پلاتینومگیمز از روند توسعهی غیر معمول Bayonetta 3 میگوید
تقریباً زمان زیادی از معرفی بازی Bayonetta 3 گذشته است، اما ظاهراً پلاتینومگیمز (PlatinumGames) قصد ندارد به این زودی اطلاعات تازهای را از این عنوان مورد انتظار به اشتراک بگذارد. حال براساس مصاحبهی جدید مدیر این استودیو با وبسایت VGC، به نظر میرسد که روند توسعهی Bayonetta 3 با دیگر نسخههای این سری تفاوت دارد.
آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) در طی این مصاحبه اعلام کرد که در مقایسه با عناوین قبلی سری، روند توسعهی بازی Bayonetta 3، غیر معمول است. به گفتهی وی، نسخههای اول و دوم مجموعه از نظر ساختاری با روندی استاندارد و به ترتیب زمانی ساخته شده بودند، اما پلاتینومگیمز تصمیم گرفته است تا برای طراحی نسخهی سوم، روند توسعهی استاندارد خود را کنار بگذارد. اگر به خاطر داشته باشید، این استودیو پیشتر نیز اعلام کرده بود که Bayonetta 3 باید بسیار بهتر و دیوانه وارتر از نسخهی قبلی باشد. پس شاید توسعه دهندگان برای رسیدن به این هدف تصمیم گرفتهاند تا روند خود را تغییر دهند.
برای نسخههای اول و دوم Bayonetta، ما یک روند توسعهی استاندارد داشتیم؛ استیج اول را طراحی میکردیم، سپس به سراغ اسیج دوم و سوم رفته و ریتم و درام را به ترتیب زمانی میساختیم. برای Bayonetta 3، میتوانم بگویم که ما به اندازهی کافی از ساخت دو بازی قبل تجربه کسب کردهایم که روند خود را به چیزی متفاوتتر از آن چه که توصیف کردم، تغییر دهیم.
حال سوالی که مطرح میشود این است؛ آیا بازیبازان نیز متوجه این تغییر خواهند شد یا خیر. وبسایت VGC پس از مطرح کردن این سوال، چنین پاسخی را دریافت کرد:
شاید بازیبازان نیز متوجه این موضوع شوند. این تنها چیزی است که میتوانم به شما بگویم!
خوشبختانه دیگر زمان زیادی تا رویداد E3 2019 باقی نمانده است. اگر نینتندو و پلاتینومگیمز بخواهند اولین تریلر Bayonetta 3 را به طرفداران نشان دهند، این رویداد بهترین زمان محسوب میشود.
بازی Bayonetta 3 در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- خالق God of War بازی Indiana Jones را به عنوان بهترین بازی سال خود انتخاب میکند
نظرات
کاش انحصاری نبود
دمشون گرم حدس میزدم ۱۸۰ درجه با نسخه های قبل فرق کنه(:
پارسال بایونتا ۲ رو بازی کردم و بهترین بازی دنیاست من همینجا بهتون بگم بقیهی بازی ها رو بندازید دور فقط بایونتا بازی کنید
عکس پروفایلت
نشون میده چی ت مغزته….
بخاطر اینکه هنوز God of war بازی نکردی
۱۱۱ دیسلایک بخواطر یک نظر شخصی :dazed: :dazed: