کارگردان Doom Eternal: این بازی بهترین عنوانی است که تا به حال ساختهایم
حدود دو ماه دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Doom Eternal باقی مانده و بسیاری از بازیبازان و علاقهمندان به این سری منتظر تجربهی آن هستند. به تازگی، کارگردان این بازی در مصاحبهای توضیحات جدیدی را در خصوص این عنوان ارائه داده است.
آقای مارتی استرتون (Marty Stratton)، کارگردان بازی Doom Eternal از استودیوی اید سافتور (id Software)، در گفتگو با وبسایت GameIndustry صحبتهایی را در خصوص روند ساخت این عنوان ارائه کرد. وی اشاره کرد که این بازی احتمالا بهترین عنوان ساخته شده توسط استودیوی اید سافتور تا به امروز بوده است.
وی اظهار داشت:
پس از اینکه ما ساخت بازی Doom 2016 را به پایان بردیم، میدانستیم که مردم را غافلگیر کردیم و بسیاری از آنها خواهان چیزهای بیشتری از آن بودند. ما در آن موقع میتوانستیم کارهای بیشتری را انجام دهیم، اما من به بازی Doom Eternal نگاه کردیم و با خود گفتیم: «چگونه میتوانیم جنبههای مختلف را ارتقا بدهیم؟؛ از تکنولوژی گرفته تا طراحی جهان بازی و پیادهسازی حالت نبرد (Battle Mode) در بخش چند نفره». ما برروی تکتک این قسمتها بیشتر از آنچه که انتظار داشتم، کار کردیم. من فکر میکنم که این بازی بهترین عنوانی است که تا به حال ساختهایم.
با توجه به عناوین بزرگی که استودیوی اید سافتور تاکنون ساخته است، گفتن این که Doom Eternal بهترین بازی ساخته شده توسط این استودیوی بوده، ادعای بزرگی خواهد بود. اما با توجه به نمایشهایی که تاکنون از Doom Eternal منتشر شده، به نظر میرسد که این عنوان پتانسیل بسیار بالایی دارد و انتظار میرود که با یک بازی بسیار خوب مواجه باشیم.
بازی Doom Eternal در تاریخ ۱ آذر ماه سال جاری (۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، نینتندو سوییچ، پلتفرم رایانههای شخصی و سرویس گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
با خودم میگم قراره تا چه حد سوپرایز بشم و هیجانم بره بالا
تا چه اندازه قراره تو ذهنم خط ببنده و چقدر میتونم ازش خاطره جمع کنم
من با چشمانی بسته به بازی اعتماد دارم و میدونم ناامیدم نمیکنن
تا دو ماه دیگه بازی منتشر میشه وای که چه کیفی کنیم با این لعنتی یعنی عشقه :inlove: :inlove:
گیم پلی و هیجان خالص 😎 😎
درسته کلی عنوان بزرگ داره اما به راستی doom eternal میتونه بزرگترین بازیشون باشه هر چی باشه doom هستش بعدشم دیدیم با doom 2016 چیکار کردن و اینم ادامه همونه و بهتر و بزرگتر شده پس باید گفت بزرگترین بازیشون هست
بازیه شاخیه ولی وضع رو میبینید که هنوز بازیای دوسال پیش هم نمیشه تجربه کرد روی کنزول،
افتضاحه کنزول برای گیم پول خوره داره، مگر اینکه دیسکی بگیری بازی کنی بدی بره یدونه دیگه اونم ۶۰۰ اب میخوره.
متعصفم برای صنعت گیم شده پولکی.
آینده pc میگیرم، غیر از این دیگه سمت کنزول نمیرم.
بخاد ۱۰۰ ترافلاپس باشه وقتی ۶۰ دلار باییییید پول بازی بدی به چه درد میخوره.