تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا

تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود

truth seeker
۲۰:۰۰ ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا

به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت در کنسول نسل بعدی خود یعنی اکس‌باکس اسکارلت، قصد دارد برخلاف کنسول اکس‌باکس وان اکس که تلاش داشت رزولوشن ۴K را به کاربران ارائه کند، تمرکز خود را برروی نرخ فریم و ساده‌سازی تجربه‌ی بازی‌ها قرار دهد.

آقای فیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت گیم‌اسپات (GameSpot) درباره‌ی کنسول اکس‌باکس اسکارلت صحبت و به این موضوع اشاره کرده است که تمرکز این کنسول برروی ارائه‌ی نرخ فریم بالاتر و امکان تجربه‌ی راحت‌تر بازی‌ها خواهد بود. آقای اسپنسر در این مصاحبه به بحث صفحه‌ی بارگذاری بازی‌ها اشاره و بیان کردند که کاهش زمان بارگذاری یک بازی از اهیمت بسیار بالایی برای شرکت مایکروسافت برخوردار است. به نظر می‌رسد در مقایسه با کنسول اکس‌باکس وان اکس که بیش از هر چیز برروی خروجی گرافیکی بالاتر و دسترسی به رزولوشن ۴K تمرکز داشت، شرکت مایکروسافت این بار برروی موضوعی متفاوت تمرکز کرده است.

من فکر می‌کنم موضوعی که ما می‌خواهیم در نسل بعدی کنسول‌ها برروی آن تمرکز کنیم، بحث نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها است.

در این نسل، ما بیش از هر چیز برروی کیفیت بصری ۴K و یافتن راهی برای ارائه‌ی فیلم‌ها از طریق دیسک بلوری (Blu-Ray) یا از طریق استریم کردن با کیفیت ۴K، تمرکز کرده بودیم. به لطف کنسول اکس‌باکس وان اکس که امکان اجرای بازی‌ها با کیفیت ۴K را به ما داد، ما شاهد پیشرفت بصری بالای بازی‌ها در نسل بعدی خواهیم بود.

علاوه بر بحث کیفیت بصری، آقای اسپنسر در این مصاحبه به موضوع قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل و اهمیت آن نیز اشاره کردند.

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که تمامی آن‌چه که شما از ما خریداری کرده‌اید، از بازی‌های مختلف گرفته تا کنترلری که از آن استفاده می‌کنید، در آینده به بهترین نحو با کنسول بعدی ما هم‌خوانی دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده، کنسول بعدی شرکت مایکروسافت، اکس‌باکس اسکارلت، سال آینده در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا
تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Y PS گفت:

    هم مایکرو هم سونی باید تمرکزشون رو نرخ فریم ۶۰ باشه

  • Mgs4 گفت:

    امید وارم اینا همه حرف توخالی نبا شه سونی ماکرو سافت زدن جاده خاکی هیچ کارت گرافیکی نمیتونه ۸kروبا۱۲۰فریم اونم با ریترسینگ بده حالا تو بگو مانکرفت اقا به خدا نمیشه

    • DFSHINNOK7 گفت:

      هیچکدوم از این دو شرکت نگفتن کنسولشون میتونه ۸K رو با ۱۲۰fps و ری‌تریسینگ اجرا کنه. اون بخشی که توی ویدیو رونمایی از اسکارلت میگن ۸K و ۱۲۰fps، واضح بود که هدفشون معرفی قابلیت های مهم کنسول بود و طبیعتا هیچ کارت گرافیکی در حال حاضر نمیتونه به تنهایی بازیهای مدرن رو حتی ۸K-60fps اجرا کنه.
      تو این دو سه ماه اولین باره میبینم کسی این موضوع رو اشتباه متوجه شده باشه. (چه تو سایتای داخلی و چه خارجی)

  • Cell گفت:

    نتیجه خرید استودیوهای برای کمک به بخش Xbox اون چیزی که عمو فیل میخواست نشد
    عمو فیل دوست داشت با خرید استودیوهای جدید با سونی رقابت کنه مثلاً عنوانی ارائه بدن که گرافیک و خط داستانی عالی داشته باشه ولی الان اسپنسر متوجه شده که نه وقتش رو دارن برای ساخت یک بازی AAA گرافیک بالا نه دلش میاد پول خرج کنه در نتیجه باید رو نرخ فریم و گرافیک ساده کار کنند در کل استودیوهایی که خریده توان این رو ندارن که با استودیوهای انحصاری سونی رقابت کنند و همون روال طبیعی خودشون رو طی می‌کنند :yes:

    • PS1 PS2 PS3 PS4 PS5 گفت:

      باریکلا دقیقا زدی به هدف .
      سونی از خیلی وقته فکر این روزها رو کرده .
      اما مایکرو تازه میخواد اون کارها رو بکنه میبینه چرا نمیشه بعد میفهمه که دیره میگه ولش بریم باز یه کنسول قویتر تو خالی بدیم

  • Cell گفت:

    در مورد اون صبحت اسپنسر در مورد ۴k بلوری و استریم و بازی در این نسل کنسول One S هم خروجی ۴k داشت برای ویدیو یا استریم هم درایو بلوری و پتانسیل خوبی داشت اگه چند عنوان انحصاری ناب برای Xbox میزد :yes:
    در مورد one X هم به نظرم اگه گرافیک کنسول رو به خدمت میگرفتن و چنتا انحصاری گرافیک بالا مخصوص one X میزدن به نظرم فروش خوبی می‌کرد ولی اشتباه کردن و روی تمرکز گرفتن رزولوشن ۴k کارکردن که به قدرت زیادی میطلبه :yes:

  • به پیر به پیغمبر مشکل ایکس باکس نه ۴کی نه نرخ فریم….مشکل محتواس…محتوااااااااااا
    به جا‌ ۳ تا آیپی بزرگ باید ۱۳ آیپی بزرگ داشته باشی….به جای اینکه انحصار ایکس باکسو رو پی سی رو نینتندو رو ماشینای هوشمند بیاری….بزار توو انحصار خود ایکس باکس بمونه….به جای تمرکز بیش از حد رو سرویس…تمرکز کن رو استدیو هایی که داری…حالا هی نرخ فریم ببر بالا ۸ کی کن…بابا برو سراغ ریسک های بزرگ…برو سراغ بلاک باستر…برو سراغ محتوا…به جای فقط سود بیشتر…به طرفداراتم فکر کن….معذرت میخوام از کسی که نظرش با من همسو نبود….(نظر شخصی)

  • Cell گفت:

    اصلی ترین اشتباه مایکروسافت و بخش Xbox تصمیمات اشتباه اسپنسر بود من نمی‌گم که مقصر اصلی اسپنسر هست چون کسان دیگه هم شریک هستن در تصمیمات برند Xbox
    بزرگترین اشتباه یا تصمیم مولتی پلتفرم کردن انحصاری های Xbox برای Pc بود چون واقعا ارزش و قدرت یک برند به انحصاری بودنش هست و این کار پورت کردن انحصاری ها برای پلتفرم نادیده گرفته رو انجام دادن تا پلتفرم حساب بشه ولی نشد :yes:
    در اصل ارزش برند Xbox رو کمتر کرد :yes:

    • General RAAM گفت:

      دقیقا تو تنها چیزی که باهات شدیدا موافقم همین مسئله هست :yes:اوایل میگفتم اشکالی نداره ولی الان به این نتیجه رسیدم انتشار بازیای xbox واسه pc حماقته محض هستش ظاهرا فورتزا هم کرک شده چه بهتر‌ کاش بقیش هم کرک بشه تا مایکروسافت بفهمه pc رو نباید تو گیم بهش بها داد :yes:مقصر اصلی هم از نظر من نادلا هست :no:کاش هنوز عمو بیل گیتس بود اون عمرا میذاشت همچین اتفاقی بیفته 😥 :heart:

      • Cell Orginal گفت:

        یه جوری میگی هر کی ندونه انگار بازیای ایکس باکس تو صدر جدول پر فروشای هفتستن که عرضشون برای پی سی حماقتم باشه!
        ملت برا همون کرک داونم ( سایبرپانک سوم شخص ) پول میدن بازیش میکنن بعد تو نگران اینی که فورزا یا گرز به خاطر کرک به فروشش لطمه وارد شه ؟!

      • Sina5124 گفت:

        :rotfl: مایکروسافت برنامه داره بازی هاشو علاوه بر ویندوز استور، بر روی استیم هم منتشر کنه. حالا کجاشو دیدی :mean:
        بعدشم مگه بیل گیتس مرده؟؟؟!
        اینقدر خودتو بابت PC اذیت نکن چون فرقی به حال من و PC و مایکروسافت نمیکنه :sidefrown:

      • Vahid333 گفت:

        اصلا هدف خلق ایکس باکس نجات ویندوز بود از دست ps2 حالا که نتیجه گرفته ول کنه تاریخچه xbox رو مطالعه کن یکم طرح خود بیل گیتس بود این فورزا هم الان هر کی خواسته خریده کرک شده الان دیگه ضرر نداره بعد ۱۱ ماه

  • تنها چیزی که ایکس باکس نیاز داره توجه به طرفداراش هست و بیخیال پول بیشتر بشه اینکه چند تا انحصاری جذاب بده بیرون که ایده خوب و جذابی داشته باشند و واقعا انحصاری باشن و برای pc عرضه نشوند

  • navid313714 گفت:

    سلام دوستان :-))
    فکر کنم نسل بعد دیگه کم کمش ۶۰ fps رو شاخشه

  • joel گفت:

    هر چی ببشتر مصاحبه میکنه بیشتر فن ها و عاشقای برند ایکس باکس نا امید ( میرنجونه) میکنه.
    عاشقایی که ۳ نسل همراه این برند هستن ?:-) و نوجونیشون با بازیها و خاطرات ایکس باکس گذروندن

  • طبیعتا روون تر باشه بهتره به نظرم گیمرا اینو بیشتر ترجیح میدن

  • ehsan M گفت:

    اصلا لازم نیستهمه بازی ها فریم در اولویت باشه و گرافیک برای بعضی بازیها در اولویته ولی یه سری بازی ها وقتی فریمشون شصته تجربه خیلی بهتری میشن

  • Ali mccloud گفت:

    اخه به تو چه میای زیر این خبر کامنت میزاری

تمرکز مایکروسافت در نسل بعدی برروی نرخ فریم و سادگی تجربه‌ی بازی‌ها خواهد بود - گیمفا