بازی Death Stranding قرار است در تاریخ جمعه، ۱۷ آبانماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه گردد و شایعاتی مبنی بر انتشار آن برروی پلتفرم رایانههای شخصی ارائه شده است. علاقهمندان میتوانند به منظور آشنایی بیشتر با این عنوان، مقالهی آن را تحت عنوان «نقطهی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمیدانیم» از نشانی قرار گرفته مطالعه نمایند. شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.
Death Stranding | آپوکالیپتیکا، هیدئو کوجیما و استودیوی کوجیما پروداکشنز را ملاقات کرد
حتما تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی Death Stranding را به خاطر دارید؛ تریلری حیرتانگیز که با موسیقی شاهکاری نیز همراه شده بود. همانطور که بارها هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان بازی Death Stranding، بیان کرده است، وی به شدت طرفدار گروه موسیقی آپوکالیپتیکا (Apocalyptica) بوده و سالهای متمادی است که به آثار آنها گوش میدهد. اکنون این گروه موسیقی به ملاقات استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) رفته است که در ادامه به مرور وقایع آن خواهیم پرداخت.
آپوکالیپتیکا گروه موسیقی محبوبی بوده و قطعهی آنها به خوبی برروی تریلر بازی Death Stranding نشسته است. لازم به ذکر است که پس از این تریلر، بازدید ویدئوهای مرتبط با این گروه موسیقی به شدت نسبت به قبل بالاتر رفت و اکنون آنها به منظور سپاسگزاری و دیدار مجدد با کوجیما، به ملاقات وی در استودیوی کوجیما پروداکشنز رفتند. کوجیما در این خصوص توضیح داد:
گروه موسیقی آپوکالیپتیکا، استودیوی کوجیما پروداکشنز را ملاقات کرد. از شما بابت امضا کردن دیوار سپاسگزاریم.
همچنین سخنگوی کوجیما پروداکشنز نیز در صفحهی رسمی این استودیو بیان کرد:
اعضای گروه موسیقی آپوکالیپتیکا که قطعهی Path را برای تریلر رونمایی از تاریخ انتشار Death Stranding فراهم کردند، استودیوی ما را ملاقات نمودند. میزبانی این ملاقات برای ما افتخار بزرگی محسوب میشد و حقیقتا حضور آنها برای تیم ما انگیزهبخش بود.
همچنین آنها آنقدر مهربان بودند که افتخار دادند و دیوار آشپزخانهی استودیوی ما را امضا کردند. از شما بسیار سپاسگزاریم.
به طور حتم قطعهی Path بسیار شگفتانگیز است و دیدار آنها با هیدئو کوجیما، ممکن است منجر به استفاده از قطعههای بیشتری از این گروه موسیقی در بازی Death Stranding باشد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
من عاشق این لبخند مرموزانه کوجیما هستم….این بشر عشقه
به نظرم یکی از بزرگترین اشتباهات سونی این بود که اجازه داد تبلیغات لست ۲ اینقدر گسترده صورت بگیره
Death Stranding یه جورایی میشه گفت در برابر TLOU Part 2 محو شد
اونم زمانی که حدود یک ماه با انتشار بازی کوجیما فاصله داریم
به نظر من سونی این کارو آگاهانه انجام داده
یه جورایی میخواد قدرتشو به همه نشون بده
حتی به استودیوهای خودش
این دوتا بازی کلا سبک و همه چیزشون متفاوت هست
هرکدوم طرفداری خاص خودشون رو دارن
فکر نمیکنم تبلیغ لست لطمه ای به کار کوجیما بزنه
جواب کامنتای بالا و کسانی که منفی دادن :
مشکل اینه که بازی کوجیما یه سبک کاملا جدید داره و حتی تعداد زیادی از سونی فن های دوآتیشه حاضر به خریدش نیستن تا زمانی که مطمئن بشن چیه
و میبینید که منتظر نقد و بررسی ها هستن
چطور انتظار دارین کاربرای معمولی پلی استیشن با این شرایطی که دث استرندینگ داره ازش استقبال کنن ؟؟
با وجود همه اینها کوجیما هم تبلیغات خوبی نداشته و بیشتر وقتشو به نشون دادن پیاده روی و باربری و نردبون و موتور و طناب و کلاه و عینک و این جور چیزا تلف کرده که اصلا برای معرفی یه بازی با سبک جدید قابل قبول نیست
تبلیغاتی که کوجیما انجام داده توانایی جذب مخاطب رو نداره
سونی هم با تبلیغات توفانی لست ۲ شرایط رو بدتر کرد
حالا هر جور دوست دارید فکر کنید
سونی هم به این بازی خیلی امیدی نداشت که این تبلیغات رو برای لست شروع کرد داداش برعکس دیزگان که سونی خیلی بهش امید داشت و هیچ حرفی از دث استرندینگ نزد تا چن ماه بعد عرضه بازی
والا چی بگم وحید 😕
باید منتظر بمونیم ببینیم چی میشه
ولی مطمئن باش اگه سونی تو موفقیت بازی شک داشت اصلا نمیذاشت ایده ی ساخت بازی رو عملی کنن
یه چیزی تو بازی بوده که سونی داره واسش هزینه میکنه
یه ماه دیگه مشخص میشه کوجیما چیکار کرده
اگه قبول نمیکرد رابطشون شکرآب میشد که برا همینم ساختنش
دقیقا منم همینو گفتم سم تو پست های قبلی همین حرفو زدم…کوجیما میتونست یا بازی درست کنه بسازه که طرفدارا سونی بین لست دو دل بشن کدوم بگیرن..ولی الان مشخصه تقریبا همشون لست ۲ میگیرن با اون خاطراتی که ازش دارن و بازی شاهکاریه….
شما علم غیب داری که میگی همشون لست ۲ رو میگیرن؟
کوجیما بازی بد نساخته مطمئنم اینم شاهکار میشه
نه دیگه تا این حد فرشاد :rotfl:
درسته لست ۲ قطعا بازی بهتریه ولی بازی کوجیما هم طرفدارای خاص خودشو داره
اینطورم نیست که همه بازی کوجیما رو ول کنن و برن لست بخرن !!!
به زودی مشخص میشه
اینکه مشخصه طرفدارا خودشو داره ولی تا قبل اینکه تریلر گیم پلی بیاد خیلی ها میخواستن بگیرن وقتی دیدن یه عده منصرف شدن و حالا هم که لست ۲ معرفی شد و گیم پلی هم داد چندتا خیلی هارو کشوند طرف خودش که خدایی هم طبیعیه لست ۲ چیزی دیگس…نگفتم همش سم جون ولی نصفه بیشترشون لست ۲ میخرن ..و اینکه کسایی که قبل تریلر گیم پلی منتظرش بودن وقتی دیدن گیم پلیو نظرشون عوض شد و لست ۲ رو میگیرن…
“دت استراندیگ” فرست پارتی سونی نیست که بخواد کلی هزینه تبلیغات بده واسش، اصولا” نداره که بده!!!.همونجور که کاز هیرای چند سال پیش در جواب یه خبرنگار در باره قدرت مایکرو سافت و منابع مالی خیلی زیادی که داشتن و برای گیرز ۳ و ۴ هزینه تبلیغات کردن خیلی راحت و بی تعارف گفت: ” ما (سونی) به اندازه مایکروسافت منابع در اختیار نداریم که برای هر بازی فرست پارتی سونی بخواییم تمام دیوارها بیلبوردها و سینماها رو پر از تبلیغات کنیم”.ناگفته نمونه که سونی بخاطر ضرر و زیان وحشتناک سونی موبایل از همیشه محافظه کارتر هم شده.از طرفی چون خودم مدیر پروژه نصب تجهیزات هیدرومکانیک هستم و شاغل در صنعت ، برای اطلاعات خودت و دوستان در گیمفا میگم که هر پرورژه ای در صنعت (از جمله صنعت همچنان رو به صعود ویدئو گیم) یک مدیر عملیات (پروژه) داره که از اول پروژه بهش اعلام میشه که فقط و فقط x مقدار مشخص در اختیار داری از صفر تا صد ماجراکه باید قرون به قرون هزینه رو مرتب به مدیر عامل گزارش کنه و بدون شک پولی که سونی در اختیار مدیر این پروژه گذاشته کفاف تبلیغات در سینماها و شبکه هایی مثل نت فیلیکس و غیره رو نداره . بماند که اسم کوجیمای عزیز خودش تبلیغ هست و خیلی شناس تر از نیل دراکمن و بروس استرایلی هست به ویزه بعد از متال گیر ۵٫در هر صورت به امید موفقیت ” کوجیما سان ” که همیشه خلاق و خاص بوده…
موافقم سم
:yes:
بنظرم کوجیما طرفدارای خودش رو داره که بازیشو میخرن.
قدرت خریدشون هم بالاست مردم، کافیه اراده کنن، باقیش حله…
حرف شما درسته ولی خب طرفدارای کوجیما تعدادشون اونقدری نیست که بتونن هزینه های سنگین ساخت بازی رو جبران کنن
باید تعداد خیلی خیلی بیشتری بازی رو تهیه کنن ، پس بازی باید حرفی برای گفتن داشته باشه
درسته.
ولی تا نیاد باید به حدسیات خودمون و حرفای خودشون و تریلرا اکتفا کنیم. بنظرم حرف برا گفتن داشته باشه… 😉
تریلر death stranding باعث شد عاشق موسیقی the path از این گروه بشم هر چند وقت یکبار موسیقیش رو گوش میدم :yes:
قطعن کسایی که تو سونی بازار یابی میکنن خیلی بیشتر از من میدونن ولی به نظرم وقت مناسبی برای tlou نبود که این همه ازش خبر بیاد و دمو بیاد.چون باعث شد هایپا واسه ds خیلی کم بشه.الان دیگه کوجیما باید یه گیم پلی درست حسابی از بازی بده اگه بخواد فروش قوی داشته باشه
به نظرم اگه سونی لست رو فرودین یا اردیبهشت عرضه و تبلیغاتشم از اواسط اذر شروع میکرد بهتر بود
آپوکالیپتیکا گروه موسیقی بسیار معروفی هست که قطعا متال دوستان براشون نامی اشناست قطعا برای تیم کوجیما افتخار بزرگی بوده حضور این گروه در استودیو و هر استودیوی دیگری . این گروه فعالیتشون در سبک هایی نظیر Cello rock, Symphonic metal, Neoclassical metal, Gothic metal, Alternative metal, Heavy metal هست و محبوب ترین اهنگشونم که حرف نداره اسمش هست I Don’t Care
انشالله ماهم یه روز رو دیوار استاد امضا بزنیم
پ ن ما رو به زیپ شلوارشم حساب نمیکنه 🙁
چه گره خفنی
در دومین تصویر اولین مرد از سمت راست منو یاد hades از cod aw انداخت
اون بنده خدا رو با نایف ناکار کردن…یادش بخیر
آقایون assassin creed dante61 و بقیه دوستانی که با این آقایون موافق هستند
حتما به این پیج اینستاگرام یک سری بزنید و با ادمینش یک صحبتی کنید
قبل از اینکه با تعصب بیای این پیج رو بکوبی باید خدمتت بگم تمام پست هاش از منابع دین شما هستش
برید اینجا مردم رو امر به معروف کنید اگر تونستید حریفش بشید
@Ajayaebe_eslam
اقای مهرداد من واقعا نمیدونم چطور زحمات شما رو جبران کنیم.اصلا از وقتی شما اومدید گیمفا خیلی بهتر شده.خبر را رو سریع پوشش میدید.کامنتا سریع تایید میشن.کامنتای انتقادی رو تایید میکنید.ممنون
میدونم دیگه قدیمی شده تا حدودی ولی You Are Breathtaking ;]
راستی نظر منم هم تو بازی هفته بخونید؛ یه گیمی رو معرفی کردم که به نظرم باید کسایی که گیمای Brutal و Epic رو دوست دارن حتما تجربه کنن.
فقط برید لانچ تریلرشو ببینید! موسیقی و تریلر نامبر وانه یعنی کاملا ارضا کننده! عجب گیمیه انصافا این Blasphemous.
حتما میرم میبینم.خیلی لطف دارید :-* :yes:
مرسی اقای اهاز من بازی قبلیشونم بازی کردم
یه بازی پوینت اند کلیک بود فک کنمممممم اسمش the last door بود
موسیقی یکی از تریلرهای MGS V هم خیلی خیلی زیبا بود. GZ بود بنظرم…
Here’s to You اثر Joan Baez (که حاشیه هم داره.)
بعدن معلوم شد که این موسیقی ارتباط بسیاری به داستان بازی داشته 😯 میدونه داره چیکار میکنه.
دستتون رسید گوش بدید
ضمن تشکر از آقای آهاز بابت سریع تائید کردن نظرات
دوستان این بازی medievil دموش رو دانلود کردم
بازی خوبی هستش به نظر ( زمان پلی ۱ بازی نکرده بودم )
بازیش سخت نیست ولی دشمناش معمولا خوب بهتون دمیج میدن و البته شیلد دارید
خواستم بگم دموش حدود ۱۱ گیگ هستش ولی یک مرحله هستش و کلا ۱۰ تا دقیقه چیزی طول میکشه
گفتم شاید بعضی ها نخوان حجم حروم کنند البته اگر قصد خرید دارید به نظرم دانلود کنید ببینید خوشتون میاد یا نه
دوستان
یک بازی بود که در ای تیری فکر کنم ۲۰۱۷ یا ۱۶ بود
پلتفرمر بود و شب بود حالت دو بعدی یک شهری بود نایت سیتی بود اسمش چی بود
برای ایکس باکس و کامپیوتر معرفی شد
هرچی فکر میکنم اسم بازیش یادم نیست
کسی میدونه چیه اسمش؟
من بازیش یادمه نمیدونم کی معرفی شد برای برای xbox وpc بود..اسمش لست نایت تو این مایه ها بود درست یادم نیست
خدا پدرت رو بیامرزه
چند وقته دنبالش بودم
بازیش البته انحصاری کنسولی هم نیست روی لینوکس و مک هم قراره بیاد من فکر کردم اومده
قربانت…تا جایی من خبر داشتم انحصاری کنسولی بود مثل بقیه بازی های ماکرو ایکس باکس پی سی….الان اگر برای ps4 اومده باشه خبر ندارم ولی بازی جالبی بود انگار…این هیچ ۱۲ دقیقه که از بالا نشون میداد دوربین نظر خیلی هارو جلب کرده حتی خودم تو e3 2019 وانحصاریه ایکس باکس بود معرفی شد ایکس باکس و پی سی…۲۰۲۰ تاریخ نامعلوم عرضشه
زمان معرفیش دیدم جلب نکرد منو تو بهرش نرفتم فقط برای ایکس باکس پی سی بود الان نمیدونم…حالا این زیاد انحصاری باشه نباشه مهم نیس به من :shame:
به به
همون قطعه path که واسه تریلر release date دث پخش شد عالی بود
به عنوان یک سونی فن و کسی که با PS بزرگ شده اصلا دوست ندارم این بازی برای پلتفرم های دیگه بیاد ولی من هنوز درگیر اینم که سونی از حمایت از این بازی و در اختیار قرار دادن موتور استودیو ی خودش به استاد کوجیما چی گیرش اومده ؟؟؟؟؟؟؟
اگه انحصاری باشه که میفهمیم چی گیرش اومده ولی اگه نباشه چی ؟؟؟
سونی شرکتی نیست رو باد کاری انجام بده یعنی هیچ شرکتی این کار رو نمیکنه پس حتما سونی یک سود خیلی زیادی داره میبره از این امکاناتی که به استاد کوجیما داده . ولی حالا اونا چیه کسی فعلا نمیتونه به این سوال جواب بده .