اطلاعاتی از وسعت آزادی عمل در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
توسعهدهندگان بازی Cyberpunk 2077 در تلاش هستند تا تجربهای شگفتانگیز را برای بازیبازان فراهم نمایند و طرفداران خواستار مطلع شدن از جزئیات بیشتری دربارهی این عنوان هستند. خوشبختانه کارگردان بخش داستانی بازی Cyberpunk 2077، مارچین بلاخا (Marchin Blacha)، طی مصاحبهای با روزنامهی Xbox: The Official Magazine و توسط وبسایت خبری Wccfetch، اطلاعاتی را دربارهی وسعت آزادی عمل در این عنوان به اشتراک گذاشت.
همانطور که مطلع هستید، بازی Cyberpunk 2077 قرار است تجربهای غنی و ژرف را برای طرفداران فراهم نماید و گزینههای بسیاری را برای شخصیسازی شخصیت وی (V) و تجهیزات وی در خود جای دهد. مارچین در خصوص آزادی عمل در این بازی توضیح داد:
ما بسیار در تلاش هستیم تا طرفداران در حین تجربهی بازی Cyberpunk 2077 از خود سوالی را مبنی بر چه اتفاقی قرار است روی دهد؟ به طور مستمر بپرسند. ما این امر را یا از طریق گفتگوها به منظور تاثیرگذاری آن برروی موقعیتها شکل خواهیم داد و یا به وسیلهی ارائهی آزادی عمل در جریان میانپردهها و گفتگوها فراهم خواهیم نمود.
همچنین، ما قرار نیست هیچگونه موردی که باعث حواسپرتی بازیبازان شود را در این عنوان جای دهیم. به یاد دارید در ویدئوی گیمپلی سال ۲۰۱۸ چگونه شخصیت اصلی، زن مرده را در داخل وان پیدا نمود؟ تمام اطلاعات مورد نیاز برروی قرنیهی چشم وی حک شد. اگر شما از جابهجایی سریع در بازی Cyberpunk 2077 استفاده نکنید، هیچگونه صفحهی مربوط به بارگذاری را مشاهده نخواهید نمود. در پایان سخن، ما قرار است یک سیستم شخصیسازی غنی که شامل نوع بدن، ویژگیهای ظاهر، مدل مو و لحن صدای شخصیت اصلی میشود را برای بازیبازان فراهم نماییم تا از طریق آن بتوانند، شخصیت وی را باب میل خود طراحی نمایند.
بازی Cyberpunk 2077 قرار است با ارائهی ویژگیهای متنوعی در همان ابتدای ورود به شهر نایت سیتی (Night City)، بازیبازان را شگفتزده نموده و ساعات لذتبخش بسیاری را برای آنها فراهم نماید.
بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه گردد. شما میتوانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
به شدت منتظرشم :inlove: در رابطه با اول شخص بودنش هم که بعضی ها ازش ایراد میگیرند مشکلی ندارم(مثل اینکه بعضی ها هیچکدوم از نسخه های سری far cry و fallout رو بازی نکردند)و قراره خوش دست ترین عنوان اول شخص اپن ورلد این چند ساله اخیر رو شاهدش باشیم که الگویی برای نسخه های بعدی fallout و far cry باشند
اسپم:ببخشید یک سوالی داشتم من وقتی میخوام وارد سایت sony rewards بشم با ارور oops somthing went wrong مواجه میشم آیا برای شما هم اینجوری میشه یا نه؟
شخصی سازیش جوریه که مثلا میتونین پاهاتونو عوض کنین تا دابل جامپ کنی
اینجوری به جاهایی که قبلا نمیتونستین برین دسترسی پیدا میکنین
یا مثلا جت پک اگ بشه توش ورداشت بخدا چی میشه دیگه
فکرشو کنین تو این بازی با جت پک اینوو اونور برین
ذره ذره بدن شخصیتمونو میتونیم شخصی سازی کنیم
شخصی سازیشم ظاهری نیست فقط و رو بازی کردن هم تاثیر داره مثل همون پاها
فقط برای آمریکا و یک سری جاها در دسترس هست نیاز به فیلت.ر شک.ن داری
چقدر مثال خوب و بجایی زدی مرسی
همین الان وسط امتحانا دارم فالووت نو وگاس بازی میکنم لذت اول شخص تو این بازی ها یه چیز دیگهس
من سه نسخه از فارکرای رو بازی کردم ولی از سوم شخص از اول شخص لذت می برم
(نظر شخصی)
البته منکر لذت بخش بودن فرست پرسن نمیشم ولی سوم شخص بهتره با احترام
شخصی سازی اونم لحن صدا؟؟ خدایا این چیه دیگه الحق که کیفیت و معیار های بازی سازی رو چند پله جلو خواهد برد :yes:
واقعا باید گفت WTF :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
در اینکه شاهکاره و مورد انتظاره شکی نیست ولی بابا هایپ کردنم یه حدی داره دیگه :-/ هرروز ۴۰تا خبر ازش میاد 😐
به نظرم ارزش چند بار تجربه کردن رو داره…فوق العادست :yes:
درجه عشقم به بازی رفت بالا و امپر شکست
(( به یاد دارید در ویدئوی گیمپلی سال ۲۰۱۸ چگونه شخصیت اصلی، زن مرده را در داخل وان پیدا نمود؟))
بله بیاد دارم سیدی. پروجکته شیططون
ناقلا هیم میگه.
من زیاد با بازیش الان حال نمیکنم شاید وقتی بازیش بیاد باهاش بیشتر ارتباط بر قرار کنم یا اطلاعات تازش بیاد ولی این مدتا که گفتن بازی شاول شخصه و فلانه و بهمانه زیاد از جلو چشم افتاد :-(( به امید موفقیتش :inlove: tnxXx
واقعا وقتی به این فکر میکنم که چه حسی داره تو دنیای سایبریش باشم مو به تنم سیخ میکنه.
خدایا کی این ۹ ماه تموم میشه مردم از صبر و انتظار.
معلوم نیس چقدر خرج بازی شده یعنی رو دست رددد۲ میزنه
گفتن ۳۵۰ میلیون اسپانسر داشتن
اگه زاویه دید سوم شخص به بازی اضافه بشه حتما تجربش میکنم با این جزئیات شلوغ و نقشه بسیار بزرگ ادم سرگیجه میگیره باید سوم شخص باشه تا بهتر بشه بازی کرد زاویه اول شخص بدرد بازیهای خطی میخوره نه بازیهای جهان باز و پر جزئیات
اتفاقا اول شخص واس این بازی محشره
مگه ندیدی دمو رو چقد حرفه ای تر بازی میشه کرد؟؟
شما مثل اینکه فال ات یا اسکایریم بازی نکردی
دوربین اول شخص اینقد مهمه که حتی توی جی تی ای هم شاهدش بودیم
این بازی هم مث ویچر نیست که شخصیت از قبل داشته باشه
خودمون میسازیم
یعنی میتونیم خودمونو بسازیم و حس کنیم خودمونو تو بازی راحت ارتباط برقرار میکنیم
The Last TOWER
اسمش شبیه اسم بازی مورد علاقه امه! دوس دالم. 😀
اسم بازی مولد علاگت The Last Dalton نیس؟ 😀
آخرین دکل(یا برج،همچین چیزایی)؟ ?:-)
خیلی زوده واسه اینکه بگیم تلو ۲ گوتی میشه یا سایبرپانک دوست عزیز 🙂
به عنوان یه ps فن از اومدن این شاهکار خوشحالم از تمامی دوستان بابت ترول های به ظاهر ps فن عذرخواهی میکنم
بیخیال اقای عزیز هخ واسش نصیب و نَصَب نذار شمارو به اونا چه اصلاً! هرکی توهین کنه و بکوبه خودش رو کوبونده بازی و چیزای دیگه که چیزشون نمیشه
بسیار خوب این سایخت CDPR هست و به این شکل تفسیر میشه. قبل مدتی گفتن که Cyberpunk 2077 قراره یک نسخه باشه اولش یکمی ناراحت شدم اما بعد فهمیدم برای فن RPG باید یک نسخه باشه! چونکه اگه بخاد چند نسخه ای باشه وقتیکه دیلوگ هامون رو انتخاب کنیم اشکال در پایان بندی داستان و شروع داستان برای نسخه بعدی رخ خاهد افتاد و بهتترین کار همون کار CDPR هست که تک نسخه طولانی باشه خیلی بهتر و زیباتر و راختتره! :rose: :heart: