طراحی پیشزمینه و شکل هنری Cyberpunk 2077 چند سال به طول انجامیده است
بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در زمینههای مختلف، تفاوتهای زیادی با سه گانهی مشهور The Witcher دارد؛ از این موارد میتوان به دوربین اول شخص بازی و آزادی عمل زیاد به بازیبازان در گیمپلی اشاره کرد. همان طور که از نام این عنوان مشخص است، Cyberpunk 2077 یک بازی با پیشزمینهی علمی-تخیلی بوده و با پیشزمینهی تاریک و فانتزی سری The Witcher تفاوت زیادی دارد.
مطمئنا تغییر شکل هنری از بازی The Witcher 3 به سوی Cyberpunk 2077 به دلیل تفاوتهای آن در پیشزمینه و محیط، فرایندی دشوار بوده است. طبق صحبتهای آقای متیوش توماسکوویچ (Mateusz Tomaszkiewicz)، کارگردان مراحل بازی از استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red)، این تغییر شکل هنری در Cyberpunk 2077، فرآیندی بوده است که چندین سال به طول انجامیده و در این راه، همکاریهای زیادی بین نویسندگان، هنرمندان و طراحان هنری صورت گرفته است.
آقای توماسکوویچ در گفتگو با سایت GamingBolt اظهار داشت:
این برای ما سالها طول کشید تا چگونه روند ساخت بازی را دنبال کنیم. این روند را ابتدا در جایی شروع کردیم که The Witcher 3 در دست توسعه قرار داشت. ما یک تیم کوچکتر ایجاد کردیم تا کار برروی پیشزمینهی بازی را انجام دهیم. این پیشزمینه را باید با توجه به منبع اصلی یعنی Cyberpunk 2020 و شکل هنری آن مد نظر قرار میگرفت. این یک روند بسیار طولانی بود و در این راه، همکاریهای زیادی بین نویسندگان، هنرمندان و طراحان هنری از بازی The Witcher 3 صورت گرفت. ما کارهای زیادی انجام دادیم و چالشهای بزرگی را برای ساخت یک محیط جدید پشت سر گذاشتیم. با این حال فکر میکنم در حال حاضر به یک چیز بسیار ویژه و جالبی دست پیدا کردهایم.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردینماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
نه به اون سکوتی که چندین سال سکوت کرده بودن نه به الان کم مونده دستشویی رفتنشون هم توئیت کنن
نه بابا راست میگی.
در کارنامه اش ویچر داره خیلی ها خوششون اومد ولی حوصله ام نکشید تمومش کنم من
زیاد نمیشه به این استودیو دل بست
کسی نظرتو نخواست.
از بزرگ ترین مشکلات ویچر شمشیری بودن و محیط طبیعیش(حرکت برخی جاها سخت بود) بود که باعث کلی باگ شده بود
برای همین به این بازی خیلی امید دارم چون تنها نقصش ویچر ۳ به نظرم همین بود
کم پیش اومده بازی های تفنگی مشکلی در حرکت داشته باشند
.
.
.
.
امیدوارم هر مرحله پایان خوش هم داشته باشه(البته بعید می دونم جمعا پایان خوش زیادی داشته باشه چون از اول بازی خلاف کاری و پیشینه کلفتی داری)
همچنین خیلی دوست دارم بتونی دزدی کنی(از بهترین نکات مافیا۲) و اگه کسیو کشتی بتونی همه وسایلش برداری از جمله پاداش کاری که قرار بود بهت بده و از این جور چیز ها
لول پلیس و نگهبان ها هم همیشه بیشتر از تو نباشه که نتونی هیچ غلطی کنی
شما نتونستی به این استودیو دل ببندی.جمع نبند لطفا 🙂 😉
محبوبیت و مورد انتظار بودن این بازی واسه چند سال تلاشی هست که براش کشیده شده :yes:
تو نسل هشت بعضی بازیسازها که گیمرا سرشون قسم میخوردن به فلاکت افتادن! و بعضی بازیسازهای کم تر شناخته شده مثل CDPR مثل ستاره درخشیدن
تصور و تجسم قدم زدن زیر آسمان خراش های Night City، در ی هوای بارونی شدید و انعکاس لامپ های نئونی روی خیابون های خیس و مرطوب، به معنی واقعی کلمه برام دیوونه کنندس!
تو دیوونه کننده ای!
حالا یه نسخه کالکتور ادیشن بدین بهم کار دارم.
نگو لامصب نگو !!
همین جوری هم منتظر بودن پدرمونو در آورده تو کلا نابودم کردی رفت :evilgrin:
درود بر همه بچه های گیمفا به نظرتون میتونه رکورد های بازی خودشون یعنی WITCHER رو بشکنه؟؟؟؟؟؟؟؟
یحتمل.cdpr هستش
خودشون به این امید بیشتری دارند و جوری رفتار می کنند که این اصلی و اون یه چیز فرعی هستش
سخته.به نظرم اگه با لست تو یه سال بیان(که به احتمال ۹۰ درصد همین میشه) احتمال شکوندن رکورد قبلیشون برا جفتشون خیلی کمه.
?:-) :yes:
خب cdpr هستش دیگهو مثل همیشه سخت تلاششو میکنه.دمش گرم
احتمالا این قاب عکس بی کیفیت ۵۰ سال به طول انجامید یکی نیست به اینا بگه باشه بابا بازیتون بهترین بازیه قرنه حالا فردا فلان جای شخصیت ها رو هم نشون میدن میگن طراحی اینا هم ۱۰ سال به طول انجامید ناتی داگ کبیر از۲۰۱۶ تا الان فقط ۲ تا تریلر در مورد لست۲ بیرون داد اینا سر یه شوتر جهان باز دارن به مردم میخندن
از نقش آفرینی چیزی نمیدونی ……. آره !!!
و من بر همین حساب من مطمئنم که CDPE الان The Witcher جدید هم در خال ساختن هست :rose: :heart:
ببخشید منظورم شرکت CDPR محترم. اشکال تایپی شد