نسخهی بعدی The Legend of Zelda از Red Dead Redemption 2 الهام گرفته است
تهیهکنندهی نسخهی بعدی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بیان کرده است که بسیاری از کارکنان استودیوی سازنده، بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کرده و از آن الهام گرفتهاند.
زمانی که نینتندو نسخهی جدید The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در طی مراسم E3 2019 معرفی کرد، همه از خوشحالی به پا خاستند. هنوز بسیار زود است که در رابطه با این بازی صحبت کنیم، چرا که حتی نامی مناسب نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. ولی جالب است که بدانید تیم سازنده برای ساخت این بازی از عنوان وسترن شرکت راکاستار (Rockstar) الهام گرفته است.
زمانی که در رابطه با ساخت بازی سوال شد، تهیهکنندهی بازی چنین پاسخ داد:
زمانی که نسخهی ابتدایی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را میساختیم، هم من و هم کارگردان بازی در حال تجربهی بازی Skyrim بودیم؛ در نتیجه طبیعی بود که بخش گشت و گذار بازی ما شبیه آن شود. اکنون سوال این است که با الگو قرار دادن Red Dead Redemption 2 و این که اکنون ما از آن الهام میگیریم، نسخهی بعدی چگونه خواهد بود.
بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بیش از ۱۴٫۲۷ نسخه به فروش رسانده است. برای مشاهدهی تریلر دومین نسخه از این سری، به این نشانی مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
نظرات
چه کردی با دنیا راکستار :yes: :inlove:
تازه کجاشو دیدین
استاندارد هایی که بوجود اورده تازه قراره استفاده بشه و از این خبرا زیاد بشنویم
ای راکستار
خدای بازی سازی تو با ما چه کردی
مرسی بابت منفیاتون جبران میکنم :-))
کار ندارم بازی چجوریه ولی استاندارد جدیدی نیاورد این بازی.هر بازی که خوب باشه نمیشه بهش گفت انقلاب کرده یا استاندارد جدیدی خلق کرده
اولا که از تو منطقیه که این حرفارو میزنی اون زیر هم یکی اومده تعریف کرده تو پای اسکایریم رو وسط میکشی
استاندارد جدید هم به این معنی نیست که المان جدید یا نواوری جدید به وجود اومده باشه معنیش اینه که یک کار رو به بهترین روش ممکن انجام بدیم مثلا یه مثال کوچیک میزنم اونمسیستم اسب سواری که تو این بازی از بهترین سیستم اسب سواری بازی های دیگه بهتره و این یعنی یه استاندارد جدید که استودیو های دیگه هم سعی کنن بهتر از راکستار بشازن یا حداقل در حدش بسازن یا مثلا گاد او وار که توی گیمپلی روونش چه استاندارد هایی رو که به وجود نیاورده….
امیددارم منظورمو متوجه بشی
اگر تعریف استاندارد اون چیزی باشه که تو میگی پس نصف بازیهایی که تا الان همه استاندارد ساختن نه خیر دوست عزیز استاندارد یعنی تغییر دوربین در بازی رزیدنت ۴ یعنی کاورگرفتن پشت اشیا و موانع(که بازی Gun.smoke اولین تجربه این کار بوده)و خیلی های دیگه.استاندارد این نیست که مثلا اسبت هر چی طبیعی تر حرکت کرد میشه استاندارد معنی کلمه “استاندارد”نباید شما رو به اشتباه بندازه
راکستار چی ساخته که زلدا با این عظمت ازش الگو میگیره.مرسی راکستار.
بگو بتسدا چی کار کرده با اسکایرم که نسخه اولش از اون الهام گرفته
:inlove: tnxXx
بازی کودکانه و بازی شکست خورده از خدای بازی گود آف وار :laugh: :laugh:
داداش چه ربطی داره.گاد از رد دد سرتره قبول همه ی دنیا هم میدونن آمار و جوایز هم اینو نشون میده اما این چیزی از شاهکار بودن رد دد کم نمیکنه که به جرات میشه گف جز ۱۰ بازی برتر تاریخه.
حالا چون گاد گوتی و بیگ وینر شده حق نداری بگی گاد از رد دد سر تره ?:-)
دوست عزیز اولا گوتی معنی نداره.گوتی یک جشنوارس مث بقیه و فقط بخاطر جو هایی که جف کیلی داده معروف شده ثانیا مجموع جوایز مورد نظره حالا بقول شما بیگ وینر که گاد با اختلاف رد دد رو شکست داد.شما چه بخای چه نخای این اتفاق افتاده.حالا میخای ناراحت شی یا میخای بصورت منطقی قبول کنی این یه حقیقته.
حقیقت ?:-)
باشه بهش میگم
گود آف وار ?:-) 😮 :rotfl:
مرسی که هستی !
Good of war؟!! :rotfl: :rotfl:
باز علی پاور با اکانتهای جعلیش اومد :laugh:
ببین اسم این دو تا بازی با هم این قدر برات سنگین بوده که مجبور بودی بیخود اسم God of War رو بیاری تا خودت رو خالی کنی
نکن داداش… با این مسخره بازی هات اسم God of War رو نیار پایین…(اسم زلدا و رد دد رو که عمرا با این چیزا بیاری پایین)
گوتی ملاک نیست نوب
رددد خودش از زلدا های قبلی الگو گرفته و بخش گشت و گذارش هم ساده تره میشه گفت حالا زلدا میخواد از رددد الگو بگیره البته سوء تفاهم نشه ها ساده بودن به معنای بد بودن نیست منظورمو اونایی که باید میگیرن
دقیقا درسته دوست عزیز
باید از گاد اف وار الگو میگرفت
واقعا ک نینتندو
البته این چیزی طبیعی در دنیای گیم که همه از هم الگو بگیرن
راکستار هم بدون شک از سری زلدا برای ساخت بازی هاش مثل رد دد و GTA الگو گرفت
مسئله اصلی اینکه نیازی نیست و نمیبینن که سازنده ها همچین چیزای ساده را بیان کنن.مثلا با اینکه واضح بود زلدا قبلی از اسکایرم الگو گرفته اما تا حالا سازنده ها نگفته بودن
در کل بهتر بود بیشتر از خدای جنگ الگو میگرفتن تا رد دد چون سبکاشون نزدیکتر مثل نوع روایت داستان تصویری و یا کارای جالبی که اترئوس با تیرکمانش میکرد.یا الگو گرفتن از تبر کریتوس
البته خیلی از کارای که توی رد دد ۲ میشد انجام داد خیلی قبل ترش میشد داخل زلدا هم انجام داد.مثل مراقبت از اسب یا صحنه اهسته شدن یا سرد و گرم شدن و غیره.نمیدونم دقیقا از چیش میخوان الگو بگیرن
خب تو که نمیدونی واس چی فکر میکنی نباید الگو بگیرن؟ مگه تو بازیسازی که قراره مثل اونا بفهمی؟
زورت میاد از گاد الگو نگرفته؟
از رد دد برا استاندارد اای جهانباز الگو گرفته که فکر نکنم تا حالا بازی کرده باشی که بفهمیش
ناموسا فازت چیه
خود سی دی پراجکت با اون عظمت میاد میگه میخوایم مثل رد دد ۲ یه بازی عالی بسازیم بعد تو میای این حرفو میزنی؟
فکر کردی نمیدونم چه حرفای بی موردی راجع به رد دد زمان گیم اواردز میزدی؟
شما کی باشین؟
به قول سایتاما–دار؟
منکه از کاربرای پیر سایتم شما را به یاد نمیارم شما چجور به یاد میاری.جالب اینجاست که خیلی کمم نظر میدم
ظاهراحالت خوبه نیست و انگار منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی چون که اولا یادم نمیاد حرف بی موردی و بدی زده باشم که اگه زدم نشون بده بیزحمت و دوما چرا موقع گوتی بیام پشت رد دد حرف بزنم در حالی بازی که دوست داشتم قاطعانه گوتی و بیگ ونر شد اینکار معمولا کسایی میکنن که بازی مورد علاقشون شکست میخور
خب نابغه تو که میدونی بگو از چیش میخوان الگو بگیرن تا ما هم بدونیم.ضمنا مگه ادم باید حتما سر اشپز باش که فرق بین غذای خوب و بد بفهم؟اینکه چه موادی لازم داره بدون و غیره
چرا باید زورم بیاد؟
گرفته که گرفته امیدوارم از کلی بازی دیگه هم بگیره
من فقط دارم میگم خیلی از چیزای رد دد قبلا توی زلدا هم بود و چون سبک گاد و زلدا بهم نزدیکتر بهتر بود از اون الگو بگیر.رد دد یه بازی کابوی و هفت تیر کشی اما خدای جنگ مثل زلدا افسانه ای.الان کجای حرفم باعث سوزش شد خودمم نمیدون
اگه پیدا کردم عکس کامنتاتو برات میفرستم ببینی
نه خدایی… ساختار زلدا، مخصوصا بعد Breath of the Wild به استایل اوپن ورلد های راکستار نزدیک تره تا اکشن ادونچر نیمه اوپن ورلدی مثل God of War.
روایت داستان و تصویری هم به نظر من شدید با هم اختلاف دارن زلدا و گاد آف وار. زلدا تقریبا داستانش یکی از غیر خطی ترین داستان های کل تاریخ گیمه (هر چند خیلی داستان قوی ای نداشت) ولی خب گاد آف وار کامل خطی میره جلو. مسلما آبشون با هم تو یه جوب نمیره.
و خب سلاح های کریتوس واقعا شبیه چیزایی که لینک حمل می کنه نیست… باز مدیریت منابعی که تو زلدا هست یه شباهت هایی به رد دد داره