شایعه: بازی جدید فرام سافتور Elden Ring نام دارد
طبق اطلاعات لو رفته از برنامهی شرکت باندی نامکو (Bandai Namco) در E3 2019، این شرکت قصد معرفی سه عنوان را دارد که یکی از آنها بازی جدید استودوی فرام سافتور (From Software) با نام Elden Ring است.
بر اساس اطلاعات لو رفته، باندی نامکو قصد دارد تا دو عنوان Tales of Arise و Elden Gate را برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانهی شخصی و همچنین عنوان Ni no Kuni: Wrath of the White Witch Remastered را برای کنسول پلیاستیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانهی شخصی معرفی و تا پایان سال جاری عرضه کند.
بر اساس اطلاعات درز شده، عنوان Elden Gate در سبک اکشن نقش آفرینی با کاگردانی هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان سری Dark Souls و عنوان Bloodborne و همچنین با نویسندگی جرج آر.آر مارتین (George R.R. Martin)، نویسندهی سری کتابهای نغمههای آتش و یخ در دست توسعه قرار دارد.
همچنین نشان این عنوان و تصویری احتمالی از صفحهی بارگزاری آن نیز منتشر شده است.
بر اساس توضیحات ارائه شده توسط باندی نامکو در اطلاعات لو رفته، Elden Ring بزرگترین بازی ساخته شده توسط فرام سافتور تا به این لحظه خواهد بود و در گوشه گوشهی آن، خطرات و رازهایی برای کشف کردن و پی بردن به آنها وجود خواهد داشت.
به نظر میرسد که عنوان مورد نظر بر خلاف سری Dark Souls، از داستان روشنتری برخوردار باشد. عنوان Sekiro: Shadows Die Twice هم که طی چند ماه گذشته عرضه گشته بود نیز نسبت به سری Dark Souls که داستانی گنگ را روایت میکردند، داستان روشنتری ارائه میداد اما با توجه به نویسندگی Elden Ring توسط مارتین، به نظر میرسد که روند داستان سرایی مرسوم در دیگر بازیهای نقش آفرینی مانند سری Witcher را در آخرین اثر اسودیوی فرم سافتور شاهد باشیم.
همچنین به نظر میرسد که Elden Ring با توجه به اعتراضات بازیبازان به سختی بیش از حد عنوان Sekiro: Shadows Die Twice، از درجه سختی کمتری برخوردار باشد یا حداقل مجهز به حالت کژوال (Casual) بشود. احتمالا این عنوان تا پایان سال جاری در دسترس بازیبازان قرار بگیرد اما همچنان برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهدهی تریلر معرفی Elden Ring باید تا برگزاری کنفرانس E3 2019 طی روزهای آینده صبر کنیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
Sekiro shadows die twice سخته؟؟؟؟امیدوارم یه حالت causal یا همین چیزی اضافه کنن و درجه سختی کلی رو پایین نیارن
اتفاقا من هیچوقت بازیهای سخت یا با درجه سختی بالا رو بازی نمیکردم اما sekiro انتخابی برای سختی یا آسونی نبود ولی حسابی لذتبخش بود و همین سختی بازی اون رو متمایز نشون میده با دیگر عناوین.
به به
کوچک ترین انتظاری که میشه داشت یه داستان پر پر و پیمونه …کوچیک ترین
امیدوارم جرج مارتین بعد نابود شدن گات یه داستان تمیز به این بازی تزریق کنه
خدایی یکمم اسون ترش کنن نوبایی مث منم بازی بتونن بکنن والا 😀
یه درجه اسونم بزاره تووی بازی واسه مایی که حوصله اعصاب دل درستی نداریم که بتونیم بازیش کنیم
بازی هاش واسه سختیش معروفه به چه دردی میخوره آسون شه ؟! با کمی صبوری میشه رد کرد همشونو ….
یا فرام سافتور گفتیم و عشق آغاز شد :inlove:
امیدوارم بازی خوبی بشه. چون ایندفعه داستانش مشخص و سر راسته :yes: :yes: :yes:
بخدا خندم میگیره میگن بازیبازان به درجه سختی سکیرو اعتراض داشتن
بابا بیخیال
شما برو ds 2 بزن
اصن همه ی لذت بازی های فرام سافتور به سختیشون و گیم پلیشونه ( البته از جو فوق العاده و طراحی های بسیار زیبا نمیشه نگفت )
به به :inlove: شاهکار حرص در بیار بعدی :-Dباس فایت های فیل و فنجون :inlove:
چه حالی داره وقتی که باس ۵ برابر خودت می پکونی بعد حس می کنی دنیارو فتح کردی 😀
خیلی وقته تو سایت نظر نزاشتم، فقط بازی جدید استاد میازاکی منو مجبور به دادن کامنت کرد. مطمعنم مثل بقیه ی کارهای استاد موفق خواهد شد. امیدوارم درجه ی سختی بازی قابل تغییر نباشه ، دلیل هم دارم برا این حرفم. کسایی که بازی کردن می دونن میازاکی از شما یک گیمر متفاوت می سازه و این کار رو هم با تحمل سختی که درون بازی وجود داره انجام میده و اگه بشه درجه ی سختی رو انتخاب کرد، خودتون رو از لذت محروم کردین.
کاملا درسته.بازی های استاد با سختی بالاشونه که همیشه شاهکار بودن.
عالی
از بابت نویسنده ، کارگردان و تیم سازنده خیالمون راحته…امیدوارم بازی موفقی بشه
هرچی بدن شاهکاره و ارزش تکرارهای متعدد رو داره
شما بیازید و ما بازی میکنیم و میریم به اسمون و براتون ارزوی موفقیت میکنیم و حمایتتون میکنیم
فرام سافتور عاشقتیم
من یادمه اون روزای اولی که دارک سولز معرفی شد میگفتن که میازاکی علاقه خاصی بهDark ringداشته اما توی فرهنگ یه سری کشورها مفهوم خوبی نداشته که تغییر داد اسم بازی رو اما این علاقه تاجایی پیش رفته که بالاخره توی این بازی اون ringرو وارد کرد
دمش گرم یکی از بهترین بازی سازهای موردعلاقمه اینم میشه یکی از برترین سه گانه دراینده نزدیک
فقط خییییلی منتظر معرفی نسخه انحصاری سونی ام که از طرف سلطان میازاکی معرفی بشه
یاد دوره معرفی دیمن سولز و بلاد بورن بخیر شاهکار های تکرار نشدنی مخصوصا دیمن سولز بااون محیط گوتیک وارش
عجب بازیی میشه
وااای با اینکه هیچی ازش نمیدونم وحشتناک براش هایپم
کارگردانی میازاکی و نویسندگی مارتین ترکیب فوقالعاده ایه بینظیره
امیدوارم دست ب درجه سختیش نزن بعد دوستانی ک میگن سکیرو سخته خدایی معلومه دارک سولز بازی نکردن پوستتو میکند میخواستی از اون جنگل و پویزن ها رد شی اولا کل تم بازی هاش سخته ایراد گرفتن الکیه چون اینم ی جور سبک بازیه این همه بازی راحت هستند ک میازاکی اومده خودشو از بقیه بازی ها جدا کرده یه جوری ک ثابت کرده ریز ترین دشمن ها هم میتونن شما رو بکشن حتی کوچکترین به نظرم اتفاقا سختی اش منطقی میتونه باشه دوما این که بازی به نظرم انقدر رمز و راز داره و شما رو جذب میکنه برای ادامه بازی که سختی ش اصن از یادتون میره شما دوست داری هی بچرخی از پیچیده بودن داستان سر در بیاری
سکیرو خیلی از دارک سولز سخت تره . دارک دستت بازه که تاکتیکهای مختلف بچینی و بازی رو جلو ببری . سکیرو کسری از ثانیه دیر دیفلکت کنی درجا مردی .
البته هرکی نظری داره اما بنظر من خیلی سکیرو راحتتره ، مخصوصا اینکه میتونی رسپاون هم شی یبار…
به قول شما هرکس نظری داره . اما من دارک رو تا اخر رفتم و گیر خاصی هم نداشتم تو بازی ولی سکیرو رو حتی نتونستم بازی کنم نمیدونم شاید رفلکسم دیگه کند شده .
راستش نظر شما بسیار محترم و من حرف دوستمون رو تایید میکنم بله هر کسی ی نظری داره اما راستش به نظر شخصی خودم سکیرو ی سری مکانیک های زیادی داشت که همین یکم بالانس به بازی تزریق میکرد و شما میتونستی از ترکیب های اونا استفاده کنی و به راحتی دشمن هاتو شکست بدی بعد شما محیط ت بزرگ بود و شما راحت میتونستی تو زمین های باس فایت بچرخی (البته نه همه شون) اما دارک سولز برات محدود میکنه و نمیزاره راحت بچرخی خب این خیلی کمک میکنه ب کشتن باس ها البته باز هم میگم نظر بنده است
چند وقت پیش داخل همین گیمفا ، دوستی گفت که فرام سافتور بهترین توسعه دهنده نسل هست.. حالا که دقت کنیم و به کارنامهی فوق درخشانش در این نسل بنگریم ( بلادبورن ، دارک سولز ۳ و سکیرو ) متوجه میشیم که کاملا استحقاقش رو داره.. حالا تو این اوضاع گیمینگ ، معرفی یه بازی جدید که توسط فرام سافتور و استاد میازاکی باشه ، برای من از هرچیزی هایپ برانگیز تره..
ای کاش یه روزی شاهد بلادبورن ۲ هم از این استدیو باشیم که نسخهی یکش برای من و خیلی های دیگه جزو برترین های عمر گیمریشون به حساب میاد.. من خودم به شخصه از سولزبورن بیشتر از سکیرو خوشم میاد.. به خاطر نوع و تم و سبک کلی بازی.. به ویژه در زمینهی داستان و نوع روایتش
امیدوارم ساخته جدید میازاکی ی درجه سختی نرمالی داشته باشه :yes:
عاشق فضای بازیهای میازاکی هستم و چندین بار دارک سولز هارو تا دارک سولز ۲ تموم کردم یا بهتر زندگی کردم ولی بعدش دیگه اعصاب و حوصله سختی بازیهای میازاکی رو نداشتم و ندارم درحالی ک خیلی دلم میخواد بازیشون کنم ولی خب دیگه اینقدری مشکلات اومده تو زندگی ماها ک واقعا اعصابشو ندارم.
قراره چی بدن که از سولز بزرگتره :yes: امیدوارم یه بازیه خوب بشه هر چن تا به حال از فرام سافتور بازیه بد ندیدم.
به نظرم بهتر درجه های سختی تو بازی بزارن حالت های easy . normal . hard یا همون طور که خودشون گفتن از sekiro اسون ترش کنن.
ولی بازم بهش فکر میکنم نصف هیجان بازی های فرام سافتور به سختیشون بستگی داره.
فوق العاده مورد انتظار و بر اساس تجربه بازیهاش باید گفت فوق العاده زیبا و یونیک خواهد بود :yes:
خدا به من رحم کنه!
تازه رسیدم سر باس فایت دیمون آف هاترد.
تو یوتیوب ک دیدم خیلی زمان بر بود.
دیگچ برسه به باس فایت آخری.گنجیرو آشین .
به نظر من که یه هاردکور باز مبتدی هستم سختی بیش از حد و زمان بر شدن باس فایت ها میتونه به بازی لطمه بزنه.
مخصوصا که این بازی ها از راه ها و روش های مرسوم بازی ها پیروی نمیکنن و پیچیدگی بیشتری هم دارن…