Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا

Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت

حامد زاهدی
۰۹:۲۰ ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا

Antony Johnston نویسنده ی نسخه ی اول بازی Dead Space اعتقاد دارد که بهره گیری از سبک اکشن برای افزودن بر طرفداران ،بسیار نیازمند بوده است.

 

Antony Johnston در گفت و گویی که با سایت NowGamer داشته است اذعان کرده است : بنده یکی از هواداران بازی Survival Horor هستم و سبک آن بازی سبب شد تا به فکر نوشتن داستان Dead Space می افتم.بازی SH واقعا بازی کاملی بود و سبک اکشن آن مانند یک منبع جاذبه عمل میکرد و من را به سمت خود میکشید.به شخصه در ساخت نسخه ی سوم هیچ دخالتی نداشته ام ولی میدانم که  Visceral Games برای  افزودن سبک اکشن کار آسانی پیشرو نداشته است چرا که Dead Space 3 در مرحله ی اول باید یک عنوان ترسناک باشد تا اکشن.

 

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا
Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Johnston : بازی Dead Space 3 برای پیشرفت نیاز به “بیشتر اکشن شدن ” داشت - گیمفا