استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا

استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد

محسن رضوی فر
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 چند سال است که توسط استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در دست توسعه قرار دارد. با توجه به صحبت‌های مبهمی که چندی پیش سازندگان بازی انجام دادند، این احتمال وجود دارد که این بازی با تاخیر طولانی عرضه شود و یا اینکه در انتهای سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شود.

به هر صورت، با پشت سر گذاشته شدن سال‌های ساخت بازی، مراحل ساخت قسمت‌های پایانی Cyberpunk 2077 به آهستگی دنبال می‌شود. به نظر می‌رسد سازنده‌ی سری بازی‌های مشهور The Witcher برای هفته‌ها و ماه‌ها از کارکنان خود خواسته است که در شب‌ها و روزهای تعطیل نیز کار کنند. حال آقای مارسین ایوینسکی (Marcin Iwiński) مدیر استودیوی سی‌دی پراجکت رد، در گفتگو با وب‌سایت Kotaku گفته است که آن‌ها می‌خواهند تعادل بین کار کردن و زندگی را برای کارکنان خود بهبود ببخشند.

وی در این مورد اظهار داشت:

ما استودیوی شناخته شده‌ای هستیم، اجازه بدهید برای یک لحظه در اینجا فروتن بمانم. ما به خاطر رفتار محترمانه با بازی‌بازان شناخته شده هستیم. این چیزی است که ما برای آن به سختی تلاش کردیم و من واقعا می‌خواهم برای کارکنان خود نیز با احترام شناخته شویم.

وی ادامه داد:

ما برای مدت زمان طولانی برای توسعه‌ی بازی تلاش کردیم. ما به طور واضح به افراد اطلاع داده‌ایم که البته لحظاتی خاص وجود دارد که در آن ما باید سخت کار کنیم. فکر می‌کنم نمایش بازی در E3 مثال خوبی است، اما می‌خواهیم با کارکنان خود انسانی‌تر و متواضعانه رفتار کنیم. اگر آن‌ها نیاز به مرخصی داشته باشند، به آن‌ها مرخصی می‌دهیم. در صورتی که درخواست شود به روی آن‌ها اخم نمی‌کنیم. من فکر می‌کنم این تعهدی است که امروز آماده‌ی انجام آن هستیم و ما به مردم گوش خواهیم داد. ما قطعا خطوط دیالوگ زیادی را در اینجا باز می‌کنیم و می خواهیم با آن شروع کنیم.

همچنین آدام بادوفسکی (Adam Badowski) کارگردان بازی Cyberpunk 2077، در این زمینه تاکید کرد که انگیزه‌های شخصی برای این تغییر وجود دارد.

وی در این خصوص گفت:

ما پیرتر می‌شویم و بسیاری از افرادی که در استودیو مسئول هستند، خانواده و بچه‌های کوچک دارند و کاملا آن را احساس می کنند.

وی در بحثی دیگر اظهار داشت:

ما افراد متخصص بسیار بی‌نظیری داریم و شما نمی‌توانید شبیه آنها را پیدا کنید. ما به آنها نیاز داریم تا کارهای بسیار خاصی انجام دهند و  ما باید از آنها بخواهیم زمان بیشتری را صرف چیز خیلی خاصی کنند، زیرا راه دیگری برای انجام آن وجود ندارد.

به طور کلی این استودیو معتقد است که مراحل نهایی توسعه‌ی Cyberpunk 2077 بهتر از شرایطی است که سری The Witcher در آن ساخته شد.

Kotaku همچنین در این گفتگو تاکید کرد در سی‌دی پراجکت رد هنوز ممکن است مشکلاتی داخلی وجود داشته باشد و توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077 نتوانسته‌اند به همان اندازه که عموم مردم آن را درک می‌کنند، به راحتی به حرکت ادامه دهند. یک فرد ناشناس که سابقه‌ی کار در این استودیو را داشته، به Kotaku گفته است:

من احساس می‌کنم که صدها خطوط موازی وجود دارد که می‌توان بین داستان توسعه‌ی سخت بازی Anthem و داستان حتی سخت‌تر توسعه‌ی Cyberpunk 2077 کشید.

 

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامعلوم برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

استودیوی CD Projekt Red قصد دارد سخت‌گیری کمتری نسبت به کارکنان خود در ساخت Cyberpunk 2077 داشته باشد - گیمفا