گزارش: Ghost Recon: Breakpoint برروی سرویس گوگل استیدیا عرضه میشود
شرکت یوبیسافت (UbiSoft) مدتی پیش دنبالهی بازی Ghost Recon: Wildlands را با نام Ghost Recon: Breakpoint معرفی کرد. اگرچه در زمان معرفی این بازی گوگل استیدیا (Google Stadia) در لیست پلتفرمهای مقصد آن ذکر نشده بود ولی جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی وبسایت کوتاکو (Kotaku)، انتشار این عنوان برروی سرویس جدید شرکت گوگل را تایید کرده است.
اگرچه انتشار بازی Ghost Recon: Breakpoint برروی سرویس گوگل استیدیا از سوی شرکت یوبیسافت رسما تایید نشده ولی این ناشر بزرگ تا به امروز پشتیبانی خود از این سرویس را به خوبی نشان داده است. زمانی که سرویس استیدیا با نام Project Stream شناخته میشد، عملکرد و کیفیت آن توسط بازی Assassin’s Creed Odyssey تست شده بود. علاوه بر این، در جریان مراسم GDC و رونمایی از این سرویس، به مدیر ارشد شرکت یوبیسافت نیز نام اشاره و از حمایتهای ایشان قدردانی شد که نشان دهندهی یک رابطهی عمیق بین شرکت یوبیسافت و گوگل است.
گزارش منتشر شده توسط وبسایت کوتاکو زمان دقیق معرفی بازی Ghost Recon: Breakpoint برای سرویس استیدیا را مشخص نکرده است. با این حال، اگر محتوای این گزارش را صحیح فرض کنیم، دو گزینهی بسیار خوب در آیندهی نزدیک برای اعلام این خبر وجود دارد. شرکت گوگل فردا استریم زندهای از سرویس استیدیا را با هدف معرفی بازیهای این سرویس و ارائهی اطلاعات جدید از آن پخش خواهد کرد که زمان مناسبی برای معرفی این بازی به نظر میرسد. با این حال، اگر شاهد معرفی بازی در رویداد فردا نباشیم، باید تا کنفرانس شرکت یوبیسافت در جریان مراسم E3 صبر کنیم. این شرکت حضور بازی Ghost Recon: Breakpoint در کنفرانس خود که در روز دوشنبهی هفتهی آینده برگزار میشود را تایید کرده است.
اگر دوست دارید با بازی Ghost Recon: Breakpoint بیشتر آشنا شوید، مقالهی «پیش به سوی E3 2019» با محوریت این عنوان، شروعی مناسب برای شما خواهد بود. مطالعهی مصاحبهی سازندگان بازی در رابطه با بخش PVP و برخی دیگر از المانها نیز برای شما خالی از لطف نخواهد بود. این عنوان تیراندازی در تاریخ جمعه ۱۲ مهر ماه ماه سال جاری (۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه میشود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
نظرات
دیگه همه بازیا آنلاین میشن
این وسط کشورایی مثل ژاپن و آمریکا و انگلیس حال میکنن که درآمد صنعت گیم مال اوناس بقیه کشورا گیم میشه واسشون رویا
دیگه باید به چشم صنعت نگاه کرد نه سرگرمی
از این خبر میشه فهمید تا فعال کردن استدیا و عرضه عمومی اون چیزی نمونده
تنها چیزی که دوست دارم بدونم اینه که خود گوگل برای این سرویس چقد میخواد پول بگیره
دقت کردین هر اتفاق جدیدی تو صنعت گیم میوفته، یوبی سافت جزو اولین حامیانشه ؟!
همراه شدن با سونامیه جهان باز بازیا ، انتشار بازیا روی اپیک ، عرضه روی استیدیا و …
نمیخوام منفی فک کنم و صفت نون به نرخ روز خوردن رو به یوبی نسبت بدم
شاید خیلیا بگن برای بقا تو این صنعت باید اینجوری بود، من این دوستان رو به کمپانی های بازیساز بزرگی که اکثر اوقات سوار بر امواج ترندهای روز نمیشن ارجاع میدم !
دقیقا باید نون به نرخ روز خوردن رو نسبت بدی چون یوبی سافت کاملا کمپانی پول پرستیه.من نمیگم فکر پول بودن بده در اصلشم کمپانیا همه به فکر پولن و اونام جز پول که واسه چشم و ابروی ما بازی نمی سازن حقم دارن ولی بعضی مث یوبی و EA و اکتی واسه پول حاضرن اعتبار و ارزش و کیفیت گیم رو تا حد امکان پایین بیارن نمونه ش سری اساسین و فار کرای نمونه ش بیخیال شدن سم فیشر و سری فوق العاده ی اسپلینتر سل و پرنس و حتی ریمن.اونطرف اکتی cod رو کلا داغون کرد EA پتانسیلی مث ریسپاون رو فلج کرده باییور به جای شاهکارای مس افکت انتم میده بیرون فیفا و بتلفیلدم که خودتون بهتر میدونید دوستان
دنیای پول و تجارته! یوبی می دونه که اکثر مشتری هاش مخاطبان عام پسند هستند و به همین دلیل سعی می کنه مخاطباش رو گسترش بده تا پول بیشتری دربیاره… مثلا اگه ببینه همه جهان باز دوست دارن… بازی هاشو جهان باز می کنه تا همه بخرن یا اگه ببینه همه دیویژن رو دوست داشتن… دیویژن و بازی های مثل اون رو بیشتر توسعه می ده.
ولی خب مثلا ناتی داگ که سوار بر امواج ترند های روز (به قول شما) نمی شه چون می دونه که همیشه خدا مخاطبان خاص خودش رو داره و هیچ وقت مجبور به این نیست که سراغ جذب مخاطب عام پسند بره… ولی یوبیسافت این طور نیست
دوست عزیز دوتا نکته تو نظرت هست
۱- کی گفته ناتی داگ دنبال جذب مخاطب خاص بوده و الان مخاطبای خاص رو جمع کرده و نه عام رو؟؟ یه نگاهی به بازی های محبوب ناتی داگ مثل تلو و آنچارتد بندازی میبینی تو سبکی بودن که جزو محبوب ترین ژانر هاست و اتفاقا تعداد بسیار زیادی مخاطب عامه پسند داره
۲- اگر منظورت اینه که کمپانی مثل ناتی داگ تونسته مخاطب های خودش رو داشته باشه ولی یوبی سافت برای جذب مخاطب همیشه داره تقلا میکنه، بازم کاملا اشتباه میکنی. کافیه یه نگاه به ip های فوق العاده محبوب و ریشه دار یوبی بندازی و ببینی از قدیم الایام چقدر گیمر رو به خودش جذب کرده ! این سیاستیه که خود یوبی اتخاذ کرده و ربطی به حفظ مخاطباش نداره !
پس نتیجه گیری این میشه که فرق کمپانی مثل ناتی داگ با یوبی سافت این هستش که ND میدونه تو این صنعت از قدیم و تا آینده نوع بازیسازی که همواره مورد استقبال گیمرا هست چیه و سراغ او میره و کاری به ترندهای روز نداره ! در واقع المان های ثابت صنعت گیم رو که هیچ موقع تاریخ انقضا ندارن رو به خوبی میشناسه و همون براش کفایت میکنه
گوگل استیدیا نیاز به بازی انحصاری داره برا موفقیت , بازی مولتی پلتفرم که فایده نداره.
این سرویس برا اینه که حتی سنگین ترین بازی های دنیا رو هم روی یه pc ضعیف بتونی تجربه کنی خودت دیگه دلیلشو میدونی.
اما جدا از این من یکی اصلا ازش خوشم نیومده.
نه فقط رو PC های ضعیف بلکه تمام موبایل ها و تبلت ها و TV ها میشه تمام بازیا رو تجربه کرد.
خب معلومه… نود درصد پی سی گیمرا از بازی ها و سرویس هایی که نیاز به اینترنت سریع دارن متنفرن.
کنسول گیمر ها هم همینطور… مخصوصا تو ایران…
زمونه ی بدی شده
خدایا صنعت گیم همینجوری بگذره من حاظرم نه روزی برسه که فقط سرویس استدیا وجود داشته باشه و هیچ کنسولی نباشه و از این سرویس ها بیاد و بازی ها هم فقط برا اینا منتشر بشن.
اتفاقا با ماهیت تمام آنلاینش هم جور درمیاد.
من فقط برام سواله که استیم میخواد چیکار بکنه.سونی و استیم که بر علیه گوگل متحد شدن valve همینجوری داره نگاه میکنه فقط.تا الان اپیک رو داشت نگاه میکرد الان گوگل هم میخواد فقط نگاه کنه ؟
اپیک مثل استیم یه فروشگاه (به درد نبخور 🙂 ) هست ولی استادیا کلا مربوط میشه به استریم که اونم مربوط میشه به محدودیت های سخت افزاری…
.
“سونی و (استیم) که بر علیه گوگل متحد شدن…” 😮 :sarcasm: … اینقدر تو کف استیم بودی که… بفرما اینم نتیجش :wilt:
.
اتحاد ماکرو و سونی برای استفاده سونی از سرور های ماکرو بود 😐
اشتباه شد دیگه :laugh:
خب داداش اگه استادیا موفق بشه مردم رو خودش بازی میکنن نیازی ندارن بیان رو استیم چیزی بخرن
خوشحالم که صنعت گیم تا جایی پیش میره که هر کسی با هر دیوایس و پلتفرم ارزونی هم که داره بتونه بهترینا رو تجربه کنه و دلگیرم از دنیا که کم کم دارم از بهترین علاقه زندگیم دست میکشم زمزمه ش شروع شده و فعلا با بیخیال شدن مولتی پلیر به خاطر سرعت نت و تحریما کم کم داره سرنوشت غم انگیزمون شروع میشه .i always loved the game 😥 😥 😥