سازندگان The Division 2 از پروسهی بازسازی واشنگتن میگویند
در جدیدترین ویدیوی منتشر شده توسط ناشر The Division 2، چد چترتون (Chad Chatterton) سرپرست طراحی محیط، و کلوئی همود (Cloe Hammoud) محقق حوزهی مالکیت معنوی، از پروسهی ساخت محیط بازی صحبت میکنند که میتوانید در ادامه آن را مشاهده کنید.
از نظر سازندگان سری The Division، انتقال از جنگلهای زمستانی نیویورک به خرابههای واشنگتن قدم بزرگی بود که به آنها فرصت ساخت نقشهای متنوعتر از نقشهی The Division داد. همانند بازی قبلی که در آن نقشهی نیویورک با جزئیات دقیق حضور داشت، این بار نیز سازندگان به بازسازی دقیق شهر واشنگتن در The Division 2 پرداختند؛ شهری که بیماری واگیردار آن را به خرابه تبدیل کرده است.
این پروسهی بازسازی شامل تاکید از شباهت محیطهای طراحی شده به محیط شهر واشنگتن و تحقیق گسترده در مورد شکل احتمالی شهر در صورت بروز فاجعهای مانند آنچه در داستان بازی رخ میدهد، است. حاصل این تحقیقات، طراحی زیبا و دقیقی است که در ویدیوی زیر مشاهده میکنید.
دریافت ویدیو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P
این بازی فردا به صورت جهانی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
فیلترو رفع کردین بعد بیاین از”پروسه ی بازسازی واشنگتن” حرف بزنید باو :no: