شکست انحصاری جدید مایکروسافت | نقدها و نمرات بازی Crackdown 3 منتشر شد
سرانجام پس از گذشت سالها انتظار، سومین قسمت از سری بازیهای Crackdown، که در انحصار پلتفرمهای مایکروسافت قرار دارد، در روزهای آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. Crackdown 3 علاوه بر کنسول ایکسباکس، برای رایانههای شخصی نیز عرضه میگردد.
داستانِ بازی Crackdown 3، دَه (۱۰) سال پس از وقایعِ نسخهی قبلی این سری جریان دارد. وقایع این بازی در شهر نیو پرووِنَنس (New Provenance) روایت میشود. تِرا نُوا (Terra Nova) که در اصل یک شرکت جهانیست، آنتاگونیست اصلی این بازی محسوب میشود و بازیکن به عنوان یکی از ماموران سازمانِ The Agency وظیفه دارد تا این شرکت و مامورانش را نابود کند. بازیکنان نخست باید سه تن از کاپیتانهای تِرا نُوا را از پیش روی بردارند که هر کدام نیز نیرو و منطقهی خاص خود را دارند و در نهایت با رهبر اصلی و شرور این شرکت یعنی الیزابت نیماند (Elizabeth Neemand) روبرو شوند.
این بازی، علاوه بر بخش چندنفره و Co-Op، شامل بخش چندنفرهی آنلاینی تحت عنوان Wrecking Zone نیز میشود که تمامی تخریبهای گستردهی ساختمانها و اماکن شهر، از طریق سرویس ابری مایکروسافت پردازش میشوند.
به تازگی نقدها و نمرات این بازی منتشر شده است که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.
- در صورت انتشار نمرات جدید این بازی، این مطلب بهروز میگردد.
GameSpew: 90/100
بازی Ctackdown 2 را فراموش کنید، Crackdown 3 همان چیزیست که سزاوار آن بودیم.
GamingTrend: 85/100
Crackdown 3 روی کاغذ هیچ جذابیتی ندارد. داستان آن مزخرف است، شما زمان زیادی را برای پیدا کردن اُربهای مخفی و لولآپ کردن سپری خواهید کرد، و ارائهی این موارد اصلاً چشمگیر نیست. با این حال، جنون بیش از اندازه و صحنههای خندهدار، لحظاتی را برای من به ارمغان آورد که نتوانستم [این بازی] را کنار بگذارم. اگرچه حالت چندنفرهی PvP کوتاهتر از آنی بود که انتظار داشتیم، چیزهای زیادی برای دوست داشتن بازی Crackdown 3 وجود دارد که مدت زمانی طولانی در انتظار آن بودیم.
Hobby Consolas: 84/100
این بازی حاوی همهی چیزهاییست که یک مجموعهی لذتبخش واقعی را خلق میکند: اکشن بدون توقف و سیستم پیشروندهی رضایتبخش. این بازی عنوانی انقلابی نیست و گرافیک آن شما را شگفتزده نمیکند، اما اکشن هیجانبخش خوبی را به شما ارائه میدهد.
God is a Geek: 75/100
بازی Crackdown 3 عنوانی پر سر و صدا، گستاخ و بیپروا و گاهی اوقات معتادکننده است اما به شکل ناخوشانیدی سرگرمکننده نیز هست؛ اگرچه بیشتر به یک عنوان بازسازی شده شباهت دارد تا یک دنباله.
Vandal: 75/100
سری Crackdown با یک بازی سرگرمکننده و البته پایانی تکراری بازگشته است. استودیوی سومو دیجیتال با به پایان رساندن [پروسهی ساخت] این بازی کار عالیای انجام داده است، اما ما پس از گذشت این چند سال، انتظار طرحهای تکاملیافتهتری داشتیم. در حال حاضر، بخش چند نفرهی Wrecking Zone، طرح جالبی دارد و امیدواریم که در آینده با عرضهی بهروزرسانیهای متعدد، رشد خوبی داشته باشد.
MondoXbox: 70/100
Critical Hit: 70/100
Generación Xbox: 70/100
Shacknews: 70/100
Xbox Achievements: 70/100
EGM: 70/100
Press Start Australia: 70/100
TheSixthAxis: 70/100
Gameblog.fr: 70/100
بازی Crackdown 3 با وجود گیمپلی معمولی و گاهی اوقات مشکلسازش، و همچنین حالت چند نفرهی ضعیفش، عنوان جهان باز خوبی است که فعالیتهای مختلفی را شامل میشود و مانند مافیاییست که یکی از پس از دیگری، باسهایش را باید نابود کنید.
IGN Italia: 68/100
نقد آن به زودی منتشر میشود.
GamePro Germany: 65/100
Atomix: 65/100
SpazioGames: 65/100
Windows Central: 60/100
بازی Crackdown 3 به واسطهی جلوههای بصری تاریخ گذشته، ویژگیهای گیمپلی ضعیف، و داستانی نه چندان جذاب، در حد و اندازدههای استانداردهای امروزی یک بازی ۶۰ دلاری ظاهر نمیشود. بازیهای جهان باز (Open World) با استایل ابرقهرمانانهی زیادی در بازار وجود دارد که از این عنوان بهتر هستند. اگرچه این بازی کاملاً بد نیست. برای لذت بردن از بازی Crackdown 3، شما باید کسی باشید که واقعاً عناوین سندباکس پر ضرب و شتم را دوست دارد چراکه این همهی چیزیست که Crackdown 3 آن را ارائه میدهد.
Trusted Reviews: 60/100
VideoGamer: 60/100
Game Revolution: 60/100
Attack of the Fanboy: 60/100
Destructoid: 60/100
Crackdown 3 یک بازی Crackdown خوب است، که متاسفانه معنای دیگری نمیدهد.
The Scapist: 60/100
Crackdown 3 ظاهراً لذتبخش است.
ScreenRant: 50/100
Crackdown 3 یک بازی ایکسباکس ۳۶۰ است که تظاهر میکند به نسل فعلی تعلق دارد.
GameSpot: 5/10
کمپین بازی Crackdown 3 بسیار کوتاه و همراه با ایدههای جدیدی است و به شدت متکی بر حلقهی پیدا کردن اُربها و پرتاب اشیای سنگین است.
App Trigger: 40/100
بازی Crackdown 3 یک عنوان منسوخشدهی سندباکس است که هیچگاه تکامل نمییابد و بنا ندارد مرزی را جابجا کند. در حالی که این بازی برروی گیمپلی [جذاب] تاکید میکند، اما هیچ حداقلی برای سرگرمی بازیبازان فراهم نمیکند و به جای آن، ۲۰ ساعت سردرد را به همراه دارد.
Metro GameCentral: 40/100
FANDOM: 40/100
Metro GameCentral: 4/10
با بخش کمپینی غیرمعمول و بخش چند نفرهای که از نظر تکنولوژی و طراحی فاجعه است، پایانی غمانگیز برای سفر طولانیمدت و دردناک Crackdown 3 را شاهد هستیم.
GamesRadar+: 3 ستاره از ۵
بازی Crackdown 3 عنوانی سرگرمکننده و وحشیانه است، اما مجموعهای از پتانسیلهای هدر رفته نیز محسوب میشود. این سری سزاوار احیای مجددی بود، اما در عوض، شاهد بازیای با پایهها و ستونهای اصلی Crackdown همراه با جلوههای بصری بازسازی شده و هرج و مرج بیشتری هستیم. متاسفانه وعدههای زیاد، دلیل اصلی بازماندن از رسیدن به این هدف است.
Polygon: بدون نمره
بازی Crackdown 3 برروی مبارزات و تخریب تمرکز دارد و پایهی خود را برروی سفری آزادانه به جهانی فانتزی و وحشیانه و مملو از ضرب و شتم استوار کرده است. اما هدف اصلی این بازی – آزادی عمل به همان اندازهای که من میخواهم – به خاطر طراحی ناامیدکنندهاش، به شدت ضعیف است.
بازی Crackdown 3 که توسط استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) توسعه یافته است، روز آینده برای پلتفرمهای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، میتوانید پیشنمایش منتشر شده از آن را تحت عنوان «قدرتهای ماورایی و دنیای فانتزی | پیش نمایش بازی Crackdown 3» به قلم «محمد آریامقدم» از این نشانی مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
با این متا یاد ریکور افتادم 😀
من واقعا در تعجبم که چرا بخش اکس باکس از این بازی این سالها حمایت کردن
یعنی واقعا به کارشناسی یا یه قسمت ارزیابی چیزی ندارن که برن بازی کنن تا بفهمن که بازی درخور گیمرا هست یا نه!؟
یعنی تنها بازی بود که از همون اول معلوم بود که با شکست مواجه میشه
یه چیزی اینجا خیلی جالبه و اونم حضور فن بوی های سونی هست
الان بازی نمرات بدی گرفته شما خوشحال هستی !؟!؟
صد در صد ماکروسافت از این نتیجه با خبر بوده و خب بنابر مخارجی که صرف کرده نخواسته بی نتیجه بمونه و به هر حال انتخاب بد از بدتر عقلانی تره …..
در هر صورت با اینکه اصلا طرفدار این بازی نیستم و هیچ وقت هم اکس باکس نداشتم از شکست این بازی ناراحت شدم چون به هر حال موفقیت بازی یعنی خوشحالی و سرگرمی گیمر …و ازطرف دیگه موفقیت بازی یعنی بازی بعدی بهتر …ولی نمیدونم واقعا الان چرا اینهمه اینجا خوشحال شدن !!!!!
چون بازی مال شرکت رقیب هست!؟!؟
به عنوان یه بی طرف که با یه کامپیوتر قراضه فقط بازیایی که سیستمم میکشه رو میتونم بازی کنم باید بگم متاسفم برای کشوری که شادی جووناش شده ضعیف عمل کردن بازی انحصاری کنسول رقیب و عقده هایی که توی زندگی هممون ایجاد شده و اینجوری خالی میشه
مث همیشه :rotfl: چیز عجیب و جدیدی نیست اصلا 😀
و شکستی دیگر برای مایکروسافت رقم خورد حالا برید با ۶ ترافلاپس هی برید بگید فیل ترو پاور الان معنی پاور رو تا خشتک درک کردم حرف حسابم با مایکرو فن های قدیمی و کسایی که از اول با این کنسول بودن نیست حرفم با کسایی که با جهت باد حرکت میکنن صدبار گفتم بازم میگم مایکرو واسه ساخت بازی انحصاری ساخته نشده مایکرو یعنی وجود یه مشت قابلیت که فقط فقط تو همون آمریکا بیشتر قابل استفاده است بدون هیچ شکی الان یه عده باز میگن ما بکوارد داریم خوب بله دارید ولی نه شمایی که همتون کنسولتون کپی خور بوده اون اورجینال باز های غربی نه شما کپی باز ها مایکرو این نسل که باخت بدم باخت امیدوارم با استدیو هایی که حالا در اختیار داره نسل بعد بهتر عمل کنه و بازی های انحصاری در حد یه کنسول نسل نهمی ارائه بده گرچه صنعت کنسول و بازی انحصاری تا به امروز تو دست های سونی و بعدش نینتندو چرخیده اما امیدوارم یا بهتر بگم دوست دارم بعد از نسل ۹ مایکرو از صنعت گیم کنار بکشه
چون هدف هاش چیزی کاملا متفاوته با بقیه شرکت ها و در گرو پولسازی بیشتر تا خلق شاهکار یعنی همش دنبال ارائه سرویس هایی که هیچ چیز جدیدی در دنیای گیم ارائه نمیده که خاطره ساز بشه یا الگو بشه مثلا سونی بازی ساخت ۲۰ سال پیش به اسم کرش بندیکوت که هنوز بعد از این همه سال وقتی یه ریمیکش اومد اینقدر فروخت که همه کف کردن یا حتا بازی شدو آف کلوسوس که ریمیک شد همه این ها نشون داد مهم نیست بازی های یه کنسول ماله چه سالی باشه مهم اینه شاهکار باشه
منم انتظاری نداشتم.اون ویژگی های مثبتی که براش در نظر گرفتن اصلا مناسب نسل ۸ نیست و برای نسل های قبل خوب بود تو این نسل خیلی بلند پروازی کردن.این بازی پتانسیل بالایی داره ولی استفاده از اون ها سخته
تا قبل اومدن بازی همه می دونستن قراره چی بشه ولی این وسط یک سری xbox فن متعصب بهونه میاوردن به بازی سایبر پانک سوم شخص و اولین بازی با تخریب پذیری کامل و… میگفتن که معلوم شد حق با کی بود ?:-) :-/ :laugh:
کلا به نظرم بزرگترین مشکل بازی برخلاف بعضی ها که میگن گرافیکش بود گیمپلی نسل ششمی بود
من انتظار داشتم نمره خیلی کمتری بگیره، یه آشغال آنلاین محور دیگه مثل state of dacay و sea of thieves مایکروسافت باید تغییرات بنیادین تو استودیو های فرست پارتیش بده (که داره ظاهرا اینکارو میکنه) حیفه که بهترین کنسول دنیا از نظر سخت افزار xone x انقدر تو انحصاری ضعیف باشه.
فضای کامنتای این پست جوری هست که گویا برخی از دوستان منتظر یک همچین صفحه ایی بودند تا همدیگه رو ترور شخصیتی کنند.. چرا واقعا ؟؟؟
از تریلر هاش مشخص بود شکست میخوره، با این همه تبلیغات فقط انتظارات رو بالا بردن…