Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا

Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند

محسن رضوی فر
۱۲:۰۰ ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا

در جریان مراسم E3 2019، نمایش‌ها و اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد.

آقای پاول ساسکو (Pawel Sasko)، طراح مراحل بازی از استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در گفتگو با وب سایت پی‌سی گیمر (PC Gamer) توضیحاتی در مورد به پایان رساندن بازی بدون کشتن کسی ارائه داده است.

وی در این مورد اظهار داشت:

در حال حاضر، هر سلاح و هر ابزار سایبری در بازی یک قابلیت غیر کشنده دارد. می‌توانم همه چیز را بگویم. یک چیز بسیار مهم وجود دارد: وقتی به شما بگویم با بازوکا به چهره‌ی کسی شلیک کنید، این به وضوح کشنده است. این‌ها تنها سلاح‌هایی هستند که به صورت تعریف شده قابلیت کشنده دارند.

اگرچه به نظر می‌رسد در مواقعی از بازی نمی‌توان از درگیری و مبارزه‌ی مستقیم اجتناب کرد، اما با این حال بازی‌بازان می‌توانند دشمنان را بدون استفاده از روش کشنده از بین ببرند.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ( ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ ،اکس‌باکس وان و نیز پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود.

نظر شما در خصوص این قابلیت در بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا
Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دعوس اکس و دیس آنرد هم یه همچین ویژگی ای داشتن
    ولی خب انجام همچین کاری واقعا سخت بود

  • نظر شما در خصوص این قابلیت در بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
    نظر من اینکه اگه سی دی پراجکت کمی شعور داشت و به شعور مخاطبینش هم احترام میگذاشت از دو نوع دوربین در این بازی استفاده میکرد. هر وقت حقیقت تلخ باشه تعداد منفی های دوستان هم زیاد تر میشه ولی این تغییری توی اصل موضوع ایجاد نمیکنه. :heh:

    • یعنی داری میگی بخاطر تو بیان دوربین سوم شخص تو بازی اضافه کنن یا نکنه میخوای بگی تو میفهمی اونا نمیفهمن 😐

      • pacogamer گفت:

        چرت نگو !! خودت از همه کمتری به دیگران انگ می زنی

      • | E r F a N | گفت:

        من اصلا با اول شخص بودن بازی مشکلی ندارم , البته دقیقا با این سبک cd projekt میخواد تو دنیای عظیم و زیبای بازی به شکل طبیعی تر زندگی کنیم و لذت ببریم . اما مشکلی که وجود داره اینه که ممکنه سلیقه بعضی ها نباشه و خیلی مهم تر از اون “”این همه قابلیت مختلف و زیبا برای کاستومایز کردن شخصیت بازی فایده ای نداره وقتی نمیتونی از ظاهر شخصیتت هنگام بازی کردن لذت ببری “” :idk:
        خیلی خوب می شد سوم شخص و اول شخص باهم باشن :struggle:

        • Hala madrid گفت:

          خب تو کاتسینا سوم شخص میشه بازی و real time خواهد بود و اونجاست که کاستومایز بدرد میخوره 🙂

          • | E r F a N | گفت:

            میدونم ولی چ فایده
            من میخوام اون کاراکتر خوش تیپ و خوش قیافه و خوش لباسو وقتی دارم ظاهر قشنگشو میبینم کنترلش کنم ، باهاش این ور اونور برمو کیف کنم . وگرنه برای من چه فرقی میکنه وقتی دارم دشمن هارو میکشم یک فرد چاق و زشت داشته باشم یا یه فرد خوشتیپ و خوشگل .
            اول شخص بودن بازی اصلا یه عیب یا نکته منفی نیست ولی وقتی میبینی سیدی پراجکت چقدر برای کاستومایز کردن جزییات زیبا و مختلف گذاشته حسرت میخوری و افسوس که نمیتونی هنگام قدم زدن تو شهر قربون صدقیه شخصیتت بری. حالا اگه کاستومایزی درکار نبود حسرت نمیخوردم. برید تو نت ببینید چه قیافه های قشنگی درست کردن :-((
            کاشکی میشد سوم شخصم باشه

        • AXEL STONE گفت:

          خیر دوست عزیز وقتی که حداقل Esc رو بزنی یا Start میتونی شخصیت خودت رو ببینی اینش رو که ۱۰۰ در ۱۰۰ میدونم. و توی کاتسینا به سوم شخص تبدیل میشه و از شخصیتی که ساختی میتونی تا دلت بخاد لذت ببری. شاید هم با اپدیت دوربین سوم شخص رو به شما هم بده! CDPR چیزی رو از دست نمیده مطمئن باش

    • Soroosh0097 گفت:

      قطعا کار درستی کرد.اگه دوربین سوم شخص بزاره شاید خیلی منتقدین بر اون اساس قضاوت کنن و نمرش کم بشه .
      چه بسا بعدا با آپدیت دید سوم شخص هم اضافه کنه.
      سی دی پراجکت با دی ال سی های ویچر ثابت کرد خیلی به مخاطبش احترام میزاره.

    • شعور داره و میفهمه که دوربین سوم شخص مناسب این بازی شلوغ نیست
      برو محیط ها رو ببین
      داخل ساختمونا راهرو های تنگ وغیره
      اینارو چطور توی سوم شخص راحت پیاده کنن؟
      معنی طرفدار میدونی چیه؟ یعنی کسی که از همه ی ویژگی های یا حداقل بیشترشو دوست داشته باشه و کسی که با دوربین اول شخص حال نمیکنه مجبور نیست که این بازیو بگیره
      الان اسکایریم دوربین سوم شخص داره ولی واقعا اندازه اول شخص حال میده؟

      • اندازه ساختمان ها را دو برابر کنن تا راحت جا شه بازی جی تی آن هم شلوغه ولی دوربین اصلی سوم شخصه در ضمن یه بازی جهان باز سایبری کل کیفش به اینکه بتونی محیط کل بازی را با دید وسیع سوم شخص ببینی اول شخصی که حتی نمیتونی صورت خودتو ببینی به مفت نمی ارزه

        • Roohi.PS گفت:

          Never Ever Cry@
          من موندم سی دی پراجکت چرا بازیو نداد به تو بسازه ?:-)
          قطعا بهت فرصت میدادن ایده هاتو پیاده کنی راحت متای۱۰۰رو شاخش بود…

          • من تا حالا سه تا کتاب نوشتم که بالای ۱۵ تا چاپ خورده گلم اگه به من دیداد شک نکن قسمت داسنتانیش دهن تموم گیمرا سرویس بود البته از جذابی ولی مهم اینکه نصف بیشتر گیمرا سوم شخص بازن واس همین باید حداقل برای اونا موشن کپچر جدا واس دوربین میگذاشت به بهانه اینکه میخواد محیط ۀآخرالزمانی را بهتر نشون بده اول گذاشته نامرد وگرنه همه میدونن دید سوم واسه یه این محیطا بهترین دیده هم جامع تر و بزرگتره و هم حس بهتری به آدم القا میکنه یه لحظه تصور کن داری با شخصیت اصلی بازی هل بلید توی این فضا با اون دوربین میگردی چه حسی بهت دست میده حالا شخصیت دختر را با شخصیت اصلی این بازی عوض کن بگو ببینم با اون دوربین و اندازه کاراکتر توی هل بلید فضای بازی واست جذاب تره یا اول شخصی که نهایتا میتونی نوک انگشتت ببینی؟

            • AXEL STONE گفت:

              ما در این زمینه زیاد توضیح دادیم و خدایی حس خستگی داریم از بس ککه توضیح دادیم نگاه بدی دارید به دوربین سوم شخص! با این که دوربینش بد نیست!
              میتونی این کامنتم رو بخونی
              ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ در ۱۸:۳۲ AXEL STONE
              و شاید هم دوربینش مثل دوربین ES الدرسکرولز باشه که دوربینش با چرخ موس دور و نزدیک میشد از اول به سوم شخص و بشتر و دورتر تبدیل میشد!
              بازیای زیادی داریم که سوم شخص هستن خیلی هم بازیهای مخترم و دوست داشتنی هستن یعنی اونا هم شرکت هایی که ساختن بیشعورن!؟ قطعا نه این لذت گیم هست خود شرکت میخاد کاری کنه که گیمر لذت ببره! کاری به فروش نداره میخاد وقتی یکی بازیرو بگیره واقعا از ته دلش لذت ببره
              بقول CDPR ما کاری میکنم که گیمر حس نکنه در بازی هست و داره یک بازی رو تجربه میکنه و واقعا کارشون تماما درسته!

            • شما که میگی کتاب نوشتی جالبه!
              پس شخصا هیچی از فلسفه ی اول شخص بودن یه بازی نمیدونی !
              قطعا اگه بازی به دست کسی که هنوز نمیدونه چرا یه بازی اول شخص ساخته میشه داده میشد یه فاجعه به تمام عیار به وجود میومد!
              دوست عزیز پشت یه همچین بازی که ژانرش rpg هست همیشه یه اندک دلیلی برای اول شخص شدن وجود داره اونم دیدن محیط بازی از چشمان خودته …
              به هیچ وجه این بازی اولین بازی نیست که از این فلسفه و قانون استفاده میکنه ….
              هزاران دلیل برای همچین دوربینی در بازی وجود داره که اصلا هیچ ربطی به اینکه منو شما خوشمون بیاد نداره
              به علت فضاسازی هست و کسی که بازی رو میسازه عملا داره به این فکر میکنه که بازیش عالی باشه پس
              ۱- این که شما فکت صادر میکنی رد میشه چون توی نت اعتراض ها به این مسئله اونقدر زیاد نیست …
              ۲- خود سازنده بازی بهتر از شما میدونه چی برای بازیش بهتره !
              ۳- شما چند تا بازی ساختی ؟ یکی ، دوتا ؟ یا اصلا نساختی ؟
              این شرکتی که بهش میگی ” بی شعور ” سازنده پر افتخار ترین بازی تاریخه !
              تجربه ایی که این شرکت داره به درد همینا میخوره که هرکسی بلند نشه بگه دوربین سوم شخص برای این بازی خوبه
              شما توی دنیای واقعی هم دیدت اول شخصه نه سوم شخص!
              حالا به سئوال من جواب بده !
              چون نمیتونی توی دنیای واقعی سوم شخص باشی دنیا مسخرس ؟ یا بی شعوره ؟ یا مثلا حالیش نیست ؟ خب یکم فکر کنید ببیند حداقل واسه چی یه بازی سوم شخص ساخته میشه واسه چی یه بازی اول شخص !
              ۴- خوبه ادم نظر شخصی خودشو با احترام به تمام اشخاص و یا یه شرکت بیان کنه این دیگه چیزی نیست که من یا بقیه به شما یاد بدیم خود شما باید یادبگیرید
              ۵- در نهایت هم سازنده شرکت ایشونه و دوست داری بازیش اول شخص باشه این چه ربطی داره به شعور ؟ شما ناراحتی بازی نکن
              محیط اخر الزمانی چیه محیط آینده !
              وقتی اینطوری نظرتون رو بیان میکنید شاید یکی دوبار جواب بگیرید ولی ارزش نظر و دیدگاه شما هرچند درست به شدت پایین میاد

              • AL1K1NG گفت:

                “شما توی دنیای واقعی هم دیدت اول شخصه نه سوم شخص!”
                یا اسطوخودوس!
                پ.ن:من با بحث بسیار هیجان انگیزتون کاری ندارم ولی ناموساااا؟
                این چیه خدایی گفتی؟الان این استدلال بود؟الان ی حالت بگو ک جهان سوم شخص باشه؟!ینی خودت راه میری چشات سه متر پشت سرت راه بیان؟!وادافاک؟!

    • لابد این همه بازی سوم شخص سازندش بی شعوره که دوربین اول شخص رو نذاشته

    • Sina5124 گفت:

      با نظرتون مخالفم.
      سی دی پراجکت اگر شعور نداشت، نمی اومد ۱۶ تا dlc رایگان بده، که خیلی از شرکت ها از سودش نمیگذرن. اگر شما از دوربین اول شخص خوشت نیومده صبر کن، بعدا با ماد دوربین سوم شخص بازی کن، مثل ویچر.
      نظر شما حقیقت تلخ نیست، نظر شخصیه. حقیقت تلخ یعنی ما در کشوری زندگی میکنیم که پول یک بازی با حقوق ماهانه یک کارگر برابری میکنه…

    • Cell گفت:

      Nerer Ever cry@
      حقیقت تلخه همیشه
      CD Project که به نظر شما شعور نداره فروش بازی Cyberpunk 2077 از الان تایید شده هست شرکت که درآمد میلیون دلار داره یعنی بیشعور هست
      عمق فاجعه اینجاست که بهترین نمایش E3 مایکروسافت شده همین بازی و فنای Xbox و Pc میگن بهترین نمایش کنفرانس مایکروسافت نمایش بازی CD Project هست :laugh:
      یعنی خود شرکت مایکروسافت و بخش Xbox و فنای اون عنوانی خودشون نداشتن که کنفرانس خودشون رو بالا ببرن و از بازی شرکتی دیگه به نام CD Project استفاده هستن که نکته جالب کنفرانس تمام صنعت گیم همینه :yes:

      • Sina5124 گفت:

        آره cell حقیقت تلخه همیشه :yes: یه حقیقت تلخ بگم؟ دیگه نظر منطقی هم بدی به کفش هیچ کس نیست :yes:

      • جالبه چون تریلر سینماتیک بود عزیز جان و تمام تریلر های سینماتیک جالبن مگه بی آند گود و اند ایول جالب نبود؟ حالا برو گیم پلی اصل بازی را ببین تا ببینی چه گلی کاشتن……..تریلر سینماتیک ساختن هنرمند میخواد ولی گیم پلی درست درمون مثل همون تریلر ساختن هنر میخواد وقتی تلو دو اومده بود با اینکه گیم پلی بود فک کردم تریلر سینماتیک فک کردم دارم فیلم میبینم به این میگن هنر ته سابر که تا حالا تریلر سینماتیک داده حالا درست گیم پلی هم داد ولی من دوست نداشتم گل سرسبد کل کنفرانس هم شد چون واقعا بقیه چیزی واسه عرضه نداشتن گیرز که افتضاح بود واچ داگز هم گرافیک نداشت خیلی دوست دارم بدونم اگه سونی ۳۰ ثانیه از چهره جوئل میگذاشت یا ۵ دقیقه گیم پلی جدید تلو دو یا سوشیما میگذاشت بازم گل سرسبد مراسم سایبر شما میشد یا نه؟ سایبر ترکوند چون کیانو توش بود اگه اون نبود هیچی نداشت کلش یه تریلر سینماتیک بود درست مثل بقیه بازی ها دث لووپ مگه سینماتیک نبود چیزی کم داشت؟ تنها نقطه قوته سایبر پانک فضای آخرالزمانیشه و تنها نقطه ضعفش هم دوربینش
        تمام

    • hamed 66 گفت:

      کاش سوم شخص میشد حیف شد ی قابلیت میذاشتن کاش هم اول شخص میشد هم سوم شخص

    • من کاملا با نظره Never Ever Cry موافقم.یکی از دلایلی که من از این بازی خوشم نمیاد اینکه بازی با دوربین اول شخص هستش اونم برای یه بازی open world. باید حداقل مثل gta v یا red dead 2 میساختن.

    • ببین عزیزم
      نحوه ی توسعه ی یک بازی خیلی خیلی پیچیده است و من و شما تقریبا هیچی ازش نمی دونیم….
      قطعا به همین راحتی که شما فک می کنی نمی تونن دوربین سوم شخص اضافه کنن

    • AXEL STONE گفت:

      کشتید بارو با دوربین یعنی نمودین مارو با دوربین وقتی تجربه کنی اخرش از حرفات پشیمون میشی!

    • Sackboy گفت:

      در شعور و احترامی که CD project به مخاطبان می‌ذاره شکی نیست، در مورد شاهکار بودن این بازی هم همین طور. اینو جدی می‌گم! ولی منم با مساله‌ی اضافه شدن حالت سوم شخص موافقم.
      اصولا وقتی شخصیت اصلی بازی و روایت داستانش مهمه، دیده شدن کارکتر هم جلو دوربین مهم می‌شه. چون شما دارین داستان اون کارکترو می‌بینین، نه داستان خودتونو. اینجوری حس همزاد پنداری رو بیشتر تقویت می‌کنه. ضمن این که تاثیر act های بازیگر اصلی هم خیلی زیاده که تو اول شخص کلا حذف می‌شه!
      فیلم های خانوادگی خودتونو نگاه کنین، هیچ کس به اون کسی که پشت دوربینه و فقط صداش شنیده می‌شه اهمیت نمی‌ده! همه فقط به افرادی که تو کادر دوربینن، و رفتارها و احساسات اونا توجه دارن.
      اینو تو صنعت سینما هم به خوبی می‌شه دید. هیچ وقت جای بازیگر و فیلم بردار نمی‌تونه به کلی عوض شه. چون نمای اول شخص، اون تاثیر همزاد پنداری که مخاطب با بازیگر می‌کنه رو نداره.
      وقتی بحث صرفا گیم پلی هست و داستان در لایه ی دوم ماجرا قرار می‌گیره، یا وقتی شخصیت اصلی مهم نیست و حوادث بیرونی مهم تره، بحثش کمی فرق می‌کنه.
      من خیلی ایرادای دیگه ای رو هم به اول شخص بودن بی‌موقع وارد می‌دونم که الان جاش نیست همه رو بنویسم. مثلا وقتی شخصیت اصلی دیالوگ داره، و صداش شبیه بازیگر دیگه ای در صحنه ست، تو دوربین اول شخص ممکنه خیلی وقتا قاطی کنی الان کی داره دیالوگ می‌گه!
      ولی کماکان معتقدم به جز در مواردی خاص، مثل fps ها و بازی های vr، اول شخص به خوبی سوم شخص جواب نمی‌ده.

    • shahab_punk گفت:

      به عقیده بنده این اول شخصی که حرفشو میزنیم دارای عمق بیشتری هست برای جستو جو تو دنیای بی کران بازی و انیمیشن های بکار رفته در بازی به گونه ای طراحی شده که به هیچ وجه خسته کننده نمیشه . و اصلا قابل مقایسه با اول شخص بازی هایی امثال فارکرای نیست و دارای انیمیشن های غنی تری و مجذوب کننده تری هست.

    • reza_tport گفت:

      این داداشمون داره میگه مثل فال اوت ۴ گزینه ایش میکردن یعنی قرقره موس رو میچرخونی سوم شخص یا اول شخص میشد یا موقع هدف گیری اول شخص میشد
      فال اوت ۴ هم نه متاش پایین اومد نه کسی بخاطر این قابلیت ازش انتقاد کرد نه بازی بدی بود ( بجز باگهاش) نه فروشش پایین اومد همین
      واقعا با سیس باحال راه رفتن تو این شهر خیلی حال میده
      بعد تجربه ثابت کرده اول شخص فقط به درد شوتر خالص میخوره یعنی تو کلوز کامبت میرینه (اگرم تکنیک بزنه هیچی متوجه نمیشی چون چیزی نمیبینی)

  • MOSTAFA گفت:

    با سلام و وقت بخیر خدمت همه دوستداران گیم و سایت محترم گیمفا
    ممنون میشم در اولین فرصت ممکن ویدیوهای کنفرانس های E3 رو با کیفیت ۴K هم قرار دهید
    با تشکر فراوان از شما

  • Nemo گفت:

    کلمات در وصف تو ناتوانند ای سایبر

  • پس من توش به خیریه برا بچه های یتیم میزنم 😀 😀

  • چیز دیگه ای مونده که طرفدارا ازش بخوان…؟ هرچند بهتره یوختایی دِینِ ریوِز هم ادا بشه 😀

  • MOSTAFA گفت:

    این همه ویدیو از E3 لطف کردین و داخل سایت گذاشتین ولی دریغ از یه دونه با کیفیت۴k
    حتی یه کامنت اعتراض هم ندیدم از این همه گیمیر در صورتی که الان در ۲۰۱۹ هستیم و کنسولهامون هم ps pro و xbox one x
    کیفیت ۴k جزیات بیشتری از گرافیک رو نمایان میکنه دوستان عزیز

    • h00man گفت:

      داداش e3 امسال بازی بدردبخوری نداشت . چیشو ۴k ببینیم اخه ، فقط همین سایبر پانک بود که اون تریلر سینماتیک بود با اونجرز که در دوسه یقه گیم پلی بود .بازیای یوبی و ea هم که همون تکرار مکررات هر ساله.
      با این حال اگه بازم میخای تریلرارو با کیفت اصلی ببینی میتونی از این سایت دانلود کنی https://www.gamersyde.com
      ولی حجمشون خیلی بالاس ینی مثلا همین تریلر سایبر پانک گذاشته ۵ گیگه :dazed:

  • به نظرم بعضی از شخصت ها رو که نکشی تو داستان تاثیر میزارن.
    یعنی با اسلحه های بازی اگه با قابلیت none lethal شلیک کنی انا نمیمیرن و فقط مثل اینه که بیهوش چیزی میشن.
    تو سری metro بعضی جاها بود اگه کسی رو نمیکشتی به پایان خوب میرسیدی.
    دوستان به نظرتون cyberpunk 2077 بهش میخوره همچین سیستم مورد نیازی رو بخواد.
    OS: Win 7 64
    Processor: Intel Core i5-2500K 3.3GHz / AMD FX-8320
    Graphics: AMD Radeon R9 380 or NVIDIA GeForce GTX 960 2GB
    VRAM: 2GB
    System Memory: 8 GB RAM
    Storage: 70 GB Hard drive space
    DirectX 11 Compatible Graphics Card
    تو گوگل حداقل سیستم مورد نیاز اینو زده.
    میدونم هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و حدودا تا ۱ ماه قبل عرضه هم اعلام نمیشه.

    • pouriyagamer گفت:

      فک نکنم دیگه بیشتر از این شه
      کم گرافیکی نیس GTX 960 و r9 380 کاش بهینه سازیش خوب باشه
      انصافا ناراحت نشید دوستان ولی ویچر سه برا pc افت فریم داشت برای بازی کردن رو high با میانگین ۳۰ حداقل یه GTX 760 میخواست تازه حداقل فریم ۱۵ بود

    • mbox گفت:

      احتمالا روی متوسط تنظیمات گرافیکی و فول اچ دی بشه سی چهل فریم بشه بازی کرد چون این بازی برای ایکس باکس و پی اس فور معمولی هم قراره عرضه شه و سیستم شما هم خیلی قوتر از اوناست

  • یه سوال فنی. سایبر پانک بخش انلاینم داره؟؟

  • PERSIAN NAZI گفت:

    انگار تو سایبرپانک خیلی کارها میشه انجام داد :inlove:

  • Hala madrid گفت:

    ناموسا؟ولی حال نمیده اینجوری.باید بری تو دلشون نصفشون کنی :laugh: :yes: :inlove:
    تعداد پیش خرید های cp2077 از ویچر۳ رد شد :inlove: :yes: 😯 :drool:

  • جالبه واقعا بازی از هرنظر تااینجا کامل بوده متای ۹۵ رو پیشبینی میکنم متای حاج اسلنت مگزین رو هم براش یه ۴۰ ۴۵ با ارفاق ۵۵ پیشبینی میکنم

  • Soroosh0097 گفت:

    الان جواب دادن به این سوال که بهترین اکشن نقش آفرینی غربی تو تاریخ چیه یکم سخته(چون ویچر ۳ و اسکایریم هر کدوم برتری هایی نسبت به هم دارن تو زمینه های مختلف) فکر میکنم با انتشار این بازی جواب دادن به این سوال خیلی راحت تر بشه .

  • NOT_AMIROOOI گفت:

    چجوری تا فروردین وایستم. 😥 😯

  • legendboy گفت:

    سایبرپانک قطع به یقین از اون بازیهایی میشه که سال ها ازش خواهیم شنید مثل ویچر
    منتظر طوفانش تو ۲۰۲۰ هستیم

  • Tanesh گفت:

    ناموسا تا سال دیگ چجوری باید صب کنیم . ما گیمرای خوشبخت ترین بدبختای جهانیم :rotfl:

  • ghrrza گفت:

    دید سوم شخص بیاد خیلی خوب میشه. مثل بازی فال اوت ۴ هر کسی خواست اول شخص کسی نخواست سوم شخص. برا سازنده کاری نداره خودشون نمیخوان. وگرنه تغییر دوربین راحتترین مکانیزم یک بازیه

  • Hamed78 گفت:

    Cd امتحانش رو پس داده قطع به یقین و من عاشقشم؛ ولی بچه ها!
    این اولین؛ ینی اولین تجربه این شرکت تو ساخت یه بازی امروزی یا مدرنه! هنوز برای قضاوت خیلی دیگه باید صبر کرد

  • هیچوقت فلسفه ربط نکشتن کارکترهای بد و پایان خوب رو تو بازی هایی مثل Dishonored متوجه نشدم با اون که بکبار این بازی رو با No kill/No Detection تموم کردم؛ هر انتخابی که ما انجام میدیم یه سری نیک و یه سری شربی که تو چارچوب اخلاقی مایی که انجام دهنده اون کار هستیم وجود داره، بلا استثنا. بذارین پیش پا افتاده ترین مثالشو بزنم: شما فقیری تو مسیر همیشگی ‌ای که هرروز برمیگردین خونه میبینین و آخرین پولی که دارین رو بهش میدین و کار درستی انجام دادین ولی جلوتر میرین و فقیر دیگه‌ای رو میبینین و ازتون درخواست کمک میکنه اما شما پولی ندارین بهش بدین. میبینین چقدر سادس؟ اما راه حل چیه؟ اینه که تو هر لحطه درست ترین تصمیم رو بگیرین و این به این معنیه که شما تو برخوردتون با فقیر اول بهترین کار رو انجام دادین.
    و در ادامه، هرچقدر این چارچوب اخلاقی از بیرون به عملی که ما انجام میدیم نگاه کنه، چارچوب درست تر و اخلاقی تریه.

    مشکلی که این بازی ها دارن هم همینه: شما شاید تو لحطه کار درستی انجام میدی که یه شخصیت شرور رو نکشی چون هرانسان و موجود زنده‌ای حق زیستن داره، ولی اگه تبعات بعدیش یعنی شری که از زنده موندن این شرور بجا بمونه از کشتنش بدتر باشه چی؟ اون موقع باید چیکار کرد؟
    بروس وین به خودش اجازه نمیده جوکر رو بکشه چون نمیخواد به اندازه این شرور ها به قعر سبوط کنه و جوکر تا دلتون بخواد از تیمارستان آرکام فرار کرده و هردفعه جون انسان های بیشتری به خطر میفته. یهنی کارکتر بتمن این فداکاری ساده رو نمیتونه انجام بده و یک بار برای همیشه این بازی رو تموم کنه؟…
    راه حل این قضیه سادس و به قدرت داستان نویسی نویسنده های این بازی بستگی داره؛ هر انتخابی خوبی و بدی خودش رو داره و نباید بازیباز رو بین دو انتخاب خیرمطلق/شر مطلق قرار داد و این ماییم که باید در دوراهی نفع شخصی و نفع جمعی قرار بگیریم.
    از ۲۰۱۱ و ویچر ۲ طرفدار CD Projekt بودم و امید دارم که Cyberpunk 2077 جایگاه بهترین بازی رو تو قلبم برام پرکنه و بار دیگه بهم ثابت بشه این بهترین استودیو بازیسازی‌ای که تا حالا وجود داشته برای من
    ممنون

    • AXEL STONE گفت:

      سایبر پانک کپی Dishonored عمل نمیکنه بر حسب این بازی که نام بردی بر روی سایبرپانک فکر نکن!
      نگفت نباید بکشید اما میتونید بکشید گفت میتوانید حتا کسی رو نکشید و بازی رو تمام کنید! خود بازی اخرش بهت میگه ایا خاستار مرک این فرد هستی یا نه! و بهت میگه هردوتا گزینه درست هستن!
      به CDPR اعتماد کن بلخره تجربه بسیار لذت بخشی به شما خاهد داد :rose: :heart:

    • AXEL STONE گفت:

      اضافه کنم خدمت شما خیلی از این بحث خوشم امد. راستش تا حالا شنیدی همه چیز فقط فقط کشتن نیست و گیم فقط کشتن و خون ریزی نیست و از این تیکها؟ خوب CDPR بر این زمینه فکر کرده و به گیمر این اختیارو داده که گیمر حس کنه بازی یک بازی خیلی خیلی بازی کاملی هست. واقعا و انصافا CDPR بازی کاملی ساخته واقعا ماشالله به این شرکت که بر همه چیز فکوس و دقت کرده :rose: :heart:

      • بله متوجه‌ام که گفته میتونید کسی رو نکشید اما بحث من اینه نکشتن یک فرد شرور ربطی به داشتن پایان خوب نداشته باشه برخلاف Dishonored.
        مثال بزنم براتون؛ تو بازی AC Odyssey تو یکی از مراحلِ سقراط که شما با اسپارتی ها و شورشی های یه جزیره همدست میشین تا آتنی ها رو بیرون کنین، آتنی ها یک شورشی رو که تو معبد آپولو اقدام به قتل کرده (در حالیکه کار اشتباهی بوده) رو میگیرن و برای اعدام آماده میکنن. شما اونو نجات میدین اما وقتی باهاش صحبت میکنین میبینین اون از هردو جناح اپارتی و آتنی متنفره و در نتیجه اگه زنده بزارین تو مرحله آخر که جشن آزادی جزیره‌س، افتضاح به بار میاد! یعنی همیشه زنده نگه داشتن افراد کار درستی نیست.
        یعنی نباید کارهای مثل کشتن یا دروغ یا دزدی رو همیشه شر مطلق به حساب آورد چون نسبی ان و امکان داره یه جاهایی باعث خیر بشن.

        ممنون از این که نظرتونو درمیون گذاشتین

  • AXEL STONE گفت:

    هخ مگه میشه یکی نگیری و لختوپاره نکنی :rose: :heart: الان از همینجا دلم برای جکی JACKIE تنگه و دوست دارم ببینم چی میشه تیری که خورده از کدوم شخصیته که برم خدمتش صافو صوفش کنم :rose: :heart:

Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون کشتن کسی به اتمام رساند - گیمفا