تهیهکنندهی بازی Monster Hunter World از موفقیت آن در غرب میگوید
ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیه کنندهی بازی Monster Hunter World، عرضهی بازی برروی کنسولهای نسل هشتم را دلیل موفقیت آن در غرب میداند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با وبسایت خبری گیمفا همراه باشید.
انتقال بازی Monster Hunter World از کنسولهای دستی در زمان رونمایی برای بسیاری از طرفداران شوکهکننده و عجیب بود. این مجموعه در کشور ژاپن بسیار محبوب بود، در حالی که در بازار کشورهای دیگر چندان موفق عمل نمیکرد و همیشه برای طرفداران کنسولهای دستی و رایانههای شخصی در حاشیه قرار میگرفت. با این حال شرکت کپکام (Capcom) از تمرکز برروی کنسول و کشورهای مشخصی دست برداشته و حتی آن را برروی کنسول Nintendo 3DS در غرب نیز عرضه کرده بود. این حقیقتا یک شرطبندی پرمخاطره بود که در طول گذشت زمان به موفقیتی بزرگ تبدیل گشت؛ بازی Monster Hunter World به سریعترین فروش در میان بازیهای شرکت کپکام تبدیل شده است و ریوزو دلیل آن را انتشار برروی کنسولهای خانگی میداند.
ریوزو سوجیموتو در مصاحبه ای با منبع مطبوعاتی VGC دربارهی موفقیت بازی Monster Hunter World صحبت کرد و به دلایل مختلفی اشاره نمود. اما هایلایت آن خواستهی طرفداران در غرب بود؛ آنها دوست داشتند این مجموعه را برروی صفحهی نمایش تلویزیونهای بزرگ تجربه کنند. ریوزو این موضوع و عرضهی آن در غرب را از جمله مواردی میداند که بازی برای تبدیل شدن به یک مجموعهی بزرگ و موفق را نیاز داشت.
ریوزو در این خصوص توضیح داد:
موفقیت ما با بازی Monster Hunter World مستلزم مجموعه عواملی بوده که در نسخههای پیشین وجود نداشته است. ما حقیقتا در گذشته مجموعهی Monster Hunter را در غرب منتشر کرده و خواستار رضایت طرفداران بودیم، اما همیشه در بازخوردهای بازیبازان مواردی کلیدی وجود داشت که مانع از موفقیت آن میشد.
ریوزو در ادامه در مورد موارد کلیدی در بازخوردها توضیح داد:
مورد اول: بازیبازان همواره خواستار عرضهی سری Monster Hunter برروی کنسولهای خانگی بودند زیرا در گذشته تمرکز ما برروی کنسولهای دستی و قابل حمل بود. ما متوجه شدیم که بازیبازان در غرب، خواستار تجربهی بازیها برروی کنسولهای خانگی و تلویزیونهای بزرگ هستند.
مورد دوم: ما هرگز تا قبل از بازی Monster Hunter World، این مجموعه را به صورت همزمان در کشورهای مختلف عرضه نکرده بودیم. ما همیشه بازی را در ابتدا در ژاپن و سپس کشورهای دیگر عرضه میکردیم. به همین دلیل طرفداران در غرب همیشه از قبل به اطلاعات بسیار زیادی از بازی دست پیدا میکردند و هرگز آن طور که باید در مورد بازی هیجانزده نمیشدند.
این موضوع کمی طعنهآمیز است چرا که این مجموعه نخست با انتشار برروی کنسولهای خانگی شروع کرده و سپس در باتلاق کنسولهای دستی به دام افتاد و در نهایت دوباره به خانهی اولیه خود بازگشت. این موضوع تغییر سریع و ناگهانی بازار صنعت بازیهای رایانهای را نشان میدهد و این موضوع که سلایق میتواند در طول زمان تغییر کند را شفافسازی میکند.
بازی Monster Hunter World در حال حاضر برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است و به تازگی اطلاعاتی در مورد آخرین بستهی الحاقی بازی Monster Hunter World منتشر شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
موفقیت که چه عرض کنم بیشتر شبیه به ترکاندن بود :yes:
در حال حاضر نزدیک به ۱۵ میلیون نسخه فروخته و حسابی هم پلیر داره و سرورش مشغولن
حرکت جانانه ای بود از سمت کپگاد کبیر
یکی از بهترین بازی هایی که پارسال انجام دادم.کسایی که بازی نکردن حتما با دوستانتون بازی کنید خیلی خفنه