بازی که اومد البته : ))
بهزاد من چرا اینقد با مطالبت حال میکنم؟ دلیلشو میدونی؟
قوسم فن بازی در نیار 😀
مرسی داداش!
احیانا دلیلش این می تونه باشه که اساتیدی چون خودت داشتم!
مگه بازی نیومده ?:-) اخه تو سایت gamesky.org بازی رو برای فروش گذاشتن
آره اومده ولی اون نسخه هایی هست که لیک شده و تاریخ انتشار اصلی بازی ۲۹ اسفند هست.
ممنون بابت پیش نمایش زیبات بهزاد جان.خسته نباشی :yes: 😉
بهتری بازی ۳۶۰.بهزاد وقت کردی یبار این بازی رو از طرف من تموم کن 😀
قربان تو برم برادر!
گیرز تنها شوتریه که ارزش چندین بار تموم کردنو داره! خیالت راحت!D
Gears of War آخرت بازیه…!! :yes:
تا حالا نسخه ۱ و ۲ و ۳ رو ۱۰ بار بازی کردم، ولی بازهم از بازی کردنش خسته نمیشم…!
همین قضیه در مورد Uncharted برای من صدق میکنه…! :yes:
واقعا راست میگی uncharted به نظر من انقلابی در بازی های شوتر سوم شخص بود _ ولی نمیدونم چرا با اینکه شماره سومش از گرافیک چشم نوازی برخوردار بود ولی من شماره دومش را خیلی بیشتر دوست دارم _ گرافیک شماره دومش خشن تر بود و درجه سنیش +۱۶ بود تو شماره سومش شد +۱۰ 🙂
آنچارتد جای خودش، گیرز هم به جای خود!
با تشکر از بهزاد جان.
هنوز کامل نخوندمش 😀
یه عذرخواهی به کاربرا بدهکارم. این پیش نمایش باید زودتر منتشر می شد ولی به علت مراسم سونی ، تاخیر خورد. بعدش هم که لیک شد بازی. در کل پیش نمایش به موقع نرسید 😀
رسول جان واسه کسایی این پیش نمایش چندان لطف نداره که کپی های غیرقانونی میخرم..کسایی مث من و تو که فقط اوریج می خریم زیاد مشکلی بااین موضوع قطعا نداریم!!!!
مرسی از توجهت!! 😀
سری GeOW!!!!!!!!!!
عاشقشم!!!وقتی که پوستر شماره ی ۲شو دیدم یه ربع مونده بودم تو کف!!!
اخرشم باعث شد برم x360 بگیرم!!!!سری دو رو بیشتر از ۶ بار و سری سه رو بیشتر از ۷ بار تموم کردم!!!!بازم دلم میخواد بازیش کنم!!!فقط به خاطر اینکه مارکوس بگه
TAKE IT!!!!!!!!!!!دیوانشم!!!! 😛
ببخشید judgement درسته نه judgment
خواهش می کنم اما JUDGMENT درسته..به معنای قضاوت! 😀
_________________________________________________
RESIDENT EVIL: REVELATION Preview Coming soon on Gamefa
پیش نمایش عالی بود …
من همین بازی رو گرفتم توی منو میره وقتی درجه سختی رو انتخاب میکنم که بره داخل بازی یک پنجره باز میشه مینویسه کنسول را ریستارت کنید , اون یکی دیگشم نمیدونم چیه اگه خواستید مینویسم . لطفا کمکم کنید . Please 😥 😥 😥
مرسی از اینکه برای مطالعه مقاله وقت گذاشتین!
ای کاش این مشکل رو تو فروم مطرح می کردید!
اما پاسختون: احتمالا اون ارور Unreadable Disck هست که متنش هم تمیز نبودن دیسکه..اما در اصل ایراد نرم افزاری موجود در دیسک باعث این ارور میشه..چون این نسخه لیک شدست، این مشکل رو داره و باید نسخه برنرمکس بخرید و رو هاردتون نصبش کنید!
البته دیگه لازم نیست دیسکشون رو عوض کنن و برنرمکس بگیرن. روی یک فلش اهنگ میریزن و موسیقی رو اجرا می کنن و می تونن با روش موسیقی بازی را اجر کنن پس از نصب. بازی های ترانکیت هم میشه الان بازی کرد راحت. :snicker:
این روش خیلی قدیمی شده اگه اجراش کنید می بینید که برای یازی های اخیر بگیر نگیر داره !
من یه دفعه حواسم نبود یه دیسک غیر برنر مکس رو اینستال کردم به خوبی اینستال شد مشکلی هم برام توی بازی نداشت !کسی تا به حال امتحان کرده شاید کل قضیه اصلا سر کاریه!؟