اطلاعات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد
در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 2019، بازی Elden Ring با نمایش تریلری معرفی گردید. این عنوان با همکاری استودیوی فرام سافتور (From Software) و جرج آر.آر. مارتین نویسندهی رمان مشهور رمان نغمهی یخ و آتش ساخته میشود.
آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) رییس استودیوی فرام سافتور، در گفتگو با وب سایت خبری Xbox Wire توضیحاتی در مورد بازی Elden Ring ارائه داده است. به عنوان یک بازی فانتزی کلاسیک، روند توسعهی Elden Ring پس از انتشار آخرین بستهی الحاقی بازی Dark Souls 3 آغاز شد. بر خلاف آخرین ساختهی فرام سافتور یعنی بازی Sekiro: Shadows Die Twice، در Elden Ring تمرکز بیشتری برروی المانهای نقشآفرینی شده است.
میازاکی در مورد مبارزات بازی اظهار داشت:
ما نسبت به لذت بردن بازیبازان برای غلبه بر چالشهایی که در بازی تجربه میکنند، اهمیت میدهیم و این همان چیزی است که در دیگر عناوین ما نیز وجود دارد. من معتقدم این بازی یک تجربهی رضایتبخش خواهد بود. انواع مختلفی از سلاحها، جادوها و روشهای دیگر برای مقابله با دشمنان بازی وجود دارند.
در حقیقت، میازاکی معتقد است که Elden Ring در مقایسه با سری Dark Souls، برای بازیبازان تنوع بیشتری را برای غلبه بر چالشها فراهم میکند و آنها میتوانند تاکتیکهای خود را هنگامی که با دشمنان روبهرو میشوند، بسنجند.
Elden Ring یک بازی جهان باز همراه با قلعههای بزرگ خواهد بود.
وی ادامه داد:
من باید بگویم که بزرگترین تفاوت در این بازی نسبت به ساختههای قبلی، جهان باز بودن آن است. به همین دلیل، وسعت جهان بازی و داستان آن، به مانند عمق و آزادی عمل در اکتشاف و جستجو در آن به طرز چشمگیری افزایش یافته است. بدون شک بزرگترین عنوان ما با توجه به وسعت آن، منحصر به فرد است.
همچنین در بازی، قابلیتهای شخصی سازی کاراکتر و باسفایتهای گوناگون وجود دارد. میازاکی یکی از باسهای بازی را “وحشتناک” توصیف کرده است. همچنین وی در مورد همکاری با جرج آر.آر. مارتین صحبت کرد و خود را یکی از طرفداران ساختههای نامید. وی اعلام کرد در ابتدا انتظار نداشت مارتین این پروژه را قبول کند.
ناشر بازی Elden Ring شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) است. این عنوان قرار است برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و نیز پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود. تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
با اختلاف مورد انتظار ترین بازی برای من…
المان های نقش آفرینی بیشتر هستند ، باس فایت ها و مبارزات چالش برانگیز ، جهان باز ، محیط غربیِ بازی ، همچنین شخصیت قابل بازی مانند سولزبورن توسط خود ما خلق میشه..
در توضیحات دیگه هم که بود ، گویا تم داستانی هم شباهت هایی به بلادسولز داره.. مثلا جاهطلبی بشریت و اینا..
امیدوارم روایتش هم مثل سری سولز و بلادبورن غیر مستقیم و مرموز باشه..
سولز بورن 😯 😯
بلادسولز ?:-) ?:-)
قیمه هارو ریختی تو ماستا ها
“میازاکی یکی از باسهای بازی را “وحشتناک” توصیف کرده است” قراره حسابی اشکمون دربیاد 😀
خداییش پر کارترین استودیو این نسل فرام سافتور بود دمش گرم از اول نسل یعنی ۲۰۱۳ تا آخر نسل که میشه ۲۰۲۰ ۵ تا بازیAAA عرضه کرد که سه تاش ip جدید بود یعنی هر ۱٫۵سال یه بازی بهترین استودیو ها حتی نصف این کار هم نتونستن بکنن
dark souls 2
bloodborne
darksouls 3
sekiro
elden ring
دست مریزاد فرام سافتور
همش بر میگرده به مدیریت درستی که این بزرگوار داره. و تو مصاحبش گفته( میازاکی: روند توسعه کلی بازی تقریبا با Sekiro یکسان بود. در حالی که برای هر پروژه چندین کارگردان کمکی نیز داشتیم، من در زمینههایی مختلف نظیر جنبههای طراحی هنری، طراحی بازی و موسیقی برروی این عناوین نظارت میکردم) :yes:
و یه نکته؛ از کجا معلوم شاید بلادبورن ۲ در دست ساخته ?:-)
استدیو فوق العاده ای هستش و بازیهاشم شاهکار اما اصطلاح پرکار برای استودیویی مثل یوبیسافت به کارمیره (دوتا ghost,دوتا division,دوتا crew,سه تا ac,دوتا واچ داگز,رینبو و فورانر…که حدودا متای بالای ۸۰ داشتن هرکدومشون) ولی با بازی های fs مخصوصا بلادبورن زندگی کردم
یوبیسافت استودیو نیست دوست عزیز ، شرکتیه که خودش کلی استودیو داره
یوبی سافت یه ناشره در اصل، که کلی استودیو زیر دستش داره و بازی هاش رو حتی یه مواقعی، دور میگردونه تو استودیو هاش دور دنیا تا سریع تر کاملش کنن، اما فرام سافتور، در اصل، یه توسعه دهندست تا جایی که من میدونم…
جز شاهکار اصلا بلدی چیز دیگه بسازی ؟ :inlove: :yes:
?:-) ?:-) ?:-)
هروقت خبری از شاهکار های فرام سافتور میاد من واقعا به وجد میام یکی از یکی شاهکار تر
بی صبرانه منتظرشم
میدونم که بازی خوبی رو میسازن امیدوارم همانطور که انتظار دارن موفق بشه
معجون میازاکی و مارتین :inlove:
شاهکاری دیگر در راه است…
لذت بردن از بازی ؟؟ اونم تو اثار میزاکی؟؟
بازیایی که میسازه بیشتر کاراش عذاب روحیه تا لذت 😛
لذتش توی غلبه برسختی ها و چالش هاشه
اینکه باید خیلی محطاط و حساب شده بری جلو و بی گدار به اب نزنی اگر جذبش بشی دل کندن واست دیگه سخت میشه چون همش دوس داری دل به ترس بزنی و بیشتر کشف کنی توش
این بازی کلمه شاهکار تو همه چیزش موج میزنه لامصب وقتی جرج و میازاکی با اون سابقه درخشانش اینو میسازن = شاهکار
جهان باز هست شخصت اصلی رو هر طوری دلت خواست شخصی سازی کن جادوگری کن ماجراجویی در جهان بازی و قلعه ها داستانی بسیار زیبا.
فقط یه چیزی دوستان یه تئوری هست که میگه تو sekiro شخصت اصلی دستش قطع میشه دست چپش تو تریلر بازی elden ring هم یه دست هست که قطع شده اونم یه دست چپ که دقیقا از همون جایی که دست شخصت sekiro قطع شده بود قطع شده.ممکن است یه ربط هایی داشته باشن.
امیدوار بودم باندای نامکو ناشر این بازی نباشه
چون سطح گرافیک بازیایی که فرام سافتور باهاشون همکاری میکنه خیلی پایینه
من نمیگم سونی خیلی خوبه ولی خودتون بلادبورن و دارک سولز رو مقایسه کنین تا متوجه شید
خدا کنه شبیه نسخه افسانه ای سری سولز یعنی نسخه شماره دو باشه که اگه اینطور باشه شاکر خداوند و دعا گوی میازاکی خواهم بود
واقعا دارم خواب میبینم یا همکاری مارتین و میزاکی واقعیت داره
حالا دیگه همه مطمئن شدن آقای میازاکی یک نابغس و همکاریش با مارتین میتونه یه شاهکار رو بسازه.
و خبر خوشحال کننده اینکه ۳ ساله که در حال توسعه بوده و احتمالا اواخر همین نسل برای pc ps و x1 عرضه بشه
چیزی که از تریلرمشخصه دوتا شخصیت مرد و زن داره که تا حدی شبیه به هم هستن و احتمالا هردو کاراکتر و داستان خودشون رو دارن و بهم گره خوردن.
درباره گیمپلی هم مشخصا با یه بازی هاردکور سرسخت و سرعتی طرفیم که شخصی سازی و استفاده از سلاح های متنوع به اوج خودش رسیده.
گرافیک بازی به واسطه ی ناشر و تیم سازنده تضمین شده هست و با یک بازی جهان باز با کلی قلعه و سیاه چاله و محیط های تاریک و فانتزی طرفیم.
این بازی و گوست وار توکیو غافل گیر کننده ترین خبر e3 بوده تا الان…
ترکیب مارتین که کاراکتراشو عذاب میده با میازاکی که پلیرو عذاب میده چه شود❤:yes:
اصلا مگه میشه استاد بازی بسازه و نره تو مورد انتظار ترین ها
جیزز چی بشه این یکی سکیرو که عالی بود این یکی عالی تر :laugh: :laugh:
ببخشید عکس پست چه موجودی رو نشون میدهد هیچی ازش معلوم نیست یک موجوده نیمه کاره هست احساس میکنم.؟
بر اساس تجریه باید که فوق العاده باشه :yes: