کوجیما در رابطه با جملهی A Hideo Kojima Game و Death Stranding توضیح میدهد
اگر هنوز هم شک و شبهاتی در رابطه با بازی Death Stranding دارید، کارگردان این بازی توضیح میدهد که باید انتظار چه چیزی را داشته باشید.
زمانی که جملهی A Hideo Kojima Game را برروی تصویر رسمی یک بازی مشاهده میکنید، چه مواردی به ذهنتان میرسد؟ چه چیزهایی از آن بازی انتظار دارید؟ جدیدترین عنوانی که قرار است جملهی A Hideo Kojima Game برروی آن وجود داشته باشد، بازی Death Stranding است که در آینده برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. البته اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و بازیبازان بیش از پیش در شک هستند که باید چه انتظاراتی از این بازی داشته باشند.
از همین رو، کارگردان این بازی در طی توییتهای مختلفی بیان کرده است که با مشاهدهی A Hideo Kojima Game باید انتظار چه مواردی را داشته باشیم. این موارد، البته همگی در رابطه با بازی جدید آقای کوجیما نیز صدق میکنند.
زمانی که جملهی A Hideo Kojima Game را مشاهده میکنید، یعنی طرح کلی بازی، داستان، تنظیمات، طراحی مراحل، بازیگران، کارگردانی، سختی مراحل، طراحی بصری و … همگی به عهدهی من بودهاند. اگر ایدهی اصلی یک بازی از طرف من نباشد، من به هیچ وجه این جمله را برای آن بازی استفاده نمیکنم. ۸ نوامبر به زودی میرسد و قرار است که بعد از ۴ سال من بالاخره یک بازی مستقل از طرف خودم عرضه کنم. جا دارد که از تمام کارکنان سونی تشکر کنم که در این راه به من کمک کردند. بیشتر از همه، من از هوادارانم متشکر هستم که کمک کردند دوباره من برگردم.
Death Stranding توسط یک تیم کاملا نوپا توسعه یافته است. بعضی از افراد این تیم، از مدتها قبل با من کار میکردند ولی بیشتر آنان کاملا جدید هستند. ما حتی کسانی را در میان خود داریم که برای اولین بار در حال ساخت یک بازی ویدئویی هستند. شما پروژههای قبلی من را تجربه کردهاید و کیفیت و نوع خاص بازیهای من را میشناسید. این بازی نیز نام A Hideo Kojima Game را یدک میکشد؛ پس تضمین میکنم که شاهد همان کیفیت و استایل خاص بازیهای قبلی در این عنوان نیز باشید.
پیشنهاد میکنیم که تحلیل ویدئوی گیمپلی منتشر شده از این بازی در جریان کنفرانس TGS 2019 را در از طریق این صفحهی وبسایت گیمفا با قلم ریبین قهرمانی و با عنوان «دیداری با ناگفتهها | تحلیلی بر ویدئوی جدید گیمپلی بازی Death Stranding» مطالعه کنید. برای مشاهده و دریافت تریلر گیمپلی منتشر شده از بازی Death Stranding در طی مراسم TGS 2019، از این صفحهی وبسایت گیمفا دیدن کنید. همچنین میتوانید مقالهی جدیدی که تحت عنوان «نقطهی کور | نکاتی که هنوز از بازی Death Stranding نمیدانیم» که برروی سایت قرار گرفته را از طریق این صفحه مطالعه کنید. بازی Death Stranding قرار است که در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
کوجیما خودش از بازیش رازی هست وبه کیفیتش کاملا مطمئانه
داداش ی اشاره بکنم ب «ض»:)
.
.
چقدر خوشبخته اونی ک اولین بار داره بازی رسمی میسازه کنار استاد.ما هم خودمونو بکشیم ب این رویا نمیرسیم 😥
داداش مگه زکریا ست 😉 :laugh:
… دلم می خواد موفق باشه چون چشمای زیادی بهش و به بازیش دوخته شده و فکر نمی کنم کسی دوست داشته باشه که یک استاد در این حد و اندازه ، با این ذهن خلاق فوق العاده و این سابقه در چنین پروژه ای شکست بخوره ..
راستی برای پیش بینی متا به نظرم ۸۹ ، ۹۰ ، ۹۱ باشه :yes:
بله میبینید که میگه بعضی از اون ۸۰ نفر استدیو بار اولشون که بازی میسازن
را نیوفتاده واسه بازارگرمی و لبودهن بازی ته مونده استدیوهای دیگرو جمع کنه دمش گرم
داداش الکی گندش کردن.متال گیر هم کلی ازش تعریف کردن ولی وقتی خودم بازی رو تجربه کردم فقط یک بازی معمولی بود.زود حذفش کردم.
متالگیر ۳ و ۴ خوبه آقای نامبر ۱ کدوم رو بازی کردی ؟؟
منظور من ground zeroes و phantom pain هست.با قدیمی ها کاری ندارم.
متال گیر با جاست کاز فرق داره! احتمالا واسه همین زود حذفش کردی
جاست کاز واسه من یکی از برترین بازیهای دنیاست.واسه همین چیزهاست که متا بازی برام ارزشی ندارند.اصولا من دنبال بازیهای اکشن ماجرایی جهان باز هستم.
آلادار برادر، کسی که بهترین بازی زندگیش جاست کازه یک عقیده خیلی بدیهی داره …. : گیم = گیم پلی و تمام درسته 😉
فیبل ۴ پوزتو به خاک میماله که اصلا معنی ته مونده رو یادت بره کلا 😛 😛 😀 😀
اینم رو پی سی میزنیم دیگه گیرز هم کرک شد .
ما مشکلی نداریم با انحصاری های مایکرو
این شمایید که حتما باید کنسول سونی رو بخرید تا لست و دث و گاد و آنچارتدو بلادو هورایزن و پارت۲ و گاست سوشیماوو خیلیای دیگرو بازی کنی
ما مجبور نیستیم داداش رو پی سی هستن خداروشکر
داداش ما هم همه پلتفرم ها رو داریم ولی دلیلی نمیبینیم اینا رو بازی کنیم .از نظر من که غیر انچارتد بقیه جذابیتی ندارن.
سری GoW جذابتی نداره
Horizon جذابیت نداره
Medieval جذابیت نداره
Days gone جذابیتی نداره
Blood borne جذابیتی نداره
سری little big planet جذابیت ندارن
Spider Man جذابیت نداره
سری killzone جذابیت نداره
Dreams جذابیت نداره
سری the last of us جذابیت ندارن
Tear away جذابیت نداره
سری gran torismo جذابیت ندارن
Ghost of tsoshima جذابیت نداره(البته خب این معلوم نیس)
و هزار تا بازیه دیگ
نمیخوام ب سلیقت توهین کنم ولی چطور ب نظرت این همه بازی جذابیت ندارن
الان اون وسط من جذابیت دارم ؟ :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
پس دیگه حرف مفت نزن که بازی نداره مایکروسافت گرفتی طرف معلوم نیس فن کنسوله یا بازی
آقا وحید خواهیم دید…. روزیو که متاش میاد ،گیمپلیش میاد ، فروشش توی یه هفته میاد ، صدر جدول بودن از لحاظ فروششو میبینم ، فعلا که عمو فیل اینهمه خودشو ج.ر داد واس گیرز ، آخرشو هم که دیدی ، یه عنوان متوسط با یه متای متوسط ، تو رو جون هرکی دوس داری ، بگو ببینم تو این نسل شما چند تا انحصاری داشتین؟ چندتاش AAA بودن؟؟ اصن غیر از فورزا AAA داشتین؟؟ بهجای اینکه بیاین سونی یعنی سلطان و الماس دنیای گیمو الکی بکوبونین یه فکری به حال خودتون و عمو فیلتون بکنین بیچارهها!!! 😉 :no:
از کی تا حالا بازی با متای ۸۶ و یوزر اسکور ۸.۸ شده متوسط ؟؟
از وقتی که متای ۹۰ درصد بازیای انحصاری ما بالای ۹۰ بوده و هست و یه عنوان با متای ۸۵ برای ما عادی و متوسط شمرده میشه دلبندم 😉 :no:
Knack و days gone و order رو بچسب تازه اسپایدرمن هم تقریبا مثل گیرز شد نمره هاش
میگن تیکه* رو بنداز، صاحابش میاد ورمیداره.
دوستان ورداشتن
*واژهء جایگزین
داداش من فقط اکشن ماجرایی جهان باز بازی میکنم.اونم نه هر بازی.تازه سالی هم دو یا سه بازی نه بیشتر.من از بیست سال پیش دارم بازی میکنم.دیگه الان حوصله ندارم خیلی بازی کنم.ویچر ۳ هم خیلی ازش تعریف کردن.باور کن فقط چند ساعت بازی کردم.
داداش راستش منم با بعضی سبکا حال نمیکنم.
مث این بازیهای دخترونه و پر رنگ و لعاب ژاپنی. اما نمرات بالای بعضی ازین بازیا نشون میده که خیلی خیلی خوب و با کیفیت اند.
یا مثلن اگه از فوتبال خوشم نیاد نبایس بگم رونالدو ورزشکار بدیه. یا بارسا خیلی دوزاریه. یا گواردیولا مربیگری بلد نیس.
اگه شمام سبک خاصی رو نمیپسندی دلیل بر بد بودن اون بازیها نیست. بحث سلیقه میشه. یعنی حال کردن و حال نکردن. نه خوب بودن و خوب نبودن.
MGS تو سبک خودش بهترینه.
دوست عزیز و گرامی به تعداد نفرات یا تجربه نیست بلکه به توانایی و مهارته چون الان WITCHFIRE رو هم ۸ نفر میسازن و استدیوشون استروناتس نام داره و با انویدیا همکاری مستقیم دارن
الان سطح تکنولوژی بالا رفته و با تجهیزات کارایی هر فردی بشدت بالا میره
اسم هیدئو کوجیما یک سند هستش که تضمین میکنه اون بازی شاهکار از آب در میاد برای همینم هست که death stranding یک شاهکار از آب درمیاد چون این بازی،بازی کوجیماست :yes:
اصلن نمیخوام کوجیما رو با کس دیگه ای مقایسه کنم اما بازی ساز های زیادی هستن که بیشتر کارهای استودیو رو دوششونه چه استودیو های مستقل مثل پلی گرند و آرنت جنسن و یا استودیوهای بزرگ و AAA ساز مثل فرام سافتور و استاد هیدتاکا میازاکی. این افراد معمولن توسط گیمرها اسمشون بولد میشه نه خود شخص. توی هیچکدوم از این استودیو ها و بازیاشون اسم یک نفر کاملن بولدشده و جدا از سایر کارمندا نشون داده نمیشه درحالی که بیشتر کارهای بازی ( حتا بیشتر از کارهایی که کوجیما توی استودیوش انجام میده) برعهده اونهاست. این که کوجیما خودش رو تافته جدا بافته بدونه و به این شکل که لفظ a hideo kojima game رو استفاده کنه انگار که این بازی فقط متعلق به کوجیمائه کمی بی انصافی درحق سایر کارمندان استودیوئه. کسایی که از جون و دل مایه گذاشتن و کوجیما بدون اونها هیچوفت نمیتونست بازی های بزرگ بسازه (و همینطور کارمندا بدون کوجیما). اما خب آقای خاصه دیگه چی میشه بهش گفت وقتی کارشو عالی انجام میده.
AmirtheGRB
دوست گرامی.. دیدگاهی که دادی پر هست از ابهام…و تخریب
اول می گی.. نمیخوام مقایسه کنم.. مقایسه میکنی بعدشم تخریب!
سازنده فرایچر متالگیر که هر نسخه اش تو زمان خودش انقلاب کرده تو سبکش اونم از دهه ۹۰ !!
دهه ۹۰ رو دقت کن.. دهه ۹۰ !
خودش خودشو بولد کرده!!!!
شما ها این حرف ها رو از کجاتون درمیارین خداوکیلی… حداقل یه چیزی بگین جا بشه و قابله هضم
بعدشم شما از کجا میدونی چه مقدار کار تقسیم شده تو هر استدیو.. مگه شما اونجا حضور داشتی.. پیش اساتید بازی سازی که میگی بیشتر از کوجیما کار انجام میدن
اینو دیگه هممون میدونیم.. کوجیما بخواد استارت ساخت بازی رو بزنه… از صفر تا صدش با خودشه
از ایده اولیه بگیر.. تا داستان تا گیم پلی و هزارتا موارد دیگه..
اون اسم هایی که شما نام بردی.. قطعا قابله احترام هستن… ولی به گفته خودت استاد خاصه
سلام
۱. مگه شما خودتون حضور داشتید تو کوجیما پروداکشن که میگی کوجیما ۰ تا ۱۰۰ خودش انجام میده(حرف خودتون)
۲.این که خودش خودشو بولد کرده نه که طرفدار نداره و کارش درست نیست منظور اینه که یکم فروتنی و افتادگی هم بد نیست همه میدونن کوجیما اکثر کارها رو خودش میکنه حالا نیاز نیست خودش اسم خودشو تند تند بیاره تا بفهمیم چقد زحمت کشیده اگر هم میخواد بیاره بنویسه (کوجیما پروداکشن) نه بازی کوجیما!
۳.من نشونه ای از متال گیر و انقلابش و پایین آوردن کارنامه کوجیما تو صحبتام نمیبینم
چون استاد به سینما علاقه ی خاصی داره و فکر کنم برای همه دیگه این ثابت شده و یکی از علایقش هم تماشا ی فیلم هست و خیلی گفته دوست داره روزی فیلمی بسازه که من میگم کمتر از ۱۰ سال دیگه شاهد این موضوع هستیم . به همین خاطر از لفظ a hideo kojima game استفاده میکنه که معمولا کارگردان های دنیای سینما استفاده میکنن ( نمیگم جاهای دیگه استفاده نمیشه بلکه تو دنیای سینما بیشتر قابل دیده ) و چون استاد داستان تمام بازی هاش مال خودش بوده مثل همین DS که داستان رو کامل خودش به زبان ژاپنی نوشته به همین دلیل از این جمله استفاده کرده . یعنی با این جمله میخواد بگه بازی ش فراتر از یک گیم سادس و بیشتر خواسته ذهن ها رو روی داستان بازی متمرکز کنه . نظر بنده اینه .
یادمه تو گیم اسپات که مصاحبه کرده بود گفته بود چند ساله تو فکر ساختش بوده و مدام تو ذهن خودش همه چیزو مرور میکرده
استاد کسیه که زندگیش وابسته خلاقیتش بوده…..اصلا خلاقیت از موهاش تراوش میشه….
شده تو بازی بسازیو شاهکار نشه !
امسال هم مزد این ۳۰سال بازی سازی تو میگیری :yes:
فقط اونجا که تضمین میکنم همون استایل خاص بازیهام توو این بازیهم وجود داره….
این عنوان (نگاه جدیدی به صنعت گیم اضافه میکنه)
پ.ن:کمتر از ۲۴ ساعت تا رستگاری فنهای لست اف ای
واقعا که استادی هست برا خودش
چیزی تا عرضه نمونده
انگار بازیو به نام خودش میدونه ولی خیلی های دیگه زحمت کشیدن براش این حرف یخورده بالاگرفتن خود اون شخصه…..و اینکه من به شخصه انتظار خیلی بازی قشنگتر و جذاب تری داشتم ازش خیلی فکرها براش کرده بودم ولی خوشم نیومد از بازی نمیتونم ارتباط برقرار کنم…فانتوم پین که ساخته واقعا برای جز بهترین بازی هایی بود کردم مخصوصا چپتر اولش بیمارستان…و اینکه امیدوارم که به دل طرفداراش بشینه سبک بازی چون همه پسند نیست به قول خودش و سونی فنا ها حال کنن باهاش