جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد

مهیار امیدی
۲۳:۳۰ ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

به تازگی جدیدترین بهروزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شده که در کنار رفع مشکلات و باگ‌های آزاردهنده‌ی بازی، حالت جدید بقا را به آن اضافه می‌کند.

بازی Fallout 76 در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به طور رسمی توسط شرکت بتسدا (Bethesda) منتشر شد اما بر خلاف آن چیزی که انتظار می‌رفت، نقدها و نمرات ناامید کننده‌ای دریافت کرد و به عقیده‌ی برخی از کاربران، ضربه‌ی شدیدی به افتخارات و محبوبیت این سری بازی وارد کرد. به هرحال سازندگان بازی قصد دارند با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف و محتویات متفاوت، نظر کاربران را نسبت به این اثر تغییر دهند و نتیجه‌ای قابل قبول را به دست آنان برسانند.

در جریان همین موضوع، به تازگی به‌روزرسانی جدید بازی Fallout 76 منتشر شده که حالت تازه‌ی بقا را به آن اضافه می‌کند. البته این حالت، چند روز پیش و در قالب یک نسخه‌ی آزمایشی به بازی اضافه شد و برخی از کاربران توانستد چشم اندازی محدود به این حالت داشته باشند. با دریافت این به‌رزورسانی، حالت Survival PvP به طور کامل به بازی اضافه می‌شود و کاربران می‌توانند با مراجعه به این بخش، یک گیم‌پلی هیجان انگیز را در کنار دیگر بازی‌بازان تجربه کنند. در واقع کاربران قادر خواهند بود در کنار تجربه‌ی حالت ماجراجویی عادی بازی یا همان Adventure Mode، این بخش بقا را نیز تجربه کنند و به امتیازات دو برابری دست پیدا کنند. کاملا روشن است که گیم‌پلی حالت بقا، کاملا نفس‌گیرتر و هیجان انگیز از حالت معمولی خواهد بود و یک دلهره و سختی خاصی در فضای اصلی بازی حاکم خواهد بود. در صورتی که در این بین، کاربران بازی خود را میان این دو حالت تغییر دهند، امتیاز هر دو بخش ذخیره خواهد بود.

در جریان جالت بقا، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی به دیگر بازی‌بازان حمله کنید و در صورتی پیروزی در رقابت‌ها، امتیاز دوبرابر نسبت به حالت معمولی دریافت کنید. همچنین در صورت کشته شدن یکی از بازی‌بازان، تمامی آیتم‌های مربوط به احیای سلامتی وی از بین خواهد رفت. در جریان حالت Seek Revenge ، کاربران به طور کامل از بازی خارج می‌شدند و به اصطلاح نقش خاصی در گیم‌پلی نداشتند. اما حالا افرادی که کشته می‌شوند، می‌توانند یک جایزه‌ی معین برای قاتل خود تعیین کنند و در صورتی که دیگر کاربران بتوانند فرد قاتل را به قتل برسانند، جایز‌ه‌ی مذکور را دریافت خواهند کرد. افراد قاتل در نقشه‌ی بازی با یک نشان خاص قابل مشاهده خواهند بود و به طور تحت تعقیب نشان داده می‌شوند.

به‌روزرسانی جدید بازی Fallout 76 برخی از مشکلات و باگ‌های رایج بازی را نیز برطرف کرده و تعادل کلی گیم‌پلی بازی بهبود یافته است. این به‌روزرسانی جدید در حال حاضر برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است. در اینجا می‌توانید نگاهی به مقاله‌ی نقد و بررسی اختصاصی بازی داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا
جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Avelone گفت:

    اقا بازی خوبی شده؟؟بهتر شده نسبت به موقعی که اومد؟
    دوستانی که بازی می کنن ممنون میشم به سوالم جواب بدن

  • سلام، اگه کسی اینجا بازی میکنه فقط ازش ی سوال دارم،
    NPC ها برگشتن، من هم بتارو بازی کردم، هم نسخه اولیه، اصن راضی نبودم، اگه NPC داره دوباره بخرم.
    ممنون میشم

    • .یه سری ربات هست ک کوعست رو میدن بهت.سوپر میوتنتای فروشنده هم جدیدا اضاف شدن.
      یه مقایسه کنیم با gta online.
      بازی تنها npcهاش پلیسا و مردمه ک هیچ تاثیری تو بازی ندارن.
      اینم مثل همون جی تی ای میمونه.ولی بازی باز بجز pvpاهداف دیگه ای رو دنبال میکنه.مثل انجام گروهی کوعستا.جمع کردن متریال برای ساخت اسلحه و زره قدرتمند تر. قوی تر کردن بیست و…
      میخوای بازی کنی ۲ نفر دیگه پیدا کن باهات بازی کنن.تک نفره اصلا حال نمیده

  • generalD4 گفت:

    این بازی رو باید برای کنسول رایگان کن pc رو نگفتم چون صاحاب نداره کاملا بی صاحاب هست هر کی از راه برسه میتونه این بازیو رایگان دان کنه. دلیل اصلی این که راک استار هیچچچ موقع نخواهد داد ردد ردمپشن هارو برای pc همینه که خوب کاری میکنه ۳ نسخه ردد ردمپشن ۱ _۲ و اندد نایت مایر.

    • fbjg گفت:

      فالوت ۷۶ و رد دد !!!!! . با رسم شکل ربطش رو بهم بگو

    • قشنگ یه چیزو به چیز دیگه ربط دادی اسم کلماتشو نمیتونم بگم ولی خب میدونی چیو میگم
      دادا چه ربطی داره دلیلی هم که میای به پیسی توهین میکنی نمیفهمم :no:
      حرفات منطقی نیست و از پروفایلت هم مشخصه
      خود راک استار و take two گفته بازار پیسی برای ما مهمه
      یه نگاه به بازیای استیم بنداز هنوز که هنوزه جی تی ای وی جزو بازی های پرفروش استیمه
      حالا اینکه شما از کجا سوختی اونو نمیدونم فک کنم سر همین قضیه رایگان دانلود کردن و کرک باشه 😀 😉 😉 :no:

    • yousofkh گفت:

      اولا بازی ها تماما انلاین غیر ممکنه کرک بشن و باید خود بازی رو بخری ثانیا تو پی سی هم میتونی بازی ها کرک شده داشته باشی هم از طرف دیگه بازی ها اورجینال و این دوتا نه براهم مشکل درست می کنن نه برا سیستم که مثلا بگی بن شه ثالثا تو ایران بازی ها کرکی رایجه و بعضی ها به خاطر ماد(مود) ریختن نسخه کرکی تهیه می کنن . کنسول بهتر از پی سیه؟! XD اون ازادی عمل و امکاناتی که کامپیوتر دارهذهیچ کنسولی نداره و نخواهد داشت .

      • بازی کرکی اکثر جاهای جهان استفاده میشه تو ایران هم بخاطر نبود بودجه و چندین دلیل دیگه اکثرمون میریم دنبال کرکی
        من خودم اگه از بازی خوشم بیاد میرم بازیو اورجینال میخرم و تو اکانت استیمم هم بازی اورجینال زیاد دارم و تنها شرکتی که بازیاشو از نظر خودم ارزش داره سی دی پراجکته 😎
        دوستان میان به کرکی و رایگان بودن بازیای پیسی گیر میدن درحالی که اکثرشون بازی هکی و ظرفیتی دارن تو کنسولشون و اگه پی اس فور کرک بشه اول نفراتی هستن که کرکی استفاده میکنن 😀 :no:

جدیدترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 منتشر شد - گیمفا