خالق بازی Ancestors: The Humankind Odyssey از داستان و مشارکت اجتماعی در آن میگوید
پس از چند سال از معرفی عنوان Ancestors: The Humankind Odyssey، سرانجام تاریخ انتشار بازی مشخص شد. بازی در اواخر سال ۲۰۱۹ برای رایانههای شخصی و کنسولهای نسل حاضر منتشر خواهد شد.
آقای پاتریس دسیلتس (Patrice Désilets) خالق سری Assassin’s Creed، به عنوان طراح و کارگردان برروی Ancestors: The Humankind Odyssey کار میکند. وی در مصاحبه با وبسایت Wccftech در مورد قسمتهای مختلف این بازی صحبت کرده است. یک از موضوعات این بحث در مورد چگونگی بدست آوردن ایدهها برای بازی بود، بدین معنی که چگونه ایده اصلی بشریت قابل بازی باشد و چیزی که وی امیدوار است پس از انتشار بازی به نظر برسد. هنگامیکه از دسیلتس در مورد روایت بازی سوال شد، وی گفت که یک داستان وجود دارد، گرچه ممکن است در معنای سنتی آن نباشد. دسیلتس به جامعهی بازی نگاه میکند تا راهی برای رسیدن از نقطهی A به B پیدا و از آنجا عبور کند. خوشبختانه اجداد اولیه ما در این بازی تلاش میکنند تا جهان اطراف خود را درک کنند.
صحبتهای دسیلتس در این مورد :
این یک نتیجهگیری است. این جایی است که در نهایت شما به عنوان یک گونه از نظر فیزیکی تغییر میکنید. بنابراین شما از اولین گونه به یک گونهی دیگر میروید و در نهایت آنها این روند تکامل را تمام میکنند. اما شما همیشه میتوانید به عقب برگردید و یک بازی جدید را شروع کنید. در دنیای بازی شما میتوانید متوجه بشید که در بازی اتومبیل ندارید، درست است؟ بنابراین در دنیای بازی، شما باید به آنجا بروید. نقشهای در بازی وجود ندارد و من امیدوارم که جامعهی طرفداران یک نقشه را رسم کنند. آن اطلاعات اجداد مفید خواهید بود چراکه ما این کار را انجام نمیدهیم. این برای شماست، این سفر و زندگی شما خواهد بود. به این دلیل که متناسب با موضوع است و اجداد ما آن را نمیدانستند.
شما میدانید چرا خدایان وجود دارند، چون آنها ماه و خورشید ستارگان هستند. این چیزی که در آسمان ظاهر میشود و نور میدهد خداست، آیا فردا دوباره برمیگردد؟ معمولا برمیگردد. اما چه اتفاقی میافتد اگر روزی برنگردد؟ و ماه، اوه، حالا ما نور داریم و آن تغییر میکند.
در حال حاضر Ancestors: The Humankind Odyssey توسط استودیوی پاناچه دیجیتال (Panache Digital) در دست ساخت و قرار است در تاریخ ۵ شهریورماه ۱۳۹۸ (۲۷ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانههای شخصی عرضه شود. نسخههای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در ماه دسامبر میلادی منتشر خواهند شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
نقشه تو بازی نیست اینش یکم عجیبه اگه نقشه اش هم خیلی بزرگ باشه دیگه خیلی سخت میشه.
احتمالا دنیاش مثل ماینکرفت بزرگه