سازندهی Trine 4: The Nightmare Prince از برنامههای خود برای آینده میگوید
روز به روز به زمان انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین مستقل موجود در بازار یعنی Trine 4: The Nightmare Prince نزدیکتر میشویم. این بازی قرار است تا پایان تابستان امسال برروی تمامی پلتفرمهای اصلی عرضه شود. اگرچه خود بازی هنوز منتشر نشده ولی به نظر میرسد تیم سازنده در حال بررسی برنامههای خود برای آینده است. این تیم در کنار بررسی بستههای گسترش دهندهی احتمالی برای چهارمین نسخه از سری Trine، به ایدهی رفتن به سراغ یک پروژهی کاملا جدید نیز فکر میکند.
آقای کای تووینن (Kai Tuovinen) از استودیوی فروزنبایت (Frozenbyte) در جدیدترین مصاحبهی خود با وبسایت Wccftech علاوه بر صحبت دربارهی برخی از ویژگیهای بازی Trine 4، به حواشی حضور در مراسم E3 امسال نیز پرداختند. ایشان در پاسخ به سوالی دربارهی احتمال انتشار یک یا چند بستهی الحاقی برای بازی، این موضوع را به صورت کامل تایید یا تکذیب نکرده و بیان کردند که: «ما دوست داریم با ارائهی محتوای بیشتر پس از انتشار، از بازی خود پشتیبانی کنیم؛ پس احتمال این موضوع بسیار زیاد است». بازی Trine 2 بستههای الحاقی متعددی دریافت کرد که همهی آنها با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی هواداران روبهرو شدند.
این استودیو برای سالهای طولانی، تمامی تمرکز خود را برروی توسعهی عناوین مختلف از سری Trine گذاشته بود. سوال اینجا است که آیا آنها قصد ندارند به سراغ یک ایدهی جدید بروند؟ حتی اگر شده در همان جهان سری Trine ولی با سبک و سیاقی متفاوت؟ آقای تووینن در پاسخ به این سوالها اشاره کردند که تیم سازنده همیشه در حال بررسی ایدههای جدید و متفاوت است تا بتواند جهان سری Trine را بیش از پیش گسترش دهد. با این حال، ایشان هیچ اطلاعات دقیقی از برنامههای آیندهی خود را در اختیار ما قرار ندادند.
شاید. ما دوست داریم هر از گاهی با ایدههای مختلف برای این سری دست و پنجه نرم کنیم. بازی Nine Parchments یک عنوان تیراندازی جادو محور بود که در دنیای Trine جریان داشت؛ پس حداقل ما به سراغ یک نسخهی فرعی با سبکی متفاوت رفتهایم. فقط زمان میتواند مشخص کند که آیا ما میخواهیم کارهای متفاوت دیگری انجام دهیم یا خیر.
بازی Trine 4: The Nightmare Prince تابستان سال جاری در دسترس کاربران کنسولهای نینتندو سوییچ، پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
فقط بگم گیم پلیشو که دیدم یه دل نه صد دل عاشقش شدم گیم پلیش خیلی جذاب بود گرافیکش چشم نواز موسیقیهاش همه عالی طراحی محیط ها بسیار زیبا خیلی برام مورد انتظاره.