خالق Assassin’s Creed از احتمال بالای ادامهی ساخت ۱۶۶۶ Amsterdam میگوید
آقای پاتریس دسیلتس (Patrice Désilets) در جدیدترین مصاحبهی خود، در رابطه با عنوان ۱۶۶۶ Amsterdam و احتمال بالای ادامهی توسعهی آن سخن گفته است.
آقای دسیلتس که یکی از خالقین سری تحسین شدهی Assassin’s Creed به شمار میرود، در حال حاضر در استودیوی پاناچ دیجیتال گیمز (Panache Digital Games) و بر روی عنوان Ancestors: The Humankind Odyssey مشغول به کار است. سالها پیش بود که صحبت از وجود یک بازی دیگر که شباهتهای بسیاری با سری Assassin’s Creed داشت به میان آمد و قرار بود که آقای دسیلتس کار ساخت و توسعهی آن را به عهدت گیرد. اما پس از کش و قوسهای فراوان او با شرکت یوبیسافت (Ubisoft) بود که این عنوان تحت نام ۱۶۶۶ Amsterdam به سکوت خبری رفت و هیچ گونه اطلاعاتی از آن منتشر نشد.
آقای دسیلتس در زمان ساخت بازی ۱۶۶۶ Amsterdam با استودیوی THQ همکاری میکرد که بعدها این شرکت ورشکست شد و متاسفانه به صورت کلی بسته شد. شرکت یوبیسافت پس از خریداری این استودیو آقای دسیلتس را اخراج کرد و عنوان مورد بحث را با استودیوهای مجزای خود توسعه داد. آقای دسیلتس نیز در تلاش برای بازپسگیری اختیار ساخت این عنوان، از شرکت فرانسوی شکایت کرد و در نهایت در سال ۲۰۱۶ میلادی موفق شد تا این کار را انجام دهد. پس از این اتفاقات اما تا به حال خبر خاصی از این بازی منتشر نشده بود تا اوایل هفتهی جاری که آقای دسیلتس در تازهترین مصاحبهی خود از ادامهی ساخت آن صحبت کرد.
تنها کافیست تا پوستهی مورد استفاده برای میمونهای بازی Ancestors: The Humankind Odyssey را عوض کنیم و به راحتی از سیستم پرش و گشت و گذار میان درختان در دیگر عناوین استفاده کنیم. زمانی که تصمیم به ادامهی ساخت ۱۶۶۶ Amsterdam بگیریم، احتمالا تغییرات زیادی در آن اعمال کنیم تا شباهت شخصیت اصلی به شیطان بیشتر از قبل باشد.
قطعا در حال حاضر نمیتوان تاریخ انتشاری برای عنوان ۱۶۶۶ Amsterdam حدس زد اما دیگر بازی استودیوی پاناچ یعنی Ancestors: The Humankind Odyssey احتمالا در سال جاری میلادی و برای کنسولهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
اواخر بسته شدن مجله بازی رایانه توی dvd همراه مجله یگ دمو از گیمپلی این بازی وجود داشت ، محیط بازی عالی بود و شباهت زیادی به سری assassins creed داشت اما گرافیک عالی داشت در حد سه نسخه اخیر این مجموعه