الکترونیک آرتس: Star Wars Battlefront 2 با عبور از سد مشکلات اولیه، به عنوانی قوی تبدیل شده است
همهی ما از مشکلات مربوط به خریدهای درون برنامهای و استفادهی بیش از حد لوت باکس در بازی Star Wars Battlefront 2 خبر داریم. با این حال، استودیوی دایس (DICE) و شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) تلاش کردند تا با بهبود این عنوان، تجربهی بهتری را به طرفداران ارائه دهند. حال به نظر میرسد که اقدامات توسعه دهندگان نتیجه داده است.
آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتس، اعلام کرد که این تلاشها کمک کردند تا بازی بتواند با عبور از سد مشکلات اولیه -که اصلاً هم کوچک نبودند- هستهی قدرتمند خود را نشان دهد. طبق توضیحات آقای ویلسون، به مرور زمان، بازیبازان تمایل بیشتری نسبت به این عنوان پیدا کردهاند و وی انتظار دارد تا این موضوع در آینده نیز ادامه پیدا کند.
فکر میکنم که در آخر کار، ما باید بازیهای مناسبی را تولید کنیم و فارق از شرایط بازار، ما باید عناوینی عالی را توسعه دهیم.
با اینکه شاید مشکلات موجود باعث شدند تا مشاهده این موضوع سختتر شود، اما به صورت کلی فکر میکنم Battlefront 2 یک بازی عالی بود.
ما در بخش پیشرفت و سیستم خریدهای درون برنامهای اشتباهاتی را مرتکب شدیم؛ چیزی که سبب شد تا یک بازی عالی تحت تاثیر قرار گیرد. اما با تعهد استودیو و بازیبازان، Battlefront 2 هماکنون یک عنوان قوی است که بازیبازان تمایل بیشتری نسبت به آن پیدا کردهاند و ما نیز امیدوار هستیم تا این بازی در آینده نیز به خوبی عمل کند.
ما باید در همان زمان انتشار به این نتیجه دست پیدا میکردیم، اما ما سازمانی هستیم که در حال یادگیری است و ما به پشتیبانی از جامعهی بازیبازان این عنوان ادامه دادهایم.
عنوان Star Wars Battlefront II هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. شما میتوانید نقد و بررسی این عنوان که توسط آقای حسین غزالی نوشته شده است را از اینجا مطالعه کنید. همچنین باید اعلام کنیم که این بازی سال گذشته به لیست عناوین سرویس EA Access اضافه شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
بعلهههههه!!قوی با وجود شما معنا میشه 😐
تا شما هستین ما ناتی داگ و راکستار میخوایم چیکار :rotfl: :smug:
آره تو راست میگی :rotfl:
یعنی EA و فیل اسپنسر معنی کلمات رو عوض کردن این از EA اونم از فیل اسپنسر که به بازی مولتی پلتفورم میگه انحصاری
اره به جون شکمت :laugh:
اما ما سازمانی هستیم که در حال یادگیری است 😀 😀 یه جوری میگه انگار یکی دو سالی بیشتر نیست که EA تاسیس شده.
بعد دو سال اومده میگه ما از مشکلات اولیه گذرکردیم حیف این آیپی که دست EA افتاده
لوکاس فیلم باید نظرشو عوض کنه واقعا دنیای استاروارز حیفه که از تمام پتانسیل هاش استفاده نشه
آره خدایی من چند ماهه بازی میکنم دیگه خبری از اون بازی چرت قدیمی نیس کامبک فوقالعاده ای زدن
فروشش از ۱۲ میلیون عبور کرده یعنی بیشتر از پیشبینی ها فروخته.
باش جون عمت درست میگی :rotfl:
آره میره
درسته ea جدیدن پس ت تر از خودش خودشه مخصوصا کاری که با بتل کرد که من مجبور باشم هنوز بتل ۴ بزنم ولی در مورد این بازی درست میگه بازی بسیار تغیر کرد مخصوصا توی خرید هیرو ها با ۴ ۵ دس بازی راحت میتونین هیرو بخرین کمی به شخصی سازی سلاح ها رسید و فیکس کردن هیرو ها الان یه استورم تروپر هم تک به تک راحت هیرو میزنه اگه کار بلد باشه خلاصه که الان راضیم خدا رو شکر پلیر هم زیاد داره واسه منی که عشق جنگ ستارگان دارم واقعا دوای درده
استار وارز بهترین فرانچایز زندگی منه
علت نابود ی استار واز حذف لوکاس فیلم و جرج لوکاس از این سری هست و متاسفانه این سری دست شرکت Teen محور دیزنی قرار گرفته که باعث شد این سری به قهقرا بره و شرکت بازی سازی EA که یکی از شرکت های مورد علاقه در دهه های گذشته من بود متاسفانه با سیاست های اشتباه و شکم پرستانه اش ضرر نابهنجاری به صنعت گیم زدو همه این مشکلات نتیجه بوجود آمدن بازی های آنلاین یا آنلاین محور هست و البته نباید طرف دیگر قضیه را نادیده گرفت و اون هم گیمرها ی عصر جدید هستند که متاسفانه اطلاعات صحیحی از پدیده گیم ندارند و دنبال بازی های بی سرو ته آنلاین هستند.