توضیحات طراح داستان The Outer Worlds در مورد دنیای بازی و پشتیبانی مایکروسافت از آنها
همان طور که اطلاع دارید، شرکت مایکروسافت در اواخر سال گذشتهی میلادی اعلام کرد که استودیوی آبسیدین (Obsidian) را به طور کامل خریداری کرده است. خانم مگان استارکس (Megan Starks)، طراح داستان و روایت بازی The Outer Worlds از استودیوی آبسیدین ، در جدیدترین مصاحبهی خود صحبتهایی در خصوص این عنوان و پشتیبانیهای مایکروسافت از آنها ارائه داد.
وی در مصاحبه با وبسایت VGC، تایید کرد که کمکها و پشتیبانی شرکت مایکروسافت از این بازی بسیار خوب بوده است. همچنین وی تایید کرد که دنیای بازی The Outer Worlds بهگونهای طراحی شده که میتواند برای ساخت بازیهای آینده استفاده شود.
وی اظهار داشت:
آنها (مایکروسافت) آمدند تا با استودیو صحبت کنند و به نظر میرسید که مایکروسافت یک سرمایهگذار و پشتیبان خوب خواهد بود که برای توسعهدهندهای مانند من بسیار عالی است. در حال حاضر کارکنان استودیوی آبسیدین بسیار هیجانزده هستند.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این امیدواری وجود دارد که The Outer Worlds به یک مجموعه تبدیل شود، اعلام کرد:
من حدس میزنم که این بستگی به افرادی دارد که بازی را دوست دارند، اما ما کاملا به این برنامهها علاقهمندیم. من واقعا از ساخت این بازی لذت بردم؛ بنابراین دوست دارم به مدت طولانی برروی آن کار کنم. اما من فکر میکنم که ابتدا باید تمرکز ما برروی این بازی و پیشرفت آن باشد.
نکتهی عالی اینجاست که بازی محصول خالقان اصلی سری Fallout است و آنها در طول این مدت یادداشتها و کارهای مختلفی انجام دادهند. در این بازی، ما یک دنیای کامل و پرجزئیات را داریم که واقعا عالی است.
پیش از این، آقای مت بوتی (Matt Booty)، رییس بخش استودیوهای بازیسازی اکسباکس گیم (Xbox Game Studios)، در گفتگویی اظهار داشت که بازی The Outer Worlds عنوانی است که میتواند به یک سری انحصاری برای اکسباکس تبدیل شود.
بازی The Outer Worlds در تاریخ ۳ آبانماه ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
یه سوال اگه نسخه دوم این بازی ساخنه بشه براpsمیاد
نه
احتمالش کمه
ولی قبلا مایکروسافت اعلام کرد شاید بعضی فرست پارتی هاشون تصمیم به مولتی پلتفرم کردن بازی خودشون بگیرن!
احتمال زیاد انحصاری شه
طبق حرفای مت احتمالا نسخه بعدی انحصاری باشه
مایکرو استودیو را کامل خریده و بازی برای پلی۴ منتشر می شود 😐 هنوزم درکش مشکله :-/
چون ناشرش دیوت پریوژن هس نه مایکرو
صاحب استودیو مایکروعه
واسه یه ناشر دیگه بازی میسازن؟
همچین چیزی میشه واقعا؟
قبل خرید توسط مایکروسافت داشتن این بازیو میساختن با این ناشر
پس امتیاز این بازی با ناشری به جز مایکرو هست.
چطور حرف انحصاری بودن نسخه بعد زده میشه؟
احتمالا آیپی مال آبسیدین هست
چون ip در اختیار خود استدیو obsidian هست و الان که فرست پارتی شده احتمال بالا قسمت بعد انحصاری میشه
قبل اینکه مایکروسافت بخرتشون در حال ساخت این عنوان بودن و قاعدتا ناشرشون یکی دیگه است مثل استدیو inxile که قبل خریدشون روی wastelands 3کار می کردن
حاجی اونی که تو میگی پرایت دیویژنه فک کنم
خلاصه اونی که تو میگی نیست 😐
تریلر جدید بازی رو که دیدم انیمیشن های کاراکتر های بازی بشدت مشکل داشت و بی حس بود محیط بازی هم خیلی خالی بود خدا کنه درستش کنن وگرنه با اون شرایط بازی موفق نخواهد شد
گیمپلی یک ساعته بازی تو یوتیوب هست
فال اوت و اسکایریم هم همیشه انیمیشناش افتضاح بود و همش موفق میشده.بیشتر تمرکر بازی رو نقش افرینیه که بنظر کارشو داره خوب انجام میده.
دقیقا همون حس بدیو بهم میداد که fallout 4 و اسکایریم میدادن
انگار بازیش یه نسل عقبه از نظر گرافیک فنی و به نظرم موقع لانچ خدای باگ باشه
در سطح یه عنوان AAA نمیبینمش بیشتر یه AA اونم از نوع زشتش
خیلی امثال شما باحالین خب آقا شما با همون گیمای بکش دررو به ظاهر بی باگتون حال کنید در ضمناولا اینایی که گفتی نقش آفرینین و مهمترین المانای نقش آفرینی مثل سیستم perk و quest های جذاب تو اونا رعایت شده و اونچنان گرافیک فنی اهمیت نداره
از نظر گرافیک هنریم هر دوبازی مخصوصا اسکایریم عالی بودن
اولا من با هرچی بخوام حال میکنم و در مورد هرچی بخوام نظر میدم اگه آزارت میده میتونی نخونی D:
ثانیا کیگفته تو بازی اوپن ورلد گرافیک فنی اهمیت نداره؟ همین بازی عکس پروفایل من اوپن ورلده و هیچ باگی توش ندیدم
باگ افت فریم افت عملکرد و…تو هر بازی ای باید نقد بشه
ویچر از نظر وسعت ۲ برابر اسکایریم بود یک صدم مشکلاتشم نداشت
هورایزن هم اوپن ورلده ولی اندازه ی یه بازی خطی پالیش شدس
و هم ویچر و هم هورایزن از نظر گرافیک هنری خیلی خیلی از اسکایریم بهترن
میدونی مشکلت چیه
تو فنبویی ! برای فنبوی تحمل نظرات مخالف بقیه سخته من بهت توصیه میکنم نخونی 🙂
در ضمن اسکایریم نقش آفرینی خالی نیست
arpg هست یعنی چی؟ یعنی action _rpg
همونقدر که المان های rpg بازی باید خوب باشه اکشنش هم اهمیت داره چون خریدار داره بازی رو به اسم arpg میخره نه rpg خالی
در مورد بازی ای که صحبت میکنی اولین چیزی که باید بلد باشی ژانرشه ظاهرا شما به عنوان فنبوی اسکایریم حتی ژانر بازیتم درک نکردیD:
اتفاقا من فن بوی نیستم و همون ویچری که شما همش میگیو حدود ۵۰۰ ساعت بازی کردم ولی اون هیچوقت اگه عنوانی مثل اسکایریم عرضه نمیشد نمیتونست به اینجا برسه چون الگویی مثل اسکایریم داشت در ضمن من نگقتم گرافیک فنی اهمیت نداره ولی گفتم مقایسه گرافیک فنی یک عنوان خطی با عناوین نقش آفرینی جهان باز اشتباهه
و در آخر اینکه شما داری گیم ۸ ساله پیشو با گیمی که تو نسل هشت و اوایلش خدای گرافیک بود مقایسه میکنی که این واقعا عجیبه به هر حال اسکایریم هشت ساله اومده و کلی افتخار هم کسب کرد و هرچی شما علیهش بگی چیزی از ارزشاش کم نمیشه همونطور که خیلیا از ویچر بد میگن ولی اونم چیزی از ارزش هاش کم نمیشه
راستی مرسی از فن بیان رفتی مدرسه سعی کن مودب تر باشی ناظمتون دعوات نکنه
عکس پروفایل من بازی xenoblade chronicles عه
هیچ گونه باگ و لگی نداشت از نظر سایز اوپن ورلد از اسکایریم بزرگتر بود , محیط های متنوع تری داشت و میدونی جالب چیه؟ همه ی اینا روی کنسولی که یک دهم ps3 هم قدرت نداشت اجرا کرد (درحالیکه اسکایریم روزهای اول روی ps3 به زور قابل بازی کردن بود)
و دقیقا هم همون سالی اومد که اسکایریم اومد D: پس بحث سال و این مسائل رو نکن که ماست مالی داری میکنی! بازی سال ۱۹۵۰ هم اومده باشه باید با حداقل باگ و افت فریم باشه توجیهت بی نهایت مسخرس
در ضمن اسکایریم سال ۲۰۱۱ اومد پس توجیهت برای گرافیک افتضاح fallout 4 چیه که همزمان با فانتوم پین و witcher 3 اومد ولی یه نسل ازشون عقب بود؟( و البته خدای باگ)
تو میگی ویچر اگه اسکایریم نمیومد به هیچ جایی نمی رسید ؟ والا ویچر نه سیستم مبارزاتش اون مزخرفی بود که تو اسکایریم بود
نه ساید کوئست هاش مثل اسکایریم افتضاح بودن ( fetch quest)
نه داستان اصلیش مثل اسکایریم یه کلیشه ی مسخره بود (که هر بچه ای که دو تا کتاب فانتزی بخونه میتونه بهتر از اونو بنویسه)
نه شخصیت پردازیش مثل اسکایریم meh بود
نه صداگذاریش مثل اسکایریم افتضاح بود ( کلا این بازی با اونهمه npc ، هفت تا صداگذار داشت !!! راکستار برای رد دد دو هزار نفر اورد صداگذاری کنن ! دریابید تفاوت سطح دو شرکت را)
نه گرافیکش مثل اسکایریم داغون بود و باگ هاش هم اونقدر نبود
نه محیط های یکنواخت و کسل کننده ی اسکایریم رو داشت
والا هیچکدوم از بدی های اسکایریمو تکرار نکرد نمیدونم از کجات میگی اسکایریم نبود ویچر نبود منبعی داری اینو بگه؟ از اسکایریم صرفا ea میتونه الهام بگیره که بازی هاشو broken عرضه کنه و پول کامل بگیره و تمیزکاری گند هاشو بسپاره به مادها وگرنه چیز خاصی تو اسکایریم برای الهام گیری ندیدم
جوایز اسکایریم برای من هیچ اهمیتی ندارن دلیل بیار
جمله اخرتمنشون میده چقدر نوبی و ارزش بحث نداری اصلا در حد بحث درست نرسیدی البته از کسی که وسط بحث حرفه ای میاد حرف از تعداد جوایز میزنه (چون کم آورده) بعید نیست چنین چیزی
عزیزم این یه rpg داستان محوره زیاد توش دنبال انیمیشن نباید باشی
ناشر بازی یکی دیگه هست ماکروسافت نیست قبل خریدن بازی در حال ساخت بوده .و نسخه ۲ ۹۹ درصد انحصاریع چون خودشون اعلام کردن مت بوتی.و اینکه نسخه ۲ حالا حالا ها نمیاد چون ابسیدن داره رو یه بازی دیگه کار میکنه برای ماکروسافت طبق مصاحبع ای که کردن یا کنفرانس xo معرفی میشه یا اطلاعات میاد یاe3 که خیلی کنجکاوم ببنیم چی ساختن انحصاری چجوری هستش..
و اینکه تو گیمزکام همین ماه پیش اعلام کردن مت بوتی و اسپنسر که ما هیچ برنامه ای برای عرضه ای بازی بر روی پلتفرم های دیگه ندازیم و در اینده فقط تمرکزمون روی استودیو هامون و ساخت بازی انحصاریه در اینده.که گیمفا پوشش نداد و مصاحبش دارم تو. گیمزکام
و اینکه اری روی سویچ اومد نسخع یک درخواست استودیو موون بوده….
و ۱۰۰ درصد نسخه ۲ انحصاریه و به غیر از این روی یه بازی معرفی نشده کار میکنن انحصاری طبق گفته مت بوتی xo از چند انحصاری معرفی میشه از استودیو ها که غافل گیر میشن…
خیلی منتظرم ببینم کنفرانس رو و خبرای بازی های انحصاری جدید…
و گیرز۵ دارم میرم خدایی بازی کردم نفهمیدم گیرزه خیلی تفاوت با نسخه ۴ داره تو همه چی و همه جا گرافیکش که وحشتناک بالا رفته خیلیی
و اول بازی از هلیکوپتر شروع میشه باید با جی دی با طناب بیای پایین تو دره ابشار و این اکت اوله با جی دی اکت دوم با کیت و اپن ورد میشه بازی و فرق میکنه گیم پلی خیلیی تغییر کرده یعنی باید تحسین کرد استودیو کوالیشن رو هرکی بازی کرده میفهمه..و لقد اسلحه ها خیلی بیشتر شده و نشون گیری خیلیی جذاب تر از قبل و بازی سخت تر شده و پر از دشمن های جدید
حرف نداشت تا اینجا پلی دادم…ولی خیلی روونه و عالیه..کلا مرسی کوالیشن و ماکرو :heart:
و بلیر ویچ هم تا اینجا که رفتم عالی بوده نه اف فریمی یا باگی هیچی روون بازی بیشتر رو معما های دوربین و فیلم پیدا کردن میچرخه و سگی که همراته و جلوتر ترسناک شد موجودات قرمز رنگ میان نمیبینیشون باید هر ور سگت پارس کرد چراغ قوه بگیر روش سگت بولت میبینتش دیر بجنبی میکشتت و یع نوع حیونن هم هست که بغل درختا رد میشه دنبالت میکنه ترسناکه خیلی باید مخفی کاری بری و بدترینش جن هایی هستن ادم سیاه با موهای بلند که فقط با دوربین دیدع میشن تو دوربین قرمز میزنه با چراغ قوه دیده نمیشن تو خونه ها و جا های دیگه نبینی با سرعت باد میان تو صفحه تلوزیون میکشتنت دوربین میندازن تا اینجا که رفتم عالی بوده بازی حرف نداشتع بع نصف بازی هم نرسیدم جلوتر هوا بارونی میشه رعد برقی…و اینکه صدا گذاریش هموتجور که منتقدا گفته بودن حرف ندارع بی نظیر خیلی عالی کار کردن صدای رد پا صدای جنگل ها و ترسیدن پلیس و نفس نفس زدن چراغ قوه خراب شدن خاموش روشن شدن همه اینا جذاب کردن بازیو کلا بازی خوش ساختیه..اینم بلیر ویچ و گیرز۵
ببخشید طولانی شد خلاصه ی دوتا بازی تا جایی که رفتم گفتم…
و مرسی از ماکرو بابت انحصاری ها.. :heart:
فک کنم این اخرین بازیه مولتی پاتفرمی این استودیو باشه از این به بعد فقط xbox و pc میاد
صدرصد این ناشرش ماکرو نیست
تو گیمزکام اعلام کرد داداش تمرکزمون روی استودیو هاس بازی انحصاری برای ایکس باکس….