سیستم مبارزات Star Wars Jedi: Fallen Order شبیه به Sekiro خواهد بود
در حالی که Star Wars Jedi: Fallen Order نمایش بزرگی را در E3 2019 به خود اختصاص داده بود، اما ریسپاون (Respawn) به طور کامل از ویژگیهای بازی پردهبرداری نکرده است و بازیبازها از تمام جنبههای آن اطلاعی ندارند.
به دلایلی ریسپاون با وجود این که بازی از نظر ساختار از سری محبوب Metroid الگو گرفته است، بخشی از بازی که روندی خطی داشت را در E3 2019 در معرض نمایش قرار داد و بر اساس اطلاعات تازهای که به دست ما رسیده است، سیستم مبارزات آن نیز شبیه به بازی خوشساخت و موفق Sekiro: Shadows Die Twice است که اوایل امسال عرضه شد.
منبع مطبوعاتی گیم اینفورمر (Game Informer) به اطلاعات تازهای از سیستم مبارزات Star Wars Jedi: Fallen Order دستیافته است. در حالی که ما گوشههایی از مبارزات این بازی را در E3 2019 مشاهده کردیم، اما تمام جزئیات آن به نمایش گذاشته نشد. مکانیزم دفاع حملات در زمانی که در برابر دشمنهای نزدیکزن قرار میگیرید، مانند Sekiro: Shadows Die Twice شامل شکستن گارد و دفع حملههای حریف است. بر خلاف Sekiro: Shadows Die Twice زمانی که در برابر گونههای بلستر (Blaster) قرار میگیرید، تمامی حملات از راه دور آنها را نیز میتوانید دفاع کنید. در حالی که سیستم مبارزات نسبت به Sekiro: Shadows Die Twice از سختی کمتری برخوردار است، اما شباهتهای زیاد آن قابل تشخیص است.
شما میتوانید ویدئوی مربوط به توضیحات طراح ارشد سیستم مبارزات Star Wars Jedi: Fallen Order را در قسمت پایین تماشا کنید:
دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (مصادف با ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
بزخلاف قسمت قبلی کلی به این بازی امیدوارم. ممنون از ویدیو.
شرمنده بابت ریپلای دوست عزیز
اسپم:
آقا من دیدم هیچکس دست به کار نمیشه گفته خودم انجامش بدم که البته شکست می خوره احتمالا:/
http://chng.it/JgzK7MFjjn
این لینک جمع کردن امضا برای اضافه کردن زبان فارسی به سایبرپانکه از کسایی که تو فروم های خارجی فعالیت دارن یا حتی اگه کانال یا… دارید اینو نشر بدید حداقل ببینیم اصلا چقدر گیمر هست که دوست داره اضافه شه ممنون از همگی(دوستان می دونم اینو قبلا فرستادم ولی باز هم فرستادم که اگه کسی ندیده ببینه تا الان جاهای زیادی نفرستادم فقط گیمفا و یکی دوجای کوچیک دیگه ولی ۳۹ تا امضا جمع شده مطمئنم اگه شماهم همکاری کنید می تونیم حتی به نزدیک ۱۰۰۰ امضا هم برسیم دم همتونم گرم)
دمت گرم منم اینکارو کردم ولی خیلی کم بودن کسایی که بیان و جمع بشن واس کمپین درست کردن
اگ دوس داری میتونیم به هم کمک کنیم…
عماد بیا تلگرام به این ای دی پیام بده OzHaN3
حتما خود سازنده زبان فارسی رو اضافه میکنه . مثل دارک سایدرز ۳ که اضافه کردن . سی دی پراجکت هم که هوای همه نژادها و زبانها رو داره دیگه حتما .
کاملا مشخص بود
خیلی از دوستان هم تو کامنتا گفته بودن
میازاکی یک نابغس
این بازی هم عالی میشه بعد مدت ها از EA یه بازی خوب میبینیم
مرسی عمو استیگ
سکیرو شده یه برند
والا اون چیزی که ما تو E3 دیدیم خلاف این صحبتشونه…دشمنا حکم پشمک حاج عبدالله رو داشتن..باس فایتم که هیچ چالشی نداشت..
چه میدونم امیدوارم عنوان موفقی بشه ولی چون نام درخشان EA پشتشه…….. ?:-)
درسته دشمنا حکم پشمک حاج عبدالله رو داشتن ولی از مبارزش با اون لباس مشکیه مشخص بود که شباهتهای زیادی با مبارزات سکیرو داشت
کلا استاد هر چی میسازه بقیه ی سازنده ها ازش درس میگیرن و اضافه میکنن به بازی خودشون
عزیزم استورم تروپر ها همیشه نقشه پشمک دارن تو فیلما و کمیک ها هم همینه
جالب شد اینم رفت تو Wish List
احساس میکنم این یکی رو بازی کنم .قبلی هارو که اصلا خوشم نیومد
اول فکر کردم منظورشون از سختی بازی ولی حالا که دیدم خیر.
اما بازی مثل star wars رو نباید انتظار داشت مثل سری سولز یا سکیرو سخت بسازن اصلا بهش نمیخوره ولی تو گیم پلی معلوم بود یه جورایی بازی سخته ولی نه در حد سکیرو.
فقط سیستم مبارزاتش شبیه سکیرو هست، ربطی به سختیش نداره
شبیه؟
دقیقا همونه!
فقط یکم با چاشنی قدرت های یک جدای
این زباله کجا و سکیرو شاهکار کجا