Star Wars Jedi: Fallen Order به موضوعات مختلفی وارد میشود و مسیری غیرمعمول را دنبال میکند
ماه گذشته، استودیوی ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرس، رسماً از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کردند؛ عنوانی داستانمحور و تکنفره از دنیای «جنگهای ستارهای» که اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در زمان رونمایی از این بازی، ریسپاون (Respawn Entertainment) تاکید زیادی روی داستان و روایت آن داشت. با عدم وجود بخش چندنفره و پرداختهای درون برنامهای، سازنده Titanfall و Apex Legends برروی روایت داستانی عالی و اصیل در دنیای «جنگهای ستارهای» تمرکز دارد. برای تحقق این هدف، این استودیو تیمی متشکل از نویسندگان حرفهای را گرد هم آورده است که شاخصترین آنها، کریس آولون (Chris Avellone) نام دارد. کسی که برروی عناوینی نظیر Planescape Torment، Icewind Dale، Fallout 2، Fallout New Vegas، Divinity Original Sin II، Baldurs Gate و Star Wars Knights of the Old Republic و…کار کرده است.
به تازگی وبسایت VCG گفتگویی با آولون داشته و با او درباره دنیای «جنگهای ستارهای» و چیزهای مرتبط با آن صحبت کرده است. او در بخشی از این مصاحبه، از عدم علاقه شخصیاش به فیلم «آخرین جدای» The Last Jedi صحبت کرد که میتوانید از این نشانی، به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید. با این حال، بیشترین صحبت آولون در خصوص بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بود. این نویسنده در این مصاحبه ابراز داشت که این بازی به بررسی موضوعات مختلف و متنوعی میپردازد و خط داستانی اصیل و در عین حال، غیرمعمول دارد.
آولون بیان داشت:
زمانی که من به [تیم توسعه] Fallen Order پیوستم، موضوعات مختلفی برای آن بوجود آمده بود. KoTOR 2 داستان خود را روایت میکرد و من احساس کردم که Fallen Order این فرصت را دارد تا به کاوشِ موضوعات مختلفی بپردازد و مسیری غیرمعمول را در پیش گیرد زیرا چیزهایی در آن وجود داشتند که من انتظار آنها را نمیکشیدم.
این نویسنده ادامه داد:
من فکر میکنم که Fallen Order یک تجربه جنگهای ستارهای را ارائه میدهد اما دیدگاههای جالب و جدید دیگری نیز در آن نهفته است که فکر میکنم بازیبازان آن را درک کنند.
به بیان دیگر، Star Wars Jedi: Fallen Order همچنان یک تجربه از دنیای Star Wars شناخته میشود اما در عین حال، سعی میکند تا چیزی اصیل و متفاوت را دنبال کند که شاید طرفداران جنگهای ستارهای از آن خوششان بیاید. با این حال، دو شرکت لوکاسآرتس (LucasArts) و دیزنی (Disney)، وقتی پای خلاقیت در دنیای «جنگهای ستارهای» مطرح میشود، بسیار محتاط و سختگیر میشوند؛ بنابراین، در پیش گرفتن مسیری جدید در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، با در نظر گرفتن خط مشی این دو شرکت، موضوعی جالب توجه است.
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. تا این لحظه، خبری از پورت این بازی برای دیگر پلتفرمها نیست.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
منتظرم ببینم ea کی میگه اتصال دائمی به اینترنت میخاد وقتی یوبی بازی که نیاز به آنلاین بودن رو نداره و همیشه آفلاین بود آنلاین کرد ea که دیگه…
موافقم میترسم همینطور بشه وقتی یوبی با ghost recon اون کارو کرد اینم اینطور بشه ولی وقتی که میگن که فقط برروی داستان تاکید داره خیالم راحت میشه که به اتصال دائم نیاز نداره
به نظرم خوب از آب در میاد
هر بار وسوسه انگیزتر میشه امیدوارم حباب هایپم نترکه