هیدئو کوجیما: Death Stranding باعث میشود شما احساس تنهایی کنید
به جرات میتوان گفت که افراد زیادی بیصبرانه منتظر عرضهی رسمی بازی Death Stranding، ساختهی جدید آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، هستند. طی چند روز گذشته نیز ویدئوهای مختلفی از این بازی در دسترس قرار گرفتهاند و اطلاعات زیادی را در اختیار علاقهمندان قرار دادهاند. در همین راستا، کوجیما پیامهایی را منتشر کرده که میتواند برای شما بازیبازان جالب باشد.
تا به الان افراد زیادی به بازی Death Stranding علاقه نشان دادهاند و محیط بازی یکی از مهمترین فاکتورهای در جذب مخاطبان بوده است. بعضی از افراد آن را بازی با جهان توخالی خطاب میکنند و از فضای بازی لذت نمیبرند. یکی از نکاتی که در طی چند روز اخیر به واسطهی ویدئوها و تریلرها در ذهن بازیبازان و کاربران جای گرفته است، محیط زیبا به همراه تنهایی غالب بر آن شناخته میشود.
آقای کوجیما نیز در اینباره در صفحهی رسمی توییتر خود پیامهایی را ارسال کرده و از جهان بیرحم بازی حکایت کرده است. او اعلام کرده که شما در این محیط به شدت احساس تنهایی خواهید کرد. یکی دیگر از نکاتی که این کارگردان ماهر به آن اشاره کرده، موجودات و چیزهای فراطبیعی موجود در بازی که تحت عنوان BTs شناخته میشوند است که آنها را ترسناک و تاریک خطاب کرده است. او در توییتی جداگانه از BTs میگوید و به نوعی راههای فرار کردن از آنها را به گوش بازیبازان و کاربران میرساند.
Death Stranding بازی است که شما در جریان آن به شدت احساس تنهایی خواهید کرد. محیط اطراف شما به شدت زیبا هستند اما در عین حال دارای باطنی بیرحم و خطرناک میباشد. فرمولهایی در بازی استفاده شدهاند که در شما حس ترس را ایجاد کنند. BTs نیز در همین راستا تاریک و ترسناک هستند و استرس زیادی را در شما ایجاد خواهند کرد. اینها همان دلایلی هستند که شما به یک Private Room نیاز خواهید داشت.
هیدئو کوجیما
۲۴ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ (۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی)
بیایید بگوییم که BTها نزدیک هستند. اگر این اطمینان را از خود دارید که به دل لشگر زده و به راحتی عبور میکنید و به مبارزه به آنها میپردازید، حتما سلاحهای جنگی را در اختیار داشته باشید. اگر جزو این نوع از افراد نیستید، به صعود از کوههای بلند بپردازید که باید وسایل مورد نیاز این فعالیت را نیز در اختیار داشته باشید. شما گزینههای مختلفی را در پیش خواهید داشت، این است یک بازی جهان باز جدید.
هیدئو کوجیما
۲۴ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ (۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی)
بسیار هیجانانگیز است که بدانیم کوجیما برای بازی جدید خود چه تدارکاتی دیده و چه سورپرایزهایی برای بازیبازان مهیا شده است. بازی Death Stranding در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر میشود. اگر ویدئوی جدید گیمپلی بازی Death Stranding را مشاهده کردهاید و جزو هواداران پر و پا قرص این بازی اکشن هستید، پیشنهاد میکنیم با مراجعه به این صفحهی وبسایت گیمفا، مقالهی جدیدی که تحت عنوان «دیداری با ناگفتهها | تحلیلی بر ویدئوی جدید گیمپلی بازی Death Stranding» منتشر شده را مطالعه کرده و نگاهی کلی از بازی به دست آورید.
شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال کنید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
گرافیک این بازی خداست :inlove:
تو این کوه و دشت که خر خرو میخوره مگه کسی هم هست بجز سم. ولی داداشم بهش میگه سم فیشر خخخخخ
آره داداش هست.اون موجودات سیاه جن مانند هستن تا دلت بخواد 😀
از موقع metro last light دیگه جن تو بازی ندیدم :laugh: البته کوجیما خودش جنه چون عقل به همه جا میرسه و ما رو دیونه کرده با این شاهکارش ولی حیف که من pc gamer هستم و بازیش هنوز معلوم نیس واسه pc میاد یا نه . اینم از خصوصیات کوجیماس دیگه :-*
کوجیما ما همینجوریم تنهاییم :silly:
خیلی جالبه….خیلی ها میگفتن دنیای بازی خالیه..
نگو کوجیما خودش خواسته این موضوع رو چاشنی قرار بده….احساس تنهایی…کنار موزیک های عالی…
اما دلیلش؟
قطعا به داستان بازی برمیگرده
به شدت داستان بازی درگیر کنندس(اینو فقط بخاطر کوجیما و متال میگم)
یه جای دیگه راجبه ترس صحبت کرده و اتمسفر و موجودات تاریک و ترسناک
ناخودآگاه یاد P-T افتادم…چقدر لذت بخشه فکر کردن به میکس متالو پی تی توو یه دنیای دیگه
قربونت برم کوجیما
خیلی بانمکه این موجود
این بازی فوق العادس ولی نکته اینه که کوجیما تو بحث نمایش بازیش اخیرا خوب عمل نکرده(حالا سوای اینکه میگن گیمرها مجبورش کردن و نخواسته جزئیات بازی فاش بشه) ولی نمایش جزئیات یه بازی قبل از عرضه کار غیر حرفه ای هست چون باید بذاری خود گیمر تو بازی این جزئیات رو بفهمه(راکستار و رد دد۲) و به جاش یه تریلر از گیم پلی کلی بازی منتشر کنی(تریلر گیم پلی قبل از توکیو گیم شو عالی بود و بس بود) دقیقا همین مشکل رو دیزگان هم داشت و اواخر تریلرهاش توی ذوق میزد ولی موقع تجربه عالی بود(از نظر من)قطعا اینم همینطوره.
دقیقا مثل سری سولز
محیطی بسیار زیبا ولی با اتمسفر ترسناک!
توی سولز احساس تنهایی نمیکنی!
توی سولز اینقد دشمن میبینی که خدا خدا میکنی تنها بودی :rotfl:
ولی تو ویدیو گیمپلی death stranding دشمن هم زیاد نبود تو مپ
نه اتفاق تو سولز من احساس تنهایی نمیکردم ولی تو دد اسپیس بدجووور احساس تنهایی میکردم
اقای کوجیما چی میشه شما سبک جهان باز رو ببوسی بذاری کنار؟! هر بازی سبک خودش رو داره و نباید سبکش رو عوض کرد. متال گیر یک بازی خطی بود(هر چند تا حدودی سند باکس) اما شما با فانتوم پین گند زدی به خاطرات چندین ساله ی ما کاتسین های فوق العاده کم, ماموریت های تکراری و محیط تکراری! یه ونوم اسنیک لال! و یک پایان ناقص! در کل مثل این میمونه که کال اف دیوتی رو اوپن ورلد بکنن یا جی تی اِی رو خطی! اقای کوجیما شما بلد نیستی بازی اوپن ورلد بسازی. بازی اوپن ورلد رو راکستار و سی دی رد پراجکت و یوبیسافت میتونن بسازن. پس لطفا از اوپن ورلد بکش بیرون گرچه اینم به نظرم متای ۹۰ به بالا رو میگیره صرفا به خاطر اسم کوجیما که روشه ولی مثل متالv ناامید کننده ظاهر میشه(با توجه به گیمپلیی که ازش دیدم). پس دیگه خود دانی :-))
فنتوم پین اگه ناقص نبود، مراحل تکراری نداشت و یه پایان بندی مناسب که تمام ابهامات رو رفع کنه داشت، نا امید کننده نمیشد. وگرنه بهترین گیم پلی و گرافیک رو تو فرانچایز داشت. موزیک هاش هم خیلی خوب بودن.
حالا شما که تمام عناوین استاد رو بازی کردی و با کاتسین های طولانی ش خیلی خاطره داری خوب اگه شما خوب کوجیما رو بشناسی قطعا بهش اطمینان کافی داری و میدونی که مسایل فنتوم پین تقصیر کوجیما نبود فنتوم پین هم فقط به خاطر همین بشر بود که حداقل یه فاجعه نشد و گند نزد به نام سری همه تقصیر ها رو چرا میندازید سر این نابغه بندازید سر اون کونامی ملعون که تک تک ایپی ها و فرنچایز های کم نظیرش رو به باد فنا داده بندازید
از کی تا حالا بازی که متا ۹۴ گرفته و از اکثر سایت های معتبر نمره کامل اونم تو سال انتشار بازی هایی نظیر ویچر میشه نا امید کننده!!! فانتوم پین با تمام ضعف ها اما بازم یک شاهکار و بازی انقلابی بود
عمو چند سالته ؟ میدونی کوجیما بازی سازه . با انیمیشن ساز اشتباش نگیری . ی موقع نیای تو سایت بگی کوجیما تو شرکت دیزنی کار میکنه :no: اینا رو به ellen page گفتم
بر منکرش لعنت! ۲۰ ساعت پیاده روی ادم رو تنها می کنه دیگه…
یه نکته که باید توجه کرد اینه که ایشون اشاره کرده که میشه با bt ها مبارزه هم کرد پس قطعا بازی اکشن داره توی پیش نمایشش چند نارنجک طلایی و اسلحه پیشرفته توی قفسه سم بود که قفل بودن شاید با ادامه بازی انلاک بشن
ممنون قر بونت 😐
بگو بلادبورنه دیگه هیچ بازی ب اون حد حس تنهایی نکردم ترس و تنهایی پشم نمیزاشت برا ادم یادش بخیر واقعا نمیدونم چرا دو شو نمیدن بیرون نزدیک چهار سال گذشت
والا ما که همیشه سه نفری میرفتیم حس تنهایی نمیکردیم. بلادبورن ۲ بیاد دیگه هیچ گیمی نمیخوام. :inlove:
وعدهی ما روز برداشته شدن امبارگو
“BTs نیز در همین راستا تاریک و ترسناک هستند و استرس زیادی را در شما ایجاد خواهند کرد. اینها همان دلایلی هستند که شما به یک Private Room نیاز خواهید داشت.”
منظورش از Private Room همون استریپ کلاب نیست؟ 😀 احتمالا اینطوری باید ترس و استرس رو خالی کرد.
تنهایی تو بازی رو دوست دارم برای مواقع مخفی کاری ولی زیاد تنهایی ادمو بی حال موکونه :rotfl:
سم با نیتن که بود یک عشق بود
اینهمه خرج کردی ما احساس تنهایی کنیم ؟ داداش ما همین الانم همین احساسو داریم خودتو اذیت نکن 🙁
من تو متالم احساس تنهایی زیادی می کردم بخصوص در افغانستان
:rotfl: :rotfl:
گل گفتی.
کوجیما وتیم نویسندگی وهنریش آدمای دقیق و ریز بینی هستن.این حس تنهاییو با فکر گذاشته تا “اتصال” معنا پیداکنه.
دوستان دقت کنیدکوجیما میگه وقتی اکشن میخواید سلاح برمیدارید اگر نه از کوهستان و لوازم مربوط به اون استفاده میکنید.خب این وسط ما با دونستن شرایط اون محیط چجوری از نظر گیم پلی سورپرایزبشیم؟امیدوارم حداقل بار اول هیچی از قبل معلوم نباشه.کلااصل مزه اش تو لذت فهمیدنه.
فکر نمی کنم اینجوری باشه. به نظرم بهت دو راه میده، راه کوتاه تر، و راه کم خطر تر. با توجه به این که کدوم مسیرو انتخاب کنی، وسایلتم باید درست انتخاب کنی.
به نظرم کوجیما راه کم خطر ترو برای تریلر انتخاب کرده که همه انقدر شاکی شدن!
ما default این احساس رو داریم کوجیما جان
ژوون عاشق تنهاییم :disdain:
اگه بازیش خوب از آب در بیاد واقعا باید حتما بگیرمش اگرم خوب نیاد که دیگه هیچ هایپ سه سالمون رو با خاک یکسان میکنه :-(( انشاا..ه یه چیز ناب در میاد :inlove: tnxXx
توییت دومیش خیلی جالب بود صعود از کوها یا زدن به دل دشمنا
واقعا چقدر یه بازیساز میتونه باحال باشه…..بالا رفتن از کوه ها یا درگیری مستقیم و اکشن بازی 😀