تاد هاوارد: بازی Fallout 76 بسیار خوب عمل کرده است
در جریان رویداد Bethesda Game Days، آقای تاد هاوارد (Todd Howard) کمی دربارهی مشکلات و چالشهای توسعهی عنوان Fallout 76 صحبت کرده و در انتها بیان کردند که این بازی «بسیار خوب عمل کرده است».
بازی نقشآفرینی و جهانباز Fallout 76 احتمالا یکی از نامناسبترین انتشارهای تاریخ را تجربه کرد. این بازی از زمان عرضه در ماه نوامبر سال گذشتهی میلادی با مشکلاتی زیادی از باگهای مختلف گرفته تا شکایتهای قانونی و تخفیف زودهنگام روبهرو شده است.
کارگردان بازی، آقای تاد هواداراد، در جدیدترین صحبتهای خود به این موضوع پرداخته و بیان کرده است که به لطف جمعیت میلیونی کاربران این بازی، آنها بازخوردهای زیاد و مفیدی را در این مدت دریافت کردهاند.
ما به یک جامعهی بازیبازان بسیار بزرگ شامل میلیونها کاربر دسترسی داشته و بازخوردهای زیادی را دریافت میکنیم. ما ایدههای زیادی در ذهن داریم. تا به امروز، این یک ماجراجویی دیوانه کننده بوده است و ما نسبت به آن بسیار هیجانزده هستیم. محتوای فوقالعادهی زیادی در راه هستند. این یک تجربهی بینظیر برای ما بوده است و هر کاری انجام خواهیم داد تا پاداش کاربران را بدهیم؛ امسال، سال دیگر و حتی سالهای بعد. ما برنامههای بزرگی را در نظر گرفتهایم.
ایشان در ادامه بیان کردند، با وجود مشکلاتی که به دلیل جدید بودن تجربهی ساخت یک بازی تمام آنلاین و چندنفره با آن روبهرو شدهاند، عنوان Fallout 76 عملکرد بسیار خوبی داشته است.
برای استودیوی ما بازی Fallout 76 یک تجربهی کاملا جدید بود. ما میدانستیم با مشکلات بسیار زیادی روبهرو خواهیم شد ولی برخی از این مشکلات بسیار بزرگتر از انتظار ما بودند. این یک پروژهی جدید و کاملا متفاوت برای ما بود. ما در حال حاضر به چهار استودیو در آمریکای شمالی دسترسی داریم. این بازی فشار کاری بسیار زیادی را به اعضای این چهار استودیو وارد کرد. ما میدانستیم که انتشار بازی تنها آغاز راه است. ما بسیار خوشحال هستیم که بازی بسیار موفق عمل کرده است.
آقای هاوارد و تیم سازنده بیان کردهاند با هدف بررسی خواستههای کاربران به جدیت تمامی صفحات اجتماعی مربوط به این عنوان و بازخوردهای کاربران را با دقت بررسی میکنند. آقای هاوارد در میان صحبتهای خود به این موضوع نیز اشاره کردند که شرکت بتسدا به توسعهی عناوین و سبکهای کلاسیک خود ادامه خواهد داد.
بازی Fallout 76 هماکنون برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس است. جدیدترین بهروزرسان منتشر شده برای این عنوان، حالت بقا را به بازی اضافه کرد. شما میتوانید نقد و بررسی کامل این بازی به قلم محمد مهدی حسین زاده را از طریق این نشانی مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
این اولین تجربه ساخت یک بازی تمام آنلاین و چندنفره بود برا این تیم توسعه.
نباید به این زودی ناامید بشن و به ساخت بازیای بیشتر تو این سبک ادامه بدن تا مث استودیو های دیگه بتونن به موفقیت برسن.
اولین تجربشون نیست برادر
قبل از این عنوان هم تجربه ساخت بازی تمام آنلاین رو داشتن,elder scrolls Online که اونم چنگی به دل نمیزد
نبوغ این استدیو تو ساخت بازیای نقش آفرینیه افلاینه
عزیز الدر اسکرولز انلاین رو zenimax online ساخته و بتسدا ناشرش بود و فال اوت ۷۶ اولین تجربه ساخت انلاین خود بتسدا بود . من موندم ۱۰ نفر دیگه هم اطلاعی نداشتن که کامنت تو رو لایک کردن ؟ الدر اسکرولز انلاین هم بازی محبوب و اعتیاد اوریه در حد ورلد اف وارکرفت و بری تو سروراش متوجه میشی چی میگم و متا بازیش هم ۸۰ شد که واسه یه بازی انلاین خوبه
بله حق با شماست
شرمنده
خوب فال اوت ۴ کجا و فال اوت ۷۶ کجا ؟
الدر اسکرول اسکایریم کجا و الدر اسکرول انلاین کجا ؟
منم با شما هم عقیدم که نبوغ خاصی تو نقش افرینی دارن و میرسیم به اون که میگه : هر که را بهر کاری ساختن
تجربه شخصی من برای این بازی دلچسب نبود و تا دلت بخواد مشکلات باگ و افت فریم و پرت شدن از بازی و نت کد و اینترنت فوق العاده عالی و دلچسب ایران هم که بهش اضافه شد :laugh:
ولی جدا از اینها بیدستا ثابت شدست و نباید بخاطر چند اشتباه چشم بر کارنامه درخشانشون ببندیم
:yes: :rose:
فالوت گند زدن بس بود دیگه
Just poker face 😐 😐 😐 😐 😐 😐
نگو که فالوت های بعدی هم مثل این آشغال هستن 😥 ?:-)
اخه چ اصراری بود بازیو ناقص منتشر کنید.حداقل صبر میکردید کاملش میکردید بعد منتشرش میکردید من هر زمان Npcبهش اضاف کردن میخرمش اونم هکی فقط 😐
داداش هکی بگیری که قفل میشه چون باید به اینترنت وصل شی
اون ظرفیت یکه داداش ک قفل میشه هکیا اگه طرف پسشو عوض نکنه تا ۶ماه هم جواب میده
اینکه npc نداره یه طرف، اینکه mission ها تکراری و بی هدف هستن، اینکه pvp بازی به معنای واقعی مسخره هست، اینکه بازی بیشتر وقت ها رو ۱۵fps قفل هست یه طرف. من موندم اینا با چه رویی میان از بازی افتضاحی که ساختن طرفداری میکنن. من از موقع که بازی رو گرفتم همش ۴ ساعت بازیش کردم. یک اینکه کسی از دوستام بازی رو نمیخره از بس افتضاح هست و مجبورم با player های random بازی کنم و دو اینکه اصلا با اون لگ و باگ و افت فریم طاقت فرسا شده بود.
سازنده بازی تعریف نکنه پ کی تعریف کنه ؟ 😐 😐 😐
اون بدبختی که اکانتشو بستن با هزار ساعت پلی تایم البته قبل از اینکه بنش کنن
مگه فالوت اول شخص نیست؟
در اصل هر دو حالت اول شخص و سوم شخصو داره ولی ب اول شخص بودن معروفه مخصوصا که سوم شخصش واقعا خشک و افتضاحه انیمیشن کرکتر
فکر کنم بهش گفتن تو ۵ ماه یه mmorpg بساز بده بیرون اینم با توجه به این زمان گفته خیلی خوب ساختمش
درست میگه
وقتی تو هر باندلی که تو بازار وجود داره دو سه تا فالوت ۷۶ بندازی بایدم موفق بشه XD
همین که خودش اعتراف کرد مشکلات بازی بزرگ تر از انتظارش بوده همین عالیه
تاد هاوارد هم دیگه اون تاد هاوارد قدیم نیست
فقط فال اوت خراب کرد و رفت
این شرکت هم حرف زدنشون مثل مدیران و مسئولین ما هست
من خیلی ناراحت شدم از تصمیم بتسدا که این بازیو کلا انلاین کرد کلی با fallout 4 حال کردم ولی چه میشه کرد خدا بخواد (به قول بتسدا بازی های بعدی بتسدا تجربه همیشه انلاین نیستند) نسخه های بعدی حتما بخش داستانی دارن اونم با این درسی که از این قسمت گرفت صد در صد این حرفم درسته