جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا

جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود

محسن رضوی فر
۱۳:۳۰ ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
بیوم

بازی Dying Light 2 اولین بار در رویداد E3 2018 معرفی گردید. چندی پیش، نمایشی از گیم‌پلی این بازی منتشر شد که در آن جهان، سلاح‌ها و مکانیزم‌های گیم‌پلی این عنوان نمایش داده شده بود. اخیرا، آقای پاول رولدر (Pawel Rohleder)، مدیر ارشد فناوری استودیوی تکلند(Techland)، در مصاحبه‌ای با Nvidia تایید کرد که جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول آن خواهد بود.

وی توضیح داد که جهان بازی در این نسخه بسیار پیچیده‌تر است. در ادامه اشاره کرد که انتخاب‌ها و تصمیمات بازی‌باز برروی جهان بازی تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت:

هر انتخابی که انجام می‌دهید، ممکن است برروی جهان بازی تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، ما باید در مناطق خاصی نسخه‌های مختلفی از نقشه را در این جهان بزرگ داشته باشیم؛ بنابراین چالش بزرگ‌تر می‌شود. همچنین این تغییرات که مبتنی بر انتخاب بازی‌باز هستند، در هوش مصنوعی بازی نیز منعکس خواهد شد.

در ساخت بازی Dying Light 2 از موتور گرافیکی C-Engine، که جزو فناوری داخلی استودیوی تکلند محسوب می‌گردد، استفاده شده است. بر اساس صحبت‌های سازندگان، این موتور گرافیکی برای عناوین اکشن ماجراجویی جهان باز و اکشن نقش‌آفرینی ایده‌آل خواهد بود.

بازی Dying Light 2 در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های نسل بعد نیز تایید شده است. برای اطلاعات بیشتر از بازی Dying Light 2 می‌توانید به این نشانی مراجعه نمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا
جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sadegh.si گفت:

    بله بله خبر داشتیم. امیدوارم گیم پلی هم چهار برابر وسیع تر باشه :chic:

  • Farshad.redmondy گفت:

    داینگ لایت ۱ رو بازی کردم از همه لحاظ عالی بود فقط ماموریتا تکراری ریاد بودن تقریبا اما به اون موقع استودیو تکلند عالی عمل کرده بود…داینگ لایت ۲ امیدوارم ماموریت های جالب زیاد باشه داستان غنی تر اکشن بیشتر و گرافیک معرکه اینا داشته باشه…که تو این تریلر ها همینطور بوده بازی عرضه بشه کامل مشخص میشه و تجربش میکنم حتما

    • aliboostani گفت:

      موافقم با اینکه دایینگ بازی بی مشکلی نبود و مشکلات ریز و درشتی مثل همین ماموریت های بعضا تکراری و داستان نه چندان قوی داشت ولی نقاط قوت بازی نقاط ضعفشو برای من کمرنگ کرد و واقعا گیم پلی بازی عالی بود و بهترین نحو تونستن پارکور رو با با بعضی قبلیشون یعنی دد ایلند ترکیب کنند و دایینگ لایتو خلق کنن ولی الان با هر خبری که از این بازی میاد مثل حضور chris avellone به عنوان نویسنده و گیم پلی پخش شده که پیشرفت نسبت به قسمت قبلی کاملا مشهوده من به عالی شدن و کم نقص شدنش بیشتر پی می برم و امیدم به این بازی بالاست و جزء مورد انتظار ترین بازی ها برای منه حتی بیشتر از سایبرپانک و دث استرندینگ

  • pc.gamer1 گفت:

    تو گیم پلیش هم گفت ۴ برابر بزرگ تر شده . تازه بستگی به خودتم داره 🙂 چون تو گیم پلیش وقتی راه آب رو باز کردن قسمتی از شهر رفت زیر آب و از بین رفت و ی قسمت جدید به وجود اومد و با این کار زامبی های جدیدی همه به وجود اومدن 😀

  • PERSIAN NAZI گفت:

    یعنی الان تکلند به استدیوهای همکاری با انویدیا اضافه شد :yes:
    دوستان من نسخه اول رو بازی نکردن بهم میگید بازیش چجوریه

  • احساس میکنم قبلا هم گفتن چهار برابر بزرگتره
    قراره ساعت ها روز ها هفته ها ماه ها سرگرم بشیم
    تصمیمات سختی باید بگیریم

  • JETRANG گفت:

    موارد زیر یه سری از موارد جدید و جزئیاتی هستند که به نسخه دوم بازی اضافه شدند :

    ۱ : علاوه بر پاراگلایدر و قلاب (grappling hook) گجت ها و وسایل دیگه‌ای هم داخل بازی وجود دارن که البته رونمایی نشدن . همچنین تمامی این گجت ها قابل ارتقا هستن اما به نظر میاد که برخلاف اکثر بازیها ، ارتقا دادن گجت ها به تصمیمات پلیرها گره خورده . برای مثال شما یک فردی رو نجات میدید و در ازای کار شما اون فرد قلاب شمارو ارتقا میده . همچنین این ارتقاها فقط روی مولفه‌های گجت (مثل افزایش برد قلاب) تاثیر نمیزارن بلکه به گفته سازندگان روی ظاهر گجت هم تاثیر میزارن .
    ۲ : یه سری از گجت ها علاوه بر تاثیر روی سیستم جابجایی و حمل روی بخش های دیگری از گیمپلی مثل مبارزات هم تاثیر میزارن . برای مثال شما میتونید از قلابتون برای انداختن بشکه ها و دیگر اشیا روی دشمن استفاده کنید و حتی ممکنه که بتونید با ارتقا دادن قلاب و توانایی های شخصیت ، دشمنانتون رو خلع سلاح کنید .
    ۳ : شما میتونید در این بازی دفاع کنید ، برخلاف نسخه قبلی بازی که فقط میشد جاخالی داد و فقط به کمک سپر میشد دفاع کرد . حالا شما میتونید بدون کمک سپر و فقط با سلاح عادی (و احتمالا هم با دستای خالی) دفاع کنید و جلوی حمله دشمن رو بگیرید .
    ۴ : ارتقاهای مربوط اسلحه ها مثل دادن قابلیت الکتریسیته به خنجر در نسخه دوم باید فعال بشن و یا به اصطلاح دستی شدن و با زدن یه دکمه قابلیت اون سلاح مثل دادن قدرت آتش یا الکتریسیته فعال میشه ؛ برخلاف نسخه قبلی که ارتقاها همیشه روی اسلحه فعال بودن اما دادن افکت ها (مثل آتش) یه چیز نسبتا شانسی (یا به اصطلاح passive) بود که باید چند ضربه میزدیم هدف آتش بگیره .
    ۵ : اگه دقت کنید روی مچ دست چپ شخصیت یه دستبند میبینید که دارای یه سری LED یه رنگ های سبز و قرمز هستش و به نظر میاد که اگه تمامی اون LED ها به رنگ قرمز در بیان ، کارکتر بازی یه Infected (زامبی های داخل بازی) تبدیل میشه .
    ۶ : یه چیز جالب که داخل این بازی وجود داره دارک زون ها (dark zones) و نحوه تعامل شخصیت اصلی با اون هاست . زامبی های بازی روزها در این مناطق استراحت میکنن و شب ها بیرون میان . همچنین این مناطق دارای لوت‌ها و منابع ارزشمندی هستن .اما نکته جالب اینجاست که داخل این مناطق به خاطر جو و محیط اونجا ، روند تبدیل شخصیت اصلی به زامبی به شدت تسریع میشه پس نمیشه مدت زیادی رو اونجا گذروند .
    ۷ : تشعشعات ماورای بنفش (UV Rays) اهمیت بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبل دارن . حالا علاوه بر چراغ قوه UV و UV Flare گجت ها و وسایل بیشتری مربوط به تشعشعات ماورای بنفش میشن .
    ۸ : حالا دشمنان داخل بازی میتونن مثل ما از سلاح های ارتقا یافته و ترکیبی استفاده کنن . مثل سلاح scorpio یا اون تبر عظیم ترکیب شده در دست colonel champion که با یه وسیله جت مانند سرعت و قدرت ضربه هاش رو افزایش میداد .

جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود - گیمفا