سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا

سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند

Seyyed Abbas Borsy Zadeh
۰۸:۰۰ ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا

پس از انتشار بازی Until Dawn در سال ۲۰۱۵، استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) هنوز بازی خاصی منتشر نکرده است و در حال حاضر مشغول کار برروی مجموعه بازی‌های The Dark Pictures است. به تازگی چندی از مسئولین این استودیو، از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی سری Until Dawn صحبت کرده است.

به تازگی آقای پیت سموئلز (Pete Samuels)، تهیه‌ کننده اصلی بازی Until Dawn، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Game Informer از دلایل ارجعیت بازی The Dark Pictures نسبت به Until Dawn 2 و بهتر بودن ادامه‌ی The Dark Pictures برای استودیوی سوپرمسیو گیمز سخن گفته است.

ما بیشتر به خاطر علاقه‌ی طرفداران به سبک بازی‌های استودیوی سوپرمسیو گیمز دست به ساخت چنین مجموعه‌ای زده‌ایم. ما دوست داریم تا در بازی‌های بیشتری به بخش داستان بپردازیم پس ساخت یک مجموعه و انتشار آن در فاصله‌ی زمانی کمتر را به ساخت دنباله‌ای که چند سال برای ساخت نیاز دارد ترجیح دادیم.

آقای تام هیتون (Tom Heaton)، کارگردان اولین بازی از مجوعه‌ی The Dark Pictures یعنی Man of Medan، در رابطه با سیاست‌های استودیوی سوپرمسیو گیمز اینگونه گفته است.

زمانی که برروی یک مجموعه کار می‌کنید یک فرصت بسیار خوب به‌دست می‌آورید تا با پرداختن به یک موضوع، ژانر و یا شخصیت‌هایی پخته‌تر یک داستان را به خوبی روایت کنید.

آقای دن مک‌دونالد (Dan McDonald) نیز که به عنوان تهیه کننده در استودیوی سوپرمسیو گیمز فعالیت می‌کند، از سختی ادامه دادن عنوانی همچون Until Dawn می‌گوید.

اگر ما می‌خواستیم که یک ادامه را برای این بازی منتشر کنیم، مطمئن نبودیم که کدام شخصیت‌ها زنده مانده‌اند. البته احتمالا می‌توانستیم از فایل‌های ذخیره‌ی شما این موضوع را متوجه شویم اما ما نمی‌خواستیم چنین کاری را انجام دهیم. هدف ما روایت یک داستان متفاوت با شخصیت‌های متفاوت بود.

با وجود اینکه فعلا نمی‌توان امیدوار به ساخت ادامه‌ای برای Until Dawn بود، طرفداران استودیوی سازنده‌ی آن می‌توانند منتظر عنوان Man of Medan باشند. این بازی قرار است که در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ادامه نیز می‌توانید مصاحبه‌ی مفصل‌تری را که با سازندگان این عنوان انجام شده است، از اینجا مطالعه نمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا
سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MS GAMER گفت:

    نمیدونم بقیه نظرشون چیه ولی من بدم نیومد از بازی خیلی المان هاشو دوست داشتم مخصوصا تاثیر انتخاب ها روی داستان

  • dexter123 گفت:

    البته بیشتر به یک بهانه شبیه . تنها راه ادامه دادن آنتیل این نبوده که فقط از کاراکتر های قسمت اول استفاده کنند . درست مثل فیلم های ترسناکی که سازنده ها ازشون الهام گرفتن می تونستن عمل کنند . تو همه آثار ترسناک اسلشر دنباله دار فقط هیولا و کاراکتر منفی داستان تو هر قسمت حضور داره . اکثرشون در قسمت های بعدی کاراکتر هارو عوض می کنند . و خب آنتیل یک نقطه پایان مشترک وجود داشت تو همه حالت های داستانی اش . خیلی راحت می تونستن یک داستان جدید با حضور وندیگو ها بسازن . در هر حال امیدوارم به زودی شاهد قسمت جدید این اثر باشیم . بازی از نظر گرافیک و گیمپلی خیلی خوب بود بود . به این بازی جدیدشون هم امیدوارم

    • اتفاقا خیلی راحت میتونستن از ایده اصلی آنتیل داون استفاده کنن و با کاراکترها و هیولای جدید نسخه ی دوم رو بسازن. چون هدف اصلی “آنتیل داون” اینه که گیمر بتونه با انتخاب هاش، “تا سپیده دم” همه یا بعضی از کارکترها رو زنده نگه داره. البته من درک میکنم چرا ادامه ندادن چون سونی صاحب آیپی Until Dawn هست و دو سال پیش خودشون گفتن نمیخوان بازی انحصاری بسازن.

  • Cell گفت:

    گرافیک عالی بود در کل تجربه خوبی بود امیدوارم بازم هم به کارشون ادامه بدن :yes:
    خدایی بعضی از نقاط بازی صدای فن بلند میشد خوب بهینه کرده بودن :yes:

  • Cell گفت:

    Peter Stormare همون روانپزشکه (بازیگر نقش جان در فرار از زندان ) خیلی عالی موشن کپچر کرده بودن در کل استفاده از بازیگران خوب بود :yes:

  • P∅P گفت:

    اینجور گیمای سینمایی فقط رو پلی‌ستیشن فروش میره. رو ایکس‌باکسو ننیتندو مشتری نداره. :yes:

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    اینکه بازی بسازی با ارزش تکرار بالا اونم تو ژانر ترسناک خیلی ارزشمنده. :yes: امیدوارم آی پی جدیدشون هم مثل بازی قبلی خوب و عالی باشه

  • PERSIAN NAZI گفت:

    کار دیوید کیج در داستان سرایی عالیه و دیدم که خیلیها با انتخوابهای عجیب و متفاوت پایانهای عجیبی رو تو بازیهاش رقم زدن

  • joel گفت:

    احتمالا Man of Medan همون انتیل داون ، فقط تو کشتی جریان داره با شخصیت های جدید. مثل بازی رمدی البته المان جدید هم خواهند داشت ?:-)

  • ۴ بار بازی رو تموم کردم و هربار برام تازگی داشت اصلا خسته نمیشدم از این بازی
    واقعا معرکه بود Until Dawn

  • majidam گفت:

    من به جرات میگم دیوید کیج در القا داستان به گیمرها و درگیر کردن داستان با احساسات گیمرها در بین سازنده تک و بی نظیر هست و قابل ستایشه واقعا بازیهاش خیلی عالی و پرمحتوا هستن حتی یک بازی حتی یک بازی بد در کارنامه ی این شخص نمیبینید عاشق بازیهاش هستم دیوید کیج بی نظیره تو هر سبکی هم بازی بسازه موفقه کارشو خیلی خیلی خوب بلده خوش به حال سونی که چنین سازنده ای داره به هر قیمتی که شده باید این سازنده ی خلاق و ماهر و دانا مثل دیوید کیج به هر قیمتی که شده حفظ کنه

  • متاسفانه انجین بازی جدیدشون دیگه دسیما نیست و تو تریلرهای گیمپلی بازی انیمیشن های چهره و حرکات کاراکترها نسبت به آنتیل داون تا حدودی پسرفت داشته و کیفیت بافت ها افت کرده. ولی از اون طرف گرافیک و نورپردازی و فریم ریت بازی خیلی خوب به نظر میاد.

سازندگان Until Dawn از دلایل عدم ساخت ادامه‌ی این بازی می‌گویند - گیمفا