یوبیسافت به دنبال سرمایهگذاری بیشتر برروی آیپیهای جدید است
بر اساس اطلاعات جدید، به نظر میرسد شرکت یوبیسافت (Ubisoft) قصد دارد سرمایهگذاری بیشتری برروی آیپیها و سبکهای جدید داشته باشد.
در جریان رویداد Gamescom 2019، آقای الن کور (Alain Corre)، از مدیران اجرایی یوبیسافت در مصاحبهای با وبسایت MCVUK، در مورد اهمیت سرمایهگذاری برروی آیپیها و سبکهای جدید در این زمان خاص صحبت کرد.
وی اظهار داشت:
این یک چالش است، چرا که ما برای انجام این کار نیاز به افراد مستعد زیادی داریم؛ بنابراین ما میخواهیم به استخدام افراد با استعداد ادامه بدهیم. ما برنامه داریم که این کار را تا ۵ سال آینده و حتی بیشتر انجام دهیم. ما از طرفداران خود سپاسگزاریم که عناوین ما مانند سری Assassin’s Creed و Ghost Recon را دنبال میکنند. اما در عین حال احساس میکنیم که اکنون زمان خوبی برای سرمایهگذاری برروی آیپیهای جدید است. در حال حاضر تعداد زیادی از فناوریهای جدید وجود دارند؛ رایانههای شخصی همچنان به سرعت در حال پیشرفت هستند، کنسولهای نسل بعد در سال آینده عرضه خواهند شد، فناوری استریم و قابلیت بازی میان پلتفرمی چیزهایی هستند که بازیبازان را هیجانزده میکنند. بنابراین ما حس میکنیم که زمان مناسبی برای خلق آیپیها و سبکهای جدید است.
آقای کور در مورد موضوع آیپیهای جدید، به بازی Starlink که در سال گذشته منتشر شده بود، اشاره کرد. این بازی پایینتر از سطح انتظارات یوبیسافت ظاهر شد، اما وی تایید کرد که یوبیسافت از این موضوع چیزهای بسیاری آموخته است.
وی در ادامه گفت:
من فکر میکنم که تجربهی زیادی در کار کردن برروی این پروژه بدست آوردیم. این به ما کمک میکند تا برنامههایی را برای بازیهای خانوادگی در آینده در نظر داشته باشیم. ما همیشه برروی کارهایی که در گذشته انجام دادهایم، سرمایهگذاری کردهایم. ما طرفداران بسیاری داریم که همچنان Starlink را بازی میکنند و از بازی کردن آن خوشحال هستند و این مهمترین چیز برای ما بوده است. ما انتظارات بیشتری از Starlink داشتیم، اما این یک مرحله از روند ساخت ماست و همهی تجربیاتی که از ساخت و بازاریابی این بازی کسب کردهایم، باعث شده است که ما در این تجربه غنی شویم. این موضوع باعث شده تا ما بتوانیم محصولات بهتری را برای این نوع از مصرف کنندگان خلق کنیم.
از آیپیهای جدید یوبیسافت میتوان به بازی Gods & Monster اشاره کرد که عنوانی در سبک اکشن ماجرایی است و در تاریخ ۶ اسفندماه ۱۳۹۸ (۲۵ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، نینتندو سوییچ ، پلتفرم رایانههای شخصی و استیدیا منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
آی پی جدید چرا آخه مومن وقتی پرنس داری،اسپلینتر سل داری،ریمن داری
یه دنیا آیپی دیگه داری
این همه ادم منتظرن
خو اینا رو بساز قربونت برم
ما اسپلینتر سل و Prince Of Persia میخایم
گند ایپی جدید بزنن 🙁
با توجه به جایگاه فعلی ایران در جهان ، دیگه پرنسی در کار نخواهد بود…
یادش بخیر یه زمانی لوگوی یوبی سافت رو میدیدم ، میگفتم اون باز قشنگه…
ولی الان فقط میگم یه بازی جهان باز دیگه با یه گیم پلی سطحی و تکراری دیگه…
دقیقا ، اقیانوس به عمق یک متر …
جدید اما در کنار قدیمیها بهترین گزینست
اسپلینتر سل چرا نمیسازی آخه ؟؟ بغیر از black list بقیشون عالین واقعا
یوبی سافت خیلی باحاله
یک ایونت برای رینبو میده و توش مود زامبی رو اضافه میکنه بعد که میبینه کلی طرفدار پیدا کرده و پلیرا خوششون آمده بوی پول رو احساس میکنه و به اسم بازی جدید به خورد خلق الله میده :no:
بخش کشتیرانی بلک فلگ رو هم بدون هیچ تغییری و فقط با اضافه کردن مولتی پلیر به اسم skull and bones میفروشه :no:
اساسین کرید اوریجینز رو هم با تغییر دادن داستان به اسم اودیسه میفروشه :no:
خلاصه این داستان بازیسازی یوبیسافته
اتفاقا این قضیه تو ساخته ی بیشتر شرکتا هست و تازه یوبیسافت شرکتیه با آیپی ههای گوناگون و متنوع که هرکدوم از زمین تا آسمون با هم فرق دارند..
الان شما نگاه کنی فرق خاصی بین گیمپلی ساخته های دایس(starwars battlefron2 و bf1 , bf5 ) نمیبینی یا بین ساخته های رمدی مثل کوانتوم بریک و کنترل یا بین هیلو و دستینی و.. کلا همه شرکتا یه بیس بازیسازی با یه انجین خاص دارن دلیل نمیشه بگی این کار بده اودیسه اگرچه انجینش و گرافیک کلیش شبیه به اوریجینز هست اما کاملا المان های نقش آفرینی بهش اضافه شده کلی از ایراداتش برطرف شده وسعت مپ و شخصیت پردازیش بهتر شده و..
این حرف شما مثل اینه که بگیم کپکام با سوم شخص کردن و تغییر داستان داره رزیدنت هفت رو به اسم رزیدنت ۲ ریمیک میفروشه با اینکه در باطن کلی تغییرات کوچک و بزرگ داره
کلا هیتر یوبیسافت بودن هنر نیست دیگه خز شده 😀
حالا کاری به حواشی یوبیسافت و کمی بی اهمیتی نسبت به عناوین قدیمیترش (و علاوه بر عناوین قدیمی، فن های قدیمیش) ندارم، ولی چیزی که از همون دوران POP جذاب بوده (برای من حداقل) خلاقیت و ریسک پذیری هست که این شرکت فرانسوی در ساخت عناوین مختلف و متفاوت داره.
با اینکه فن یوبی هستم و قبولش دارم اما واقعا نیاز به ایپی جدید نداره کلی بازی قدیمی پرنس و اسپلینتر و اینا…
تمامشون هم فروششون تضمین شدس :shy:
دیگه خیلی وقت بوده از یوبی ip جدید ندیده بودیم جون مادرت انلاین کامل نباشه
سم فیشر کجایی این نسل بدترین نسل برای بازی های مخفی کاری بود اولش کونامی که گند زد به متال بعدشم اساسین که دیگه سبکش مخفی کاری نیست سم فیشر هم که رفته داخل بازی های مبایل!!!!!!خدااااااا
دقیقا این نسل کلا یه هیتمن و دیسانرد ۲ داشت که اونا هم قابل مقایسه با نسخه های نسل هفتمشون نیستن 😥
هیتمن بازی کن خب داداش
بابا حداغقل یه اپلینتر سل و pop نسل هشتمی بساز بعد برو سراغ آیپی جدید :-(( 😥 :no: