یکی از سازندگان Lords of The Fallen 2 از پروژه خارج شد
یکی از دو استودیوی همکار در ساخت دومین نسخه از عنوان Lords of The Fallen، به دلیل عدم وجود کیفیت مطلوب در امر ساخت این بازی، به اجبار از پروژه خارج شد.
استودیوی سی آی گیمز (CI Games)، که وظیفه ساخت عنوان Lords of The Fallen 2 را در اختیار دارد، سال گذشته استودیوی دفیانت (Defiant) را به عنوان همکار خود، به پروژه وارد کرده بود. این استودیو، وظیفهی داشت تا نسخهی اولیهی این عنوان که در سال ۲۰۱۶ کنسل شده بود را بازسازی کند.
اما حالا و با اعلام این موضوع توسط استودیوی سی آی گیمز نسبت به عدم وجود کیفیت کافی در کار استودیوی دفیانت، دفیانت مجبور به ترک پروژه شده و در حال حاضر، تمام اختیارات ساخت بازی بر عهدهی سی آی گیمز است.
سی آی گیمز طی کنفرانس خبری توضیح داد:
به دلیل عدم انجام اقدامات کافی در رابطه با روند ساخت و توسعهی عنوان Lords of The Fallen 2 توسط استودیوی دفیانت، کیفیت بازی به حد مطلوب نرسیده و ما اعلام میداریم که به دلیل وجود چنین کمکاری در پروژه، مجبور به قطع همکاری با این استودیو هستیم. در واقع ما سه بار به این استودیو در رابطه با افزایش کیفیت کار آنها تذکر داده بودیم اما آنها به این تذکرات توجهی نکردند.
آقای دیوید گرین (David Grijn)، موسس استودیوی دفیانت، طی مصاحبهای به دفاع از استودیوی خود پرداخت:
گروهی فوقالعاده با تجربه و خلاق را به عنوان مسئول ساخت بازی Lords of The Fallen 2 قرار داده بودم. گروه ما به خوبی میداند که چگونه بازیهای با کیفیتی را تولید نماید. کارنامهی ما در همکاری با استودیوهای بزرگ در ساخت عناوینی مانند Just Cause 3 ،Call of Duty: Advanced Warfare ،Far Cry 5 و DMC: Devil May Cry خود اثبات این موضوع است. متاسفانه در حال حاضر به دلیل پایبندی استودیوی ما به قرارداد با سی آی گیمز، نمیتوانیم اطلاعات بیشتری در رابطه با این مشکلات و اختلاف نظرها ارائه و بیان کنیم.
در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه و همچنین هیچ اطلاعاتی در رابطه با پلتفرمهای مقصد این عنوان در دسترس نیست اما شما میتوانید نقد و بررسی نسخهی اول Lords of The Fallen را به قلم آقای آقابابایی مطالعه فرمائید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
نسخه یک رو تجربه کردم نکته مثبت گرافیک خوب و چشم نوازی داشت و همین… :yes:
نکته منفی گیم پلی خسته کننده و حرکت های محدود ضربه زدن و یکسری جانور تکراری بودن هر چی میکشتی بازم بودن و اگه کشته میشدی دوباره که بازی شروع میشد اون عزیزانی رو هم که کشته ی بود دوباره زنده میشدن :yes:
Lords of the Fallen سخت و پوچ:yes:
در کل به کسی توصیه نمیکنم :yes:
منم بهت توصیه نمیکنم که کامنت بذاری :laugh:
دوست عزیز من سبکش شبیه سولزه دیگه هر کسی نمیپسنده.منی که عاشق سولز بورنم خیلی حال کردم باهاش.هم این هم نیوه هم سرج.بلادبورن که دیوونم کرد. :inlove:
Naima.1371@
داداشم امیدوارم لذت ببری :yes:
من نظر خودم رو گفتم هیچ وقت با عناوین مثل این و کارهای استاد میزاکی ارتباط برقرار نکردم دوست ندارم الکی بکم تجربه خوبی داشتم و لذت بردم واقعا این سبک وقت و حوصله زیادی میخواد :yes: ما بیشتر رو Easy میریم :laugh:
PERSIAN NAZ @
نظرم رو گفتم از توصیه شما ممنون :yes:
سالاری داداش سل گل
۱۰۰ درصد سلیقه ها متفاوته وگرنه این همه بازی خلق نمیشد سل جان
عزیز دلی
میگم اگه نظرات استادانه ندی و از VPN هم استفاده نکنی و سعی بر تخریب دیگر پلتفرمها نگیری منم باهات کاری ندارم و تضمین میکنم که بقیه رفقا هم بیخیالت باشن
نظر بده اما تخریب نکن
یکی از آندرریتد ترین بازیا بود واقعا. امیدوارم نسخه بعدی بترکونه :yes:
امیدوارم هرچه سریعتر بازیشون اماده بشه و عرضه بشه و از بند مشکلات رهایی پیدا کنن
دوستان چون میدونم خیلیها این عنوان رو بخاطر نمرات افتضاحش تجربه نکردن میخوام اطلاعاتی رو از بازی تقدیمتون بکنم
ژانر بازی اکشن هاردکور رئالیسمه و ضربات بصورت واقعی انجام داده میشن و دشمنان هم قدرتمندن
تو بازی چندین باس قدرتمند هست و هر باس حرکات منحصر بفرد و نقطه ضعف خودش رو داره
دشمنان گوناگونن و هر مدلشون ضرباتی مختلف رو میزنن
شما باید با کشتن دشمنان XP جمع کنید و با کشتن بیشتر در حالت RAW به درصد بیشتری میرسید تا ۲ برابر بگیرید
محیط بازی نسبتا کوچیکه اما باید در هر نقطه گشت و گذارهای مختلفی رو تجربه کنید
موسیقی بازی عالیه و موسیقی اغازین هم بسیار زیباست
شما در طول بازی سلاح مختلفی رو بدست میاری و میتونه خنجر یا گرز یا تبر یا نیزه بلند یا شمشیر بزرگ باشه و سپرها هم گوناگونن و از بزرگ تا کوچک موجوده
مدل حملات شبیه به سولز هست و سپر قسمت مهمی از دفاعه
شما میتونید افزایش میزان زندگی و جادو و قدرت بدنی رو ابگرید کنید و ظرف حاوی سلامتی هم در طول بازی بیشتر میشه
گرافیک و طراحی بازی عالیه و خیلی خوب ساخته شده
این عنوان در سال ۲۰۱۴ اومد اما هرگز به اون چیزی که حقش بود نرسید و بیشتر اوقات هم در تخفیفات حرف اول رو میزنه
امیدوارم تجربش کنید و از چنین عنوان زیبائی جا نمونید
چه نظر فوق العاده ای.ممنونم از شما.توضیحات کامل بود.بازیش بسیار خوبه و در حقش خیلی نامردی شد.یکی از بهترین زره هارو تو دنیای گیم میتونید تو این بازی ببینید
قسمت اولو بازی نکردم اما مطمعنا بازیش میکنم با توجه به توضیحات persian nazi بعد ببینم چی میشه اگه خوب بود قسمت دومم بازی میکنم
حمیدرضا جان اگه سولز رو دوس داری قطعا از این و سرج خوشت میاد.
منظور اینه یه جورایی به سختی سولز هست اگه اینطوره حتما میرم سراغش thanks :yes:
اره داداش مخصوص هاردکورهاس.بزن به بدن حتما پشیمون نمیشی
:yes:
ci باید صبر کنه سازنده های اصلی بازی deck13 رو بعد از اینکه surge 2 ساخته شد بزارند تا ساخت بازی رو ادامه بدن مخصوصا الان که تجربشون هم خیلی بیشتر شده.
بازی خوبی هست ولی تو نسخه ی دوم نیاز به تغییرات زیادی داره تا بهتر بفروشه و نمرات بهتری بگیره.
مهمترین چیز اینه که سرعت گیم پلی بازی باید خیلی بیشتر بشه. بهبود کار سازندگان بازی تو surge مشخص بود و یذره بیشتر تلاش کنن lords of the fallen 2 میتونه یه rpg محبوب بشه.
موافقم با شما.نام کاربری وعکس پروفایلتم عشقه.دیوونه ی این بازیم.۱۰ بار رو پلی استیشن ۱ تمومش کردم شاید باور نکنی ۱ سال پیش هم ۳ بار رو پیسی با امولیتر تمومش کردم.هنوزم خیلی خیلی جذابه.شاهکار بود و به نظر من در کنار متال گیر سالید ۱ بهترین بازی نسل ۵ بود.فقط یه مشکل داش اونم این که کاراکترا صحبت نمیکردن و همه چی بصورت زیر نویس بود.تو نمراتم خیلی ضربه زد به این شاهکار.
ممنون.
صد در صد باور میکنم، چون فیزیک بازی و چالش هاش و تنوعش حتی هنوزم جواب میده!
من حتی بی کلام بودنش رو هم دوست داشتم، چون بهتر از کلام انگلیسی میتونستم متوجه دیالوگ ها بشم. :laugh:
خوبیش این بود باید ضربدر رو میزدی بره متن بعد.وقت کافی داشیم برا خوندن جملات 😀 .
😀 :laugh: :yes:
Underrated
هم این و هم surge بدست منتقدین کشکی خراب شدن