تکامل ناقص | نقدها و نمرات Ancestors: The Humankind Odyssey
بازی Ancestors: The Humankind Odyssey تا ساعاتی دیگر منتشر میشود و درپی آن شاهد انتشار نقدها و نمرات این بازی هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به نقدها و نمرات این بازی داشته باشیم.
احتمالا شما هم با آقای پاتریک دیسلیت (Patrice Désilets) آشنایی دارید. وی خالق مجموعه محبوب یوبیسافت با نام Assassins Creed بوده است. اگر بخواهیم دقیقتر صحبت کنیم دیسلیت کارگردان و خالق بازیهای Assassin’s Creed، Assassin’s Creed II و Assassin’s Creed: Brotherhood بوده و با این عناوین به شهرت رسیده است. اما این تنها همکاری وی با کمپانی یوبیسافت نبوده و در ساخت مجموعه قدیمی Prince of Persia: The Sands of Time هم با شرکت یاد شده مشارکتهایی داشته. دیسلیت به استودیوی جدیدی وارد شد که درنهایت منجر به ساخت بازی Ancestors: The Humankind Odyssey شد. وی هماکنون ۴۵ سال دارد.
همانطور که در بالا هم اشاره کردیم بازی Ancestors: The Humankind Odyssey توسط پاتریک دیسلیت ساخته شده و کمپانی پرایوت دیویژن (Private Division) هم مسئولیت نشر آن را به عهده داشته است. عنوان یاد شده با موتور گرافیکی آنریلانجین ۴ (Unreal Engine 4) توسعه یافته و برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر میشود. بازی به سبک بقا و تکنفره ساخته شده و زاویهی دید شما در بازی سوم شخص و پرسپکتیو است. شاید برای مخاطبان بسیار جذاب باشد که در نقش یک میمون بازی کنند. البته همان مقدار که تجربهی نقش یک میمون در بازی جذاب است به همان نسبت طراحی را ساده کرده و شما صرفا باید از طریق انتخاب گزینههای مختلف و یا عدم انتخاب آنها مسیر بازی را طی کنید. البته باید بگوییم که انتخابهای شما همگی بهگونهای بر مسیر شما تاثیر گذار خواهد بود.
اما در ادامه قصد داریم تا نقدها و نمرات این بازی را بررسی کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.
۹/۱۰ : Attack of the Fanboy
بازی Ancestors احتمالا قطبی خواهد بود. در Ancestors شما یک عنوان کاملا متفاوت و در ژانر سوم شخص که ارزش تجربه کردن دارد.
۸/۱۰ : IGN Spain
این بازی بسیار شجاعانه و بزرگ تکامل را به نمایش گذاشته؛ Ancestors تجربهای بسیار بزرگ و جذاب و به اندازهی زندگی حقیقی دشوار است.
۷٫۸/۱۰ : Multiplayer.it
یک بازی به سبک بقا که در محیطی با پوشش گیاهی زیبا اما برخی مشکلات جزئی در جانوران توسعه یافته است.
۷٫۶/۱۰ : Hobby Consolas
اثر تازهای در زمینهی بقا را شاهد هستیم. در بازی شاهد مراحل تکامل انسانها هستیم اما با این که گیمپلی پتانسیلهای زیادی دارد اما سریعا بازی یکنواخت شده و تکراری میشود.
۷٫۳/۱۰ : GameStar
اگرچه بنیاد بازی به خوبی پایدار است اما در بخشهای حرهای و سطح بالا بسیار لغزنده است.
۷/۱۰ : IGN
در این بازی زنده ماندن آسان است و اگر بتوانید به مکانیک اصلی بازی پی ببرید. در مجموع بازی دارای جریانی پر از اکتشاف است.
۵٫۸/۱۰ : PC Gamer
فرضیهای جدید که به طوری ناشیانه و تکراری ایجاد شده.
لینک دانلود با کیفیت ۴۸۰p | لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰p
توجه: پس از انتشار سایر نمرات این صفحه بهروز خواهد شد.
بازی Ancestors: The Humankind Odyssey در تاریخ ۵ شهریور ماه (۲۷ آگوست) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شد.
نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با نمرات این بازی چیست؟ به نظر شما نقاط قوت و ضعف این بازی چه مواردی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
فکر میکردم بهتر بشه
برای این سبک ونواوری خیلی خوبه :yes:
باید اینو در نظر گرفت که با موضوعی تونسته گیم پلی بده و متا بگیره
نه شوتره نه ماجراجویی مثل سبک های موجود
یه ابتکار جدیده که برای علاقه مند های تکامل جالبترم هست
وقتی بگیم این بازی بده
همه بازیا میشن تکرار مکررات و پوشش ندادن تمام سلایق
ببین خالق AC و کارگردان سه نسخه برتر سری کارش به کجا رسیده!
متاسفانه در مورد خالق سه گانه Gears Of War هم همین اتفاق افتاد
معمولا بازیسازها وقتی از ناشرین بزرگ جدا میشن شکست میخورن…خدا رو شکر کوجیما رو سونی جذب کرد وگرنه تا حالا یه متا ۷۰ ساخته بود!
بعد یه سری افراد دوست داشتن بایوور از ea جدا بشه :-/
واقعا ربطی نداره!
اینکه یه موضوعی چطور پخته و پرداخته بشه مهمه
برای مثال بازیسازی که بیاد از جنگ جهانی بازی بسازی خیلی براش بازی ساختنه ث جذب مخاطب راحتتره تا کسی که میاد در مورد تکامل یه بازی میسازه( یا هر سبک دیگه ای که تازه باشه یا سخت باشه کار تو اون حوزه)
بعدم خالق گیرز شکست خورده 😐
بعدم کار خالق و استدیو باید درست باشه تا بازی خوب بده بیرون
فن بازی نکنید خیلی بد شده نظرات سایت :-/
بیشتر از ناشر به تیم سازنده ربط داره
مثلا بثدا ناشر خوبیه
میکامی به استودیو تانگو رفت
اویل ویتن رو ساخت
ایده هاش هم ناب بود ولی بازی به خاطر انجین بد و تیم سازنده ضعیف میشه گفت موفق نشد (نمیگم شکست خورد)
تیم خیلی مهمه
ساخت بازی کار گروهی و تیمیه نه انفرادی.
اتفاقا کوجیما از اوناس که مستقل هم بشه بازی شاهکار میسازه. استدلالم بر چه اساسیه؟ بر اساس توییت اخیرش که دلیل اینکه هی همه جای بازیهاش میزنه عه هیدئو کوجیما گیم رو توجیه کرد. گفته با اینکه در طول سالهای فعالیتش پروژههاش رفته رفته بزرگتر و بزرگتر شدن و تیمش گسترش پیدا کرده. ولی رویکردش به ساخت بازی همچنان رویکرد بازیساز مستقله. یعنی علاوه بر هدایت پروژه به صورت مدیریتی و کلی. توی طیف وسیعی از بخشهای بازی کاملا سر در میاره و خودش هم کار میکنه مستقیما روی اون بخشها. پس این آدم اگر جای یه تیم ۳۰۰ نفری یه تیم ۱۰ نفری هم بشه بدی، یا حتی اگر صرفا خودش تکی باشه. شاید نتونه یه بازی به عظمت متالگیر یا دث بسازه. ولی قطعا هر بازی بسازه چه کوچیک چه بزرگ، عنوان خفن و شاهکاری میشه.
به نظر من متا اصلا مهم نیست
SHADOW of TOMB RAIDER
DAYS GONE
DARKSIDERS 3
بازیهای متا پائین بودن ( البته دیز گان اصلا بهینه نبود برعکس ۲ تای دیگه اما خداییش عالی پیاده شد ) که حسابی سرگرم کننده شدن
دیزگان جدی خفنه اگر مشکلات بهینگیش رو فاکتور بگیریم؟ اگر اینطوره که حتما تخفیف خوب بخوره میگیرمش
من میگم ارزش ۳ بار بازی کردن رو داره
شکی نیست که بازی اماده نبود و هول هولکی بیرون اومد اما خداوکیلی قشنگه
خوب نمرات خوبی گرفته ولی به نظر تکراری میاد
قبلا گفتم اگه منتقدا از زاویه درست بهش نگاه کنن نمرات خوبی میگیره که به نظرم همون طور شد ولی در مورد فروشش هیچ نظری ندارم
چه حیف شد خیلی دوس داشتم اینجور بازیایی که ابتکارن بتونن موفق بشن تا سبک های جدید ساخته بشن
مشخص بود اصن . از همون اولم معلوم بود
شما خیلی بیطرفانه نسبت به هر چیزی کامنت میدی و اصلا پلتفرم برات مهم نیست
موندم بازی مورد علاقت چیه ؟
پلتفرمت پیه ؟
این همه ارامش از کجا میاد ؟
خوشحال میشم بهتر بشناسمتون
نمرات بازی برای پلتفرم pc واقعا در حد عالی هست میشه گفت شاهکار :yes: البته در حد همون پلتفرم رایگان :yes:
هر بازیسازی که جدا بشه قرار نیست که مثل کوجیما شاهکار کنه جهان اول کسی الکی بزرگ نمیشه کوجیما یه عمر اعتبار و تجربه داره در صنعت گیم :yes:
حاجی خداییش تو فقط ترول کن باز تو حرفات یکم سواد و منطق پیدا میشه اگرچه نیازی نیست به ترول به هرحال هرکی میره سمت پلتفرم مورد علاقه خودش(البته مخصوصا تو ایران پولم خیلی دخیله) اون مسعود دیگه امون نزاشته انقد چرت میگه :rotfl:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :yes:
یه اشتباه صرفا اشتباهه و محل گذاشتن به این افراد اشتباهیست بزرگتر 😎
خیلی وقت بود ترول نمیکردم و فقط برای خنده جواب اینها رو میدادم ولی بهم گفت بدبخت خیلی بهم برخورد چون من میدونم اون از کجا اومده و قشنگ میشناسمش
بیخیال منو تو استیم اد فرند کن PERSIANSTALKER
اونجا بهتر میتونیم گپ بزنیم
یه بازی متوسط وسلیقه ای
جالبه تکاملو داره اشتباه نشون میده(منظورم ادم و حوا و این چرت و پرتا نیست)بلکه از لحاظ علمی ثابت شده یه گروه ناندرتال بودن که فکر کنم تکاملشون از ترکیب یسری حیون مثل شامپانزه و میمون و…بوده،یه گروه دیگه هم بودن(بشر هنوز نفهمیده اینا چطوری به وجود اومدن و از تکامل چی بودن هبچ فرضیه علمیه درست حسابی هم نیست تا الان)که از ناندرتال ها باهوش تر بودن و همه ی اونا رو میکشن و نسلشون منقرض نیشه اصلا شبیه میمون نبودن حالا این بازی چی میگه من نمیفهمم
“منظورم ادم و حوا و این چرت و پرتا نیست”
ب عقاید بقیه احترام بزار
با تشکر
:yes:
اون رو ولش کن الان خودتی یا بازم جعععععععععععععععععل شدی ؟ :laugh:
بازگشت استاد 😀 ( این کامنت گهربارتو که یادته )
بخدا مایکروفنا ادم نیستن( اینم دیگه حتما یادته )
یه بازی زباله ( اینو من بهتر از خودت یادمه )
امین جعلر خودتی ( جفتمون یادمونه اره ؟)
موندم چی شد که اینقدر فاصله بین گیمرهای گیمفا افتاد ؟
از اون اول مشخص بود بازیش شخمیه
همین متا هم زیادشه
اگه بازی داستان مناسب داشت و همچنین چالش های مختلف احتمالا بالای۹۰ می گرفت
مفهوم ایراد ها بی معنی بودن بازی و نبود چالش هست
حیف
خیلی دوست داشتم بهتر از این ها بشه
یوبیسافت تو عمرش یه بازیه aaa بیشتر نساخته اونم بخاطر خالقش بود یعنی پرنس پرشیا،
بقیه ی بازیاش لعنته خدا نمیارزه، یکی از ضعیف ترین شرکت های بازی سازی که فقط چرتو پرت برای جیب زنی میسازه، یکیش رو شاهدیم،
یدونه هم جدید دارن میدن اشقالی دیگر بدرد سطل زباله یعنی watjdjsn dojags legiomn
آخه یه من سواد داشته باش قبل ترول کردن مرد مومن حالا بگذریم از اون حرفت که میگی پرنس تنها بازی aaa یوبی بوده باید بگم این بازی نه سازندش نه ناشرش یوبی نیست فقط کارگردانش تا ۹ سال پیش با یوبی همکاری میکرده همین بعدم نمیدونم واقعا از بیسوادی watch dogs: legion رو اینطوری نوشتی یا حواست نبوده :rotfl:
با عرض سلام خدمت همه دوستان و شما دوست عزیز.
اولا یوبیسافت آی پی های موفق و بازی های موفق تری داره. حتی اگه بازی هاش هم واسه پر کردن جیب خودش باشه آدم رو به اندازه سایر بازی ها و حتی بیشتر سر گرم می کنه!
دوما لطفا شما اول یاد بگیر که چطوری اسم بازی رو تایپ کنی بعد راجع به یوبیسافت نظر بده.
Watch dogs legion
😮
یوبی سافت به دانگرید کردن تریلر معروفه قبول :laugh:
ولی خداییش بازی موفق و عالی خیلی داشته و داره و رینبو سیکس و فار کرای ۵ نمونه بارزش هستن
مجید دلبندم ناشر این بازی یوبی سافت نیست
وقتی بیسواد باشی همین میشه نتیجه اش
:laugh: :yes:
نمره حقشو گرفت
پروتاگونیست میمون ?:-)
در کل نا امید شدم حیف
دیدگاه شما…میمون از نسل انسان