زیر خروارها خاک | نقدها و نمرات بازی Left Alive
به تازگی نسخهی غربی بازی Left Alive در دسترس قرار گرفته و نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است. به نظر شما آیا جدیدترین عنوان اسکوئر انیکس (Square Enix) طرفداران سری قدیمی Front Mission را راضی خواهد کرد؟
Left Alive در واقع به عنوان یک بازی فرعی در سری محبوب و قدیمی Front Mission ساخته شده است. هدف تیم توسعه دهندهی این بازی که از افراد بسیار با استعدادی همچون یوجی شینکاوا (Yuji Shinkawa)، طراح معروف شخصیتهای سری Metal Gear Solid، تشکیل شده، این است که با انتشار Left Alive، علاوه بر راضی کردن طرفداران قدیمی سری Front Mission، بازیبازان جدید را نیز به خود جذب کند.
Left Alive ایدههای جذابی دارد و سبکهای مختلفی را با یکدیگر ترکیب کرده است. بازیبازان باید داستان این عنوان را از دید سه شخصیت اصلی بازی که سرنوشت آنها به یکدیگر گره خورده است، تجربه کنند. این بازی با تمرکز برروی مخفی کاری و استفاده از گجتها طراحی شده است، اما شما میتوانید به صورت مستقیم نیز با دشمنان درگیر شوید.
حال بیایید نقدها و نمرات منتشر شده را با یکدیگر بررسی کنیم.
PlayStation LifeStyle 7/10
من اغلب میخواهم از تمام ضعفهای واضح بازی چشم پوشی کرده و از آنچه که در هستهی به هم ریختهی Left Alive وجود دارد، لذت ببرم. یک عنوان به نوعی بشدت هاردکور، چیزی مشابه Metal Gear و ترکیبی از بازیهای تختهای و Room Escape که واقعاً من را سرگرم میکند.
Hobby Consolas 6.8/10
Left Alive یک بازی سخت و حتی نا عادلانه است (به خاطر هوش مصنوعی دشمنان). کنترلهای بدون پاسخ دهی مناسب، یک سیستم چکپوینت عجیب، موارد فنی و… بخشی از مشکلات این بازی را تشکیل میدهند. Mechaها، اکشن، مخفی کاری… هیچکدام از المانهای آن به طور کامل نمیدرخشند. اما با این وجود، Left Alive هنوز «چیزی» دارد که شما را به بازی کردن تشویق میکند.
Vandal 6/10
کنترل سخت و غیر ضروری، مخفی کاری نه چندان دقیق، اکشن به هم ریخته و داستانی که در جذب کردن بازیباز شکست میخورد، سبب میشوند تا تنها بتوان با چشم پوشیهای بسیار زیادی از Left Alive لذت برد. این یک بازی اکشن نیست؛ مخفی کاری تقریباً همیشه تحمیل میشود. این یک انتخاب نیست.
IGN Spain 5/10
متاسفانه Left Alive وارث دورهای از توسعهی بازی در ژاپن بوده که فکر میکردیم به پایان رسیده است. هیچکدام از ویژگیهای تیراندازی یا مخفی کاری آن قانع کننده نیستند.
Everyeye.it 5/10
مشکل Left Alive این است که چیزهای زیادی را از دست میدهد: خود را با یک گیمپلی محدود ارائه میدهد که بارها تکرار شده و تنها تنوع گجتهای آن قانع کننده است. زمانی که صحبت از نفوذ کردن و تیراندازی میشود، مشکلات بازی زیاد هستند و اکثراً با عدم پاسخ دهی مناسب کنترل، هوش مصنوعی، تنوع راهکارهای مخفی کاری و ساختار مراحل ارتباط دارند.
DualShockers 3.5/10
پیشنهاد میکنم تا آنجایی که میتوانید از Left Alive فاصله بگیرید. تمام طرفداران هاردکور سری Front Mission که منتظر یک دنبالهی خوب بودند، باید رویاها و آرزوهای خود را دفن کنند.با وجود چنین تیم با استعدادی، من واقعاً میخواهم بدانم در چه نقطهای Left Alive به مشکل خورد. من بشدت عاشق بازیهای اسکوئر انیکس هستم اما راستش را بخواهید، این غیرقابل قبول است… این بازی ۶۰ دلار قیمت دارد.
Jeuxvideo.com 3/10
Left Alive یک بازی ناامید کننده و آزار دهنده است که از ایدههای قدیمی و مشکلات زیادی در زمینهی طراحی بازی رنج میبرد. این پروژه جالب اما محصول نهایی با داشتن یک حلقهی گیمپلی که اصلاً درست کار نمیکند، اشکالات زیادی دارد. این بازی فراموش خواهد شد.
Metro GameCentral 3/10
یک بازی سرشار از ایدههای جالب که به خاطر عدم توانایی فنی و برخی ایدههای کهنه در مورد طراحی بازی و کنترل آن، از موفقیت منع شده است.
Push Square 2/10
Left Alive به طور قاطعانه در تمام اهدافی که قصد انجام آنها را دارد، شکست خورده است. هوش مصنوعی عجیب و غیر قابل اعتماد، مخفی کاری را به یک کار خسته کننده تبدیل میکند، مکانیکهای تیراندازی ضعیف به عدم برخورد شلیکهای شما به دشمنان bullet-sponge منجر میشود و درجهی سختی نا عادلانه شما را مجبور میکند تا تمام این کارهای اعصاب خورد کن را دوباره و دوباره تکرار کنید. این بازی میتوانست حفرهی بوجود آمده در بازار را پر کند اما به جای این، باید یه تیر خلاص به آن شلیک کنیم. این واقعاً یک تجربهی زجر آور است؛ حتی برای قدیمیترین و هاردکورترین طرفداران این سبک.
Gameblog.fr 2/10
در طی چند روز دیگر، زمانی تمام مقالات و نمرات منتشر شدند، Left Alive دوباره به یک بازی ناشناس تبدیل میشود. به لطف آن، ما کاریزمای سری Front Mission و کیفیت شگفت انگیز Metal Gear را بیاد آوردیم. یک تلاش فاجعه بار و غیر قابل درک برای زنده ماندن و عنوانی ضعیف از همه نظر. Left Alive حالا باید در آرامش استراحت کند.
بازی Left Alive هماکنون برروی کنسول پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
انحصاری سونی نیست ناموسا.شانتاژ نکنید
والا اگه بفهمن
میشه مث قضیه پرفروش ترین عناوین ماه ژانویه کنسول ps4 طرف اومده میگه پس انحصاریای سونی کجان یا گاد اف وار که اون همه جایزه برد کجاس در صورتی که اصلا مطلب و نخونده ک زده ماه ژانویه فقط ی چی نظر میدن
الان هم میان با این بازی ک اصلا انحصاری نیس سونی و ترول میکنن
مگه اهمیتی هم داره ؟
این بازی یک اسکی تمام عیار از متال گیر بود و حقیقتا بیش از اون چیزیه که من انتظار داشتم :laugh:
من پیشبینی کردم که یه چیزی بین ۰ تا ۱ نمرش باشه :laugh:
حاجی تو رو خدا تو برو کاپ هدتو بازی کن . اگرم خواستی ۴K بزن حال کن :rotfl: :rotfl: :rotfl:
الان general میاد میگه اقای فیل اسپنسر چون از اول میدونست متای بازی قراره در حد جلبک اب پز باشه نذاشت بیاد . خدا raaam رو از ما نگیر
کاملا در حد انتظار 😐
😐
این بازی ویروسیه از صد کیلومتریشم نباید رد شد :sick: :sick:
اوه اوه ۳۹؟ ?:-)
اینم که اسکویر انیکسه اه اکثر بازیهاش نیست
عه چرا پس اینجوری شد! به قول گیم بلوگ با همچین بازی هایی میشه فهمید سری متال گیر در چه سطحی قرار داره…
اکثر بازیهاش خوب نیست
حدود دو ماه پیش من متای بین سی تا پنجاه رو پیش بینی کرده بودم واقعا از اولم مشخص بود همچین چیزیه
ناموسا خودت سوژه میدی دست ملت تا ترولت کنن 😐
فقط من موندم هوش و ذکاوت بسیار بالای این اسپنسر “بزرگ” موقع ساخت عناوین شاهکاری مثل sot و crackdown 3 کجا بود
حقیقتا انتظار توهین داشتم :smug:
داداش quite man با این بازی انحصاری PS4 نیستن واسه pc هم اومدن یعنی بازی رو دوتا پلتفرم اومده که میشه مولتی پلتفرم نه انحصاری
شما خودت بر اساس نمراتی که این بازی کسب کرده بهش میگی زباله,ما هم براساس نمراتی که crackdown گرفته بهش میگیم ضعیف
بحث سر نمراته عزیز نه سلیقه و تجربه شخصی, وگرنه همین بازی هم با این نمرات درخشان ممکنه با سلیقه یه نفر جور باشه و ازش لذت ببره
درمورد انحصاری های Ps4
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است 😎
فقط کافیه یه سر بری metacritic بخش بازیهای ps4
ترجیحم میدیم بازی نکنیم خداروشکر انقدر بازیه خوبه انحصاری داریم که نیایم زباله های ایکس باکسو بازی کنیم
اصلا یه لحظه این کامنتو دیدم قلبم وایساد 😐
قسطانحصاری های سونی چقدر شاهکارن، متاشون به رنگ قرمز در اومده همینطوری ادامه بدن ۱ رقمی میشه.
میخوای نام ببرم انحصاری های تاپمون و انحصاری های شاختون رو؟با متا :heh:
خودتم میدونی این بازی انحصاری نیست چون رو pc منتشر شده،اون موقع که ds و گوست آف تسوشیما و tlou part 2 نمراتشون اومد قیافه تو و جنرال رام دیدن داره :smirk: :disdain:
Uncharted 4 : 93
God of War : 94
Last of us :95
Horizon zero dawn: 89
Bloodborne:92
همین چند تا کل تاریخ مایکرو رو میارزن! کی میخواید باختو قبول کنید؟؟ کل زور و متای شما به Forza بنده!! وگرنه چند تا بازی با متای بالای ۹۰ دارین؟؟؟ به خودتون بیاید :rotfl:
واقعا چقدر اقای فیل اسپنسر باهوشه اشکان ژووون
داداش خیییلییی دیگه داری اشتباه میزنی:]
در مورد بازی که اصلا نظری ندارم و از تریلر اولش مشخص بود چی میشه
دوستان خواهشا جواب اینایی که میان این بازی رو ربط میدن به سونی نداشته باشین اینا اینقدر متای بالا از سونی دیدن که عقده هاشون رو سر این بازی که اصلا ربطی به سونی و Ps نداره خالی میکنن(البته همه میدونیم اینا نه xbox فن هستن نه pc فن)طرف یه سیستم ذغالی داره که باهاش زولا هم نمیتونه بازی کنه قول میدم
یعنی این دیگه اخرشه فک کنم بدترین نمره و بدترین بازی سال ۲۰۱۹ بوده که تو جمع نمرات بازی ها دیده بودم.اصلا فکرشو نمیکردم دیگه تا این حد ۳۹ ؟
وقتی هم فن بویی هم نخونده مطلب رو نظر می دی
۲……شاهکاریه هاااا :sweat: