کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order اطمینان بالایی از کیفیت آن دارد
شرکت الکترونیک آرتس ماه گذشته میلادی سرانجام از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به صورت کامل رونمایی کرد. عنوانی تکنفره، داستانمحور، که توسط استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) توسعه مییابد و ماه نوامبر امسال، برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. اگرچه جز یک تریلر سینمائی، چیز دیگری از این بازی نمایش داده نشد، اما طرفداران «جنگهای ستارهای» به شدت نسبت به آن هیجانزده هستند. این هیجان و اشتیاق، به خاطر این است که این بازی شامل هیچ بخش چندنفره و پرداختهای درون برنامهای نمیشود و چیزی که تا الان ریسپاون به تصویر کشیده نیز زیبا به نظر میرسد. شاید به همین خاطر است که از اطمینان بالای استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان این بازی، نسبت به آن و تیمش، شگفتزده نشویم.
سازنده سابق God of War در گفتگو با مجله پلیاستیشن بیان داشت:
ما تیمی هستند که دست کم گرفته شدهاند اما همه ما، [از لحاظ تجربه] ریشهدار هستیم. زمانی که من هرروز سر کار میروم و شور و اشتیاق زیادی را در استودیو احساس میکنم و زمانی که کنترلر را در دستانم میگیرم و میبینم که چیزی که ساختهایم واقعیست و سرگرمکننده است، احساس خوبی دارم و باعث میشود که فکر کنم در مسیر درستی هستیم و میتوانم بگویم که اطمینان بالایی از آن دارم.
همانطور که میدانید، در ساخت یک بازی ویدئویی خوب، افراد بااستعداد و پرشوری نقش دارند. خوشبختانه برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، استیگ آسموسن توانسته کم کم تیمی کهنهکار را گرد هم آورد. وی در این باره و در خصوص تیمی که در ریسپاون گردم هم آورده، اظهار داشت:
این چیزیست که خیلی کم پیش میآید در این صنعت آن را انجام دهید. ما قادر بودیم تا به آرامی و به صورتی پایدار این کار را انجام دهیم و این چیزیست که هرگز در بازیها انجام نمیشود.
وی افزود:
ما کهنهکاران بزرگی از این صنعت را استخدام کردهایم. افرادی که برروی بازیهایی نظیر Uncharted، بازی God of War، سری Batman، سری Bioshock و مجموعه Metal Gear و البته Titanfall و Call of Duty کار کردهاند.
ماه آینده و در جریان رویداد E3 2019، شاهد رونمایی از گیمپلی این بازی هستیم و آن زمان، بهترین موقع برای دیدن دستپخت آسموسن و تیمش خواهد بود.
بازی موردانتظار Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
نگران ناشرشم 😐
ولی امیدوارم داستان قشنگی و شخصیت های به یاد موندنی رو خلق کنه :yes:
داداش اگه این EA اذیت نکنه و از تیم سازنده حمایت کافی رو بکنه این بازی میتونه به شاهکار تبدیل بشه
استیگ آسموسن شاهکار God of War 3 رو توی کارنامه خودش داره از لحاظ کارگردان این بازی تضمین شدست
امید زیادی به موفقیتش دارم :yes:
موافقم دوست عزیز ولی خب دو تا نکته
یکی اینکه هر کارگردان عالی ای همیشه تو اوج نیست مثل استاد میکامی که خب بعد از اویل ۴ افت کرد یا تو سینما که زیاد مثال وجود داره
دیگه اینکه عملکرد و خرد جمعی هم بسیار مهمه
ولی به قول شما بزرگترین سد راه موفقیت این بازی خود ای ای هسته
اره داداش مثلا همین دیوید جف که نتونست موفق ظاهر بشه بعد از خلق عناوینی همچون گاد و twisted metal
ولی امیدوارم پروژه جدید جف موفقیت آمیز باشه
آسموسن هم خب یه پروژه داشت قبلا تو سانتا مونیکا که کنسل شد ولی امیدوارم این بازیش شاهکار بشه
در مورد کار تیمی هم که استودیو respawn سابقه خوبی داره
فقط میمونه همراهی EA
یه خبری یه جایی خوندم دیوید جفی اعتقادی به کشتن خدایان به اون شکل وحشیانه نداشت. همون بهتر که رفت!!!! و برعکس بارلوگ و به خصوص ایشون به سلاخی وحشیانه خدایان علاقه نشون دادن. در ابتدا بارلوگ کارگردان نسخه سومم هم بود ولی استودیو رو ترک کرد و ادامش رو ایشون کارگردانی کرد که فکر کنم جزو طراحا و انیمیشن سازای نسخه ۲ بود. میخوام بگم دوست دارم اینم برای نسخه های بعدی به سانتا اضافه شه تا با بارلوگ صحنه های خشنی رو خلق کنن گرچه محدودیتی که دارن اینه که کریتوس دیگه وحشی و خام و جوون و مغرور و به دنبال انتقام و سلاخی نیست و نیز به دنبال کسی برای کشتن نمیره بلکه هرکی میاد سر راهش میکشه. از طرفی داره جوری پسرش رو تربیت میکنه که مثل خودش نشه. بنابراین خشونت های وحشیانه درصورتی امکان پذیره که اتریوس رو بزور ببرن اونوقته که کریتوس دوباره میشه مثل گذشته. 😯 تو بازی هم دیدیم که تو الفهایم که بچشو دزدیدن وحشی شد و رفت رو حالت خشم!!! 😯
علی اتفاقا خودمم همش چنین تصوراتی رو برای نسخه بعدی گاد تو ذهنم مرور میکنم مثلا اودین و یا ثور آترئوس رو گروگان بگیرن اونوقته که خون جلوی چشمای کریتوس رو میگیره و میتونیم شاهد خشمی حتی بیشتر از نسخه سوم درون کریتوس باشیم چون کریتوس قبلا هم دختر و همسرش رو از دست داده دیگه به هیچ وجه نمیخواد پسرش رو هم از دست بده
به هر حال بازم باید صبر کرد تا ببینیم داستان چجوری پیش میره
موافقم :yes: اطمینان دارم کریتوس یه اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنه و ایندفعه به هر قیمتی شده فرزند و زندگی جدیدش رو حفظ میکنه. خدایی اصلا نمیتونم تا اومدنش صبر کنم از طرفی هم با این اوضاع قیمتا نسل بعد مثل یه کابوس میمونه ولی من شده کلیم رو بفروشم گاد رو از دست نمیدم 😀
موفق باشی
استیگ اسموسن=گرافیک بالا-خشونت زیاد-گیم پلی دیوانه کننده-صحنه های دکمه زنی فراوان
از سازنده گاد ۳ چیزی کم تر از این انتظار نمیره
چقد من دوس دارم نسخه ی سوم گاد جدید رو این مرد بسازه.لاکردار دست به کشتارش توپه و مطمئنا تو نسخه ی ۳ کریتوس میخاد زمینو زمانو قلع و غم کنه.کی بهتر از این کارگردان.
ما کهنهکاران بزرگی از این صنعت را استخدام کردهایم. افرادی که برروی بازیهایی نظیر Uncharted، بازی God of War، سری Batman، سری Bioshock و مجموعه Metal Gear و البته Titanfall و Call of Duty کار کردهاند.
ببینید کیا رو برا ساختش استخدام کردن به احتمال زیاد بازیه بزرگی میشه