تریلرهای جدیدی از گیمپلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد
به تازگی استودیوی فرام سافتور به مناسبت نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice، استریم زندهای از این بازی برگزار کرده و به نمایش گیمپلی آن پرداخته است.
دیگر زمان زیاد تا انتشار بازی محبوب و مورد انتظار استودیو فرام سافتور یعنی Sekiro: Shadows Die Twice باقی نمانده و حال به تازگی این استودیو استریم زندهای از این بازی برگزار کرده است. استریم زندهی بازی Sekiro: Shadows Die Twice، توسط آقای یوشیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao) مدیر بازازیابی استودیوی فرام سافتور برگزار شد و ایشان ضمن نمایش تصاویری از بازی Sekiro: Shadows Die Twice، از نقشهی این بازی رونمایی کردهاند. این طور به نظر میرسد نقشهی بازی Sekiro: Shadows Die Twice ساختاری مشابه با سری بازیهای Dark Souls و با Bloodborne دارد. تصاویر مورد نظر را میتوانید در قسمت پایین مشاهده کنید:
سپس طراح ارشد بازی Sekiro: Shadows Die Twice یعنی آقای ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura)، بخشهایی از گیمپلی و مبارزات این بازی را به نمایش گذاشت. شما میتوانید ویدئوی مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:
در ادامه شاهد تریلرهای دیگری از گیمپلی بازی بودهایم که به نمایش مبارزات بیرحمانهی بازی اختصاص دارند. در قسمتی از این تریلر شاهد همکاری شینوبی با یکی دیگر از شخصیتهای بازی برای مبارزات هستیم که احتمالا یکی از شخصیتهای همراه بازی باشد:
در نهایت آهنگساز بازی Sekiro: Shadows Die Twice یعنی تدی لوید (TeddyLoyd) کنترل بازی را به دست گرفته و سعی میکند تا باس میمون غول پیکر را از پای درآورد :
و در آخرین تریلر بازی نیز آقای یامامورا به ما نشان میدهد که چگونه میتوان این باس را در مدت کوتاهی از پای درآورد:
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان منتشر خواهد شد. پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، نگاهی به پیش نمایش آن به قلم مصطفی زاهدی تحت عنوان سایهها دوبار می میرند، بازیبازان صدها بار!!! | پیش نمایش Sekiro Shadows Die Twiceداشته باشید. همچنین به تازگی مصاحبهای با آقای هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Sekiro: Shadows Die Twice، صورت گرفته است؛ مصاحبهای خواندنی که شاید با مطالعهی آن بتوانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کنید.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
مردیم از انتظار
گفتم تا این میاد dmc 5 رو تموم میکنم که انتظارش آسون تر شه که داخل یه روز تمومش کردم
روزی از نو
رقیب سرسخت واسه روح سوشیما
کامل فرق دارن این دو بازی محیط و زمان یکیه ولی گیم پلی و داستان صد در صد ۱۸۰ درجه متفاوته سکیرو با اینکه مثل نسخه های قبل نیست و یک کرکتر داره ولی امضای میازاکی داستان و گیمپلی محیط و ایتم محور هست ک صد برابر کات سین هاش اطلاعات میدن همینطور کلی موجود افسانه ای توی سکیرو هست در صورتی که سوشیما بیشتر تاریخی هست و خیلی کم توش تخیل بکار رفته
پروژه خوبی به نظر میرسه مقداری شبیه nioh هم هست
بازی بعده مورده انتظار ساله ۲۰۱۹ بعده dmc5
منکه هیچ کدومو نگا نمیکنم! امیدوارم تا موقع عرضه بازی یا دلار بیاد پایین یا ما بریم بالا…