تلاش توسعهدهندگان Anthem برای ارتقای بخش ارتباطات بازی
علی رغم مشکلات و ایرادات زیاد بازی Anthem چه در زمان عرضه و چه پس از آن، توسعهدهندگان این بازی تیراندازی و نقشآفرینی، قصد دارند ارتباطات بهتر و رضایتبخشتری را با بازیبازان و کاربران خود ایجاد کنند.
عنوان Anthem از زمان عرضهی رسمی خود، با انتقادات و نظرات مختلفی از سوی کاربران و بازیبازان رو به رو شد و متاسفانه، عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت. مشکلات متعدد و زیادی در بخشهای مختلف بازی اعم از سرورها، گیمپلی و غیره رخ داد و استودیوی بایوور (BioWare) همواره در تلاش بوده است تا این ایرادات و باگهای بازی Anthem را با انتشار بهروزرسانیها و بهینهسازهای مختلف برطرف کند. در کل فضا و محیط منحصر به فرد عنوان Anthem، تجربهی جدیدی را در اختیار هواداران قرار داد و با سیستم پرواز خاص خود، چاشنی نوینی از تیراندازی را ارائه کرد. البته بعضی از بازیبازان این سیستم پرواز را نامناسب و بیاستفاده دانسته و از عملکرد ضعیف آن حکایت میکنند. برخی از کاربران اعتقاد دارند در بازیهای تیراندازی سوم شخص، پرواز در محیط و فضای بازی حرفی برای گفتن ندارد. در حالی که یکی از نکات مهم و خیرهکننده برای بسیاری از بازیبازان و کاربران، همین پرواز کردن در محیط بازی است. سیستم پرواز موجود در بازی به شما این امکان را میدهد تا در محیط بازی پرواز کرده و در حین انجام این کار، به تیراندازی و شلیک کردن به سوی حریفان بپردازید.
حال به تازگی آقای جسی آندرسون (Jesse Anderson)، مدیر بخش اجتماعی استودیوی بایوور، طی پیامهایی در توییتر اعلام کرده که تیم سازنده و استودیوی بایوور با تمام در تلاش هستند تا مشکلات و ایرادات پیشرو را برطرف کرده یا حداقل از تعداد آنان بکاهند. یکی از ایرادات قابل توجهی این استودیو، بخش ارتباطات آن شناخته شده است که بسیاری از بازیبازان و کاربران نسبت به این موضوع اعتراض کردهاند.
آندرسون بیان کرده که اگرچه او نمیتواند تمام برنامههایی که استودیوی بایوور برای بازی Anthem در سر دارد را اعلام کند اما، همهی اتفاقات و اخبار و رویدادهای قطعی این بازی را به سمع و نظر بازیبازان و کاربران میرساند و همچنین دانستن ایرادات و باگهایی از بازی که استودیوی بایوور، در حال برطرف کردن آن است را نیز حق کاربران میداند.
جریانات و رویدادهایی که از این بازی به صورت مستقیم و زنده پخش میشوند نیز خالی از مشکل نبودهاند و آقای اندرسون در اینبار نیز میگوید که استودیوی سازنده برروی این موضوع نیز متمرکز شده و قصد در بهبودی و ارتقای آن دارد. در نهایت نیز شایان ذکر است که بخش سیستم غارت (Loot) بازی نیز از مواردی بوده که تیم سازنده قصد دارد آن را بهبود دهد اما هنوز بهروزرسانی جدیدی برای رفع ایرادات بخش مذکور طراحی نشده است. بازی Anthem هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین شما میتوانید لیست نمرات بازی به همراه نقدهای آن را از طریق این لینک مشاهده کنید. همچنین اگر از طرفداران پر و پا قرص این بازی تیراندازی هستید، پیشنهاد میشود نقد و بررسی انجام شده توسط وبسایت گیمفا تحت عنوان «سرود ناتمام | نقد و بررسی بازی Anthem» به قلم امیرمهدی نامجو را از طریق این صفحهی وبسایت مطالعه کنید.
در ضمن اگر قصد خرید این عنوان استودیوی بایوور را دارید، پیشنهاد میکنیم نکاتی را که باید پیش از خرید بازی Anthem بدانید را از طریق هایلایت اختصاصی وبسایت خبری گیمفا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات
آب ریخته شده رو نمیشه جمع کرد مگه اینکه الکترونیک آرتز لیس بزنه
دهنت سرویس 😀
:rotfl: :rotfl: :rotfl:ترکیدم از خنده
عاقبت اینم یه چیزی مثل Overkill’s the walking dead میشه :no:
نوش دارو پس از مرگ سهراب….
این بازی باید رایگان شود برای همگی پلتفرم ها تا این فظاحت گذشته رو جبران کنه. اگر رایگان شه فورتنایت کیلر واقعی خواهد بود.