کارگردان هنری Halo Infinite استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را ترک کرد
بر اساس بیانیهی جدید شرکت مایکروسافت، آقای تیم لونگو (Tim Longo)، کارگردان هنری بازی Halo Infinite، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳Industries) را ترک کرده است. وبسایت Kotaku در گزارشی اشاره کرده که تیم لونگو، این استودیو را پس از انتقال به شرکتی دیگر ترک کرده است. شرکت مایکروسافت به طو رسمی خبر جدایی این کارگردان را اعلام و از کمکهای وی تشکر کرد.
آقای لونگو، پیش از این سابقهی کار برروی بازی Star Wars: Republic Commando و برخی از عناوین سری Star Wars را داشته است. همچنین وی برروی بازی Halo 5: Guardian نیز کار کرده است.
بیانیهی کامل مایکروسافت در این مورد:
نقشها و مسئولیتهای اعضای مختلف تیم به طور منظم در طول روند توسعهی یک بازی، در حال تکامل هستند. ما اخیرا در تیم سازندهی Halo Infinite، دو تغییر ایجاد کردهایم. مری اولسون (Mary Olson) تهیهکنندهی اجرایی ما، مسئولیت بخش داستانی Halo Infinite را به عنوان تهیهکنندهی ارشد برعهده خواهد داشت و تجربهی کاری وی در این سالها، به ساخت یک بخش داستانی عالی برای طرفداران کمک خواهد کرد.
علاوه بر این، تیم لونگو، کارگردان هنری Halo Infinite، اخیرا تیم ما را ترک کرده است و ما از وی به خاطر کمکهایش، تشکر میکنیم. دید کلی خلاقانهی بازی و تهیهکنندگی آن برعهدهی کریس لی (Chris Lee) خواهد بود.
ما یک تیم کلاس جهانی داریم که در حال ساخت Halo Infinite است و واکنش مثبت طرفداران بیش از هر زمان دیگری به ما انرژی داده است تا بتوانیم بهترین بازی سری Halo را بسازیم. این تغییرات هیچ تاثیری برروی تاریخ عرضهی بازی نخواهد داشت.
بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای اکسباکس وان، اکسباکس اسکارلت و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
مایکرو فن نیستم
اما چون هیلو یکی از با ارزش این بازیهای دنیاست میگم
#جوگیرنشویم
متاسفانه ترانه که سایت بشه پر از فن های متعصبی که واقعا هیچی از گیم نمیدونن و نظرات گهربارشون رو ابراز کنند.
دیدم که میگم.
خیلی از ما سونی فن ها از همین متعصب ها ناراضیم چه مایکروفن چه سونی فن و حتی برخی پی سی فن ها.
اسم نمیبرم فقط مراعات کنید.
اوف :dazed:
تقیر کار گردان تو سال اخر توسعه
الان چه فقط ترک کردن بود آخه؟ 😐
وقت* :-/
یعنی چه اتفاقی میفته الان؟این بازی تقریبا نیمه های راهشه
مگه میشه با یه کارگردان هنری دیگه بتونن اون کیفیت قبل رو حفظ کنن؟؟؟؟
امیدوارم اتفاقی نیفته برا این بازی دوست داشتنی
بازی تقریبا ۱ ستل دیگه میاد خدا رحم کنه کارگردان هنری یا همون creative director مهم ترین فرد پروژست
امیدوارم آسیبی به روند ساخت بازی وارد نشه!
البته با رفتن یه نفر مشکلی پیش نمیاد و فرد مناسبی رو جایگزین میکنن
داداش creative director مهمترین شخص پروژست
creative director شغل کوری بارلوگ و نیل دراکمن تو بازیاشون بوده
فکر میکنم به یه شرکت چینی رفته باشه
یاد وقتی افتادم که بروس استرلی از ناتی داگ رفت 😥 بهترین کارگردان هنری از نظر من بروس استرلی فقط کافی یه نگاه به منظره های انچارتد۴ بندازید تا بفهمید که چی میگم البته استرلی بعد پایان توسعه انچارتدرفت نه وسط توسع ادم وقتی یه کاری رو شروع میکنه باید تا اخرش وایسه
داداش این ترجمس کارگردان هنریه وگرنه منظور از creative director. همون کارگردان اصلیه که مسئول تمام پروژست همون نقشیه که کوری بارلوگ و نیل دراکمن دارنه
یا خدا
بری دیگه بر نگردی
قطعا خروجش سال آخری چیز عجیبیه که احتمالات زیادیو شکل میده
بله رفته و جاش یه نفر از استودیو سونی قبلا کار میکرده اوردن خبرشو خوندم جایگزین براش پیدا کرده بودن اوردن دوستان هیچ جای نگرانی نیست نوشتن بازی با قدرت هر چه بیشتر در حال ساخته….و ما منتظر اخبار بازی
اینهارو از کجا در اوریدی هیچ کسی از استودیو های سونی وار۳۴۳نشده اشتب زدیه هیچ سایتی خبری که گفتی رو منتشر نکرده یه سر بهIGNبزن
حیف شد
ولی با توجه به حرفاشون انگار که هیچ مشکلی در ساختش ایجاد نمیکنه