نسخهی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 در طی ۱۲ ماه توسعه یافته است
در جریان رویداد Gamescom 2019، سرانجام تاریخ انتشار نسخهی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 مشخص شد و بسیاری از دارندگان این کنسول منتظر تجربهی آن هستند. حال، بر اساس صحبتهای سازندگان، به نظر میرسد کار و زمان نسبتا زیادی برای ساخت این نسخه انجام گرفته شده است.
آقای پیوتر چرزانوفسکی (Piotr Chrzanowski)، از شرکت سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در گفتگو با وبسایت Eurogamer تایید کرد که توسعهی نسخهی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 به مدت ۱۲ ماه به طول انجامیده است.
وی در این مورد اظهار داشت:
تاکنون ساخت این نسخه بیش از یک سال زمان برده است. البته به این بستگی دارد که شما بخواهید کارهای تجاری را اضافه کنید، اما من میتوانم بگویم کار ساخت این پورت در حدود ۱۲ ماه انجام شده است.
نسخهی نینتندو سوییچ این عنوان، اولین بار در مراسم E3 2019 نمایش داده شد. آقای چرزانوفسکی همچنین تایید کرد که از زمان اولین نمایش بازی تاکنون، پیشرفتهایی در ساخت آن صورت گرفته است.
ما در این مسیر برروی بهینهسازیهای خاص کار کردیم. ما برروی بهینهسازی حافظه بسیار کار کردهایم. ما در نسخهی نینتندو سوییچ نسبت به نسخههای کنسولی دیگر، حافظهی کمتری را در اختیار داشتیم. بنابراین باید مطمئن میشدیم که بازی با ثبات کار میکند و این مورد مدتی طول کشید. همچنین ما گزینهی گرافیکی ambient occlusion را که در نسخهی اولیهی بازی وجود نداشت، به آن اضافه کردیم.
وی در ادامه گفت:
ما کارهای بسیاری انجام دادیم تا مطمئن شویم که بازی حافظهی زیادی را در بر نمیگیرد. ما مجموعهای از بهینهسازی را که اساسا برای پردازنده، گرافیک و مصرف حافظه برنامهریزی شده بود، انجام دادیم تا مطمئن شویم که بازی در حافظهی رم ۳٫۵ گیگابایتی قرار بگیرد. بنابراین ما در هر سه بخش به طور همزمان بهینهسازی را انجام میدادیم. همچنین قسمتهای دیگری وجود داشت که باید بیشتر برروی آن کار میکردیم. بنابراین کار اصلی ما اساسا در سه بخش ذکر شده به طور همزمان پیش میرفت. ما بهینهسازی ابتدا با گرافیک شروع کردیم، سپس به پردازنده و پس از آن به حافظه پرداختیم.
نسخهی نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3 در تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ (۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
EAتوی این مدت یه فیفا میداد واقعا دم سیدی پراجکت گرم که برای بهینه کردن بازی این قدر وقت گذاشته
تویک سال همچنین بازی برای نینتیدو پورت شده یکم عجیب به نظر میاد
معلومه که حسابی ترکوندن. :chic:
ویچر یه بازیه با گرافیک سنگین و بالاس و اصلا نمیشد روی نینتندو تصورش کرد برا همین این همه طول کشیده تا بتونن بهترین تجربه ممکنو اراعه بدن
هرچند خیلی کار سختی کردن اینهمه فشرده سازی و پورت کردنش واقعاً افرین داره.
ولی اگر امکانش رو دارین جای دیگه ای به جز رو سوویچ بازی کنین چون شدیدن دانگرید شده هست.
توی پورت کردن پی سی از همه مظلوم تره
بعضی سازنده ها یه جور بهینه سازی می کنن انگار پی سی محدودیت نداره
ویچر علاوه بر گرافیک عالی خیلی خوب بهینه شده بود
نمیدونم چرا CDPR انقدر خوبه؟
به کارشون خیلی اهمیت میدن و شدیدا به فکر طرفدارها هستن :yes:
ویچر رو چندین و چند بار روی پیسی تموم کردم و هنوزم دارم بازیش میکنم و لذت میبرم
دوست داشتم رو نینتندو هم تجربش میکردم
دوستانی که نینتندو دارن بازیش کنن و لذت ببرند از این شاهکار
این یعنی احترام به گیمر و دیگر گیمرای دنیا :rose: :heart: