تحلیل فنی ۳۹# | تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Sekiro: Shadows Die Twice
در جدیدترین شماره از فصل دوم برنامهی ویدئویی «تحلیل فنی»، به تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Sekiro: Shadows Die Twice برروی پلتفرمهای مقصد آن پرداختهایم. در فصل دوم «تحلیل فنی» همانند فصل نخست، به موضوعات فنی و بررسی عملکردهای بازیهای مختلف خواهیم پرداخت.
بالاخره بازی Sekiro: Shadows Die Twice نیز منتشر شد و شاهد یک دنبالهی معنوی برای سری عناوین Souls و همچنین بازی مثل Bloodborne بودیم. بازی Sekiro: Shadows Die Twice سبک گرافیکی کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و محتویات زیادی را در حیطهی گیمپلی به ارمغان آورده است. بازی همانطور که انتظار دارید بسیار سخت ولی جذاب است، ولی زمانی که به بخش عملکرد فنی بازی برسیم، استودیوی سازنده به خوبی نتوانسته است تا انتظارات را برآورده کند. اشتباه نکنید، ساختههای این استودیو از طراحی هنری و بصری شگفتانگیزی برخوردار هستند ولی زمانی که برروی کنسولها به بحث نرخ فریم نگاهی بیندازیم، تازه با مشکل اصلی روبرو میشویم.
اگر میخواهید که بازی Sekiro: Shadows Die Twice را خریداری کنید، قطعا منتظر هستید تا مشاهده کنید که این بازی در حیطهی فنی توانسته مشکلات برادران بزرگتر خود را برطرف کند یا خیر. اگر به طور خلاصه بخواهیم بیان کنیم، عملکرد بازی کمی عجیب و غریب است؛ مخصوصا برروی کنسول اکسباکس وان. شما را به مشاهدهی این قسمت از تحلیل فنی دعوت میکنم، ولی پیش از آن باید به شما اطمینان دهم که هیچ قسمتی از بازی برای شما اسپویل نمیشود چرا که تمامی صحنههای موجود در این ویدئو از ۲ ساعت ابتدایی بازی تهیه شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
ممنون آقای حلاجیان البته ویدیو رو ندیدم و تازه زدم دانلود شه ولی از اونجا که به شما اطمینان کامل دارم می دونم مثل همیشه یه تحلیل فنی عالی ، جامع و بی طرفانه رو می بینم :yes:
بازی های میازاکی واقعا همیشه عالی بودن و به نظر من نقطه قوت همشون گرافیک هنری و باس های عالیشون هست
خواهش می کنم دوست عزیز
تحلیل فنی حاصل یک کار تیمی هست
و امیدوارم که مورد قبول شما قرار بگیرد
ممنون از توجه شما
خداشاهده له له میزنم چند روز رستوران تعطیل بشه تا دوباره بازیش کنم
اخه بازی اینقدر زیبا
اینقدر اعتیاد اور
یه سبک رو به چندین روش مختلف به روی پرده اورده
روزی اکشن هاردکور منفور بود و الان به لطف میازاکی پر طرفدار شده
استاد بساز که ما در رکابتیم
بدجور منتظر هک جدیدم تا این شاهکارو با ps4 بازی کنم :pain: :pain:
این گوینده خیلی خوش صدا و طرز بیانش خیلی جالبه لطفا ایتم های بیشتر با این صدا تولید کنید
ممنون اقای حلاجیان بازم مثل همیشه عالی بودید.
من که دارم ویدیو رو دانلودش میکنم از بازی که واقعا خوشم اومد تا اخرم رفتمش ولی بازم میخوام این ویدیو رو ببینم.
ممنون از شما بررسی خوبی بود .
این بازی از اون نوع بازیهاییه که محیطش بینهایت زیندست و تاثیر زیادی توی جذابیت بازی داره و با مکانیک خیلی عالی و سبک بازیسازی آقای میازاکی این بازی به یه بازی فوق العاده جذاب و قشنگ تبدیل شده که این بازی در کنار DMC 5 و GOW جزو بازیایی بودن که خیلی خیلی باهاشون حال کردم و به همه کسایی که این بازی رو انجام ندادن پیشنهاد میکنم اول تحلیل فنی آقای حلاجیان رو ببینن تا قشنگ بدونن با چه بازی فوق العاده ای طرفن و بعد هر طور شده بازی رو تهیه کنن.
ممنون از شما آقای حلاجیان و تیم خوبتون
بدون شک این عنوان ادای دین و احترامیست به سری غنی تنچو که محبوب ترین عنوان در PS به همراه سیفون فیلتر برای منه سیستم خونبازی در سکیرو و قلاب دقیقا نشان این که سکیرو نوه خلف (تنچو)است.که به نظر من دو سرگردن از بلودبرن و سولزها بالاتره.
سعید یام